הכל בחדר אחד: עיצוב סוויטת שינה תל אביבית מפנקת במיוחד

בני הזוג ביקשו לעצב חדר שינה חדש שיהווה אי של פרטיות מהחיים המשפחתיים, ויכיל גם חדר רחצה וחדר עבודה. המפתח: מיקומן של שתי הספריות בחדר

50 מ"ר
טל ניסים
מעין סרנה ברייר
מעין סרנה ברייר

הדיירים: משפחה בת 4 נפשות
מיקום: תל אביב

ילדים הם אמנם הרבה שמחה, אבל הם נוטים לטשטש את הפרטיות והאינטימיות הזוגית. בעלי הדירה ביקשו לשדרג לעצמם את חדר השינה הפרטי שלהם כדי שיהפוך להיות מקום שיהיה לשניהם יחד. הדרישה הייתה חדר שינה נעים ורך, איזור עבודה נפרד והרבה מקום לאיחסון. בסופו של התהליך נוצר חלל בהיר, נעים, רך ורומנטי המכיל מקום איחסון רב ומחולק לפינות שונים בעלות פונקציות משתנות, תוך שמירה על חלל זורם ופתוח בניהם.

 

מיטות: לכל העסקים ובעלי המקצוע
תאורה: לכל העסקים ובעלי המקצוע

 

ההשראה לפרוייקט הגיעה משתי ספריות שמוקמו במרכז החדר, מתחת לקורה היורדת הקיימת שיוצרת גם היא חציצה. הוחלט כי הספריות יהוו את קיר ההפרדה האוורירי בין איזור השינה לאיזור העבודה, כאשר מצדן אחד יתפקדו כשידות לילה למיטה, ומצדן השני יתפקדו כספריה עבור חדר העבודה. החלון הגדול של החדר פונה לחדר העבודה, וכך חדר השינה נהנה מתאורה טבעית רבה אך מאינטימיות, ולא נחשף ישירות לרחוב.

על מנת להרים את הסיפריות לגובה הקורה נבנתה במה, ובבמה זו ממוקמים כל מתגי החשמל והדלקות לתאורה לשימוש חדר השינה/ חדר עבודה. שידת איחסון לאורך כל החדר מחברת את שני חלקי החדר יחד ומספקת איחסון רב נוסף לדיירי הבית.

 

מיטה אפורה

 

מיטה אפורה בחדר שינה

 

חדר שינה

 

חדר שינה

 

חדר עבודה

 

ארונות אחסון בחדר שינה

 

סטיילינג

 

הפרקט הלבן מפירוק שנבחר עבור האזורים היבשים נותן אחידות ושקט לחלל הרומנטי שנוצר, ומצד שני מוסיף גם מראה גס ולא מלוקק. קירות החדר נצבעו בגוון חום בהיר הנותנים מסגרת צבע לריצפה הלבנה. חדר הארונות גם הוא בצבעים בהירים, כאשר הארונות סגורים על מנת לאפשר אירגון וסדר בעיניים גם בזמן שדלת החדר פתוחה.

 

מסדרון חדר שינה

 

ארון בגדים

 

חדר שינה

חדר האמבטיה מחולק לשניים. בכניסה באזור הכיור קיימים ריצוף שחור, ארון האמבט בעל שני כיורים (אחד לכל אחד) וארון תרופות מאחורי המראה עבור איחסון נוסף. רהיט הכיור מעץ אגוז על מנת להכניס חומר טיבעי וחם לגוונים המונוכרומטים של האמבטיה. המקלחון רוצף וחופה באריחים לבנים מסדרת האוריגמי של "Folded by Raw Edges for Mutina" כקופסה לבנה ומנותקת מהחלל האמבטיה עצמו. המקלחון מכיל ספסל ישבה/ איחסון המחופה באריח זהה.
חדר שירותים
חדר שירותים

 

מנורה
חדר השינה לפני

חדר השינה אחרי

רשימת ספקים חלקית:

אריחי אמבטיה וכלים סניטרים: מודי.

פרקט לבן מפירוק: Parqueteam.

מיטה:  – MOROSO טולמנ'ס.

סיפריה: טולמנ'ס אאוטלט.

תאורה: יאיר דורם.

ריהוט משלים: טולמנ'ס.

צבע: ראלף לורן- צבעי בניין.

דלתות- טולמנ'ס.

חדר ארונות/נגרות – MOLTENI  טולמנ'ס.

 

עוד סגנונות לחדר השינה:
כפרי | מודרני | רומנטי | קלאסי

553
403
16 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חלוקת חלל מעולה, מקסים וחכם! אהבתי.

מה כבר מפנק כ"כ בחדר הזה?
חשבתי שאני הולכת לראות ספא/צבעים ענוגים/אקססוריז מדהים.

סתם איטליאנו

תיכנון
תיכנון גאוני ומרשים

האם באמת שווה את המחיר?
תכנון חביב אבל היישום לא באמת נותן הרגשה אינטימית או מפנקת. אבל לא כאן הבעיה שלי עם הכתבה. אני מכירה את המותגים ויש לי הערכות על במחיר הכה גבוה ששולם עבור המתקרא כאן סוויטה. פלצנות לשמה ולא משהו שקורא ממוצע יכול ללמוד ממנו. וגם ממש "לא חוכמה" .חוסר בטחון של מעצבים ודיירים שדוחף אותם לקנות אצל טולמנס את יאיר דורם כל פריט... לכמה מהדברים הייתי מוצאת תחליפים לא פחות יפים בעשירית המחיר ...

משעמם! הצלחתם להרדים אותי ואני בכלל לא עייפה

תכנון חכם
אהבתי מאוד את האווירה

איפה הפרקטיות?
בסדר - עיצוב יפה, מותגים יקרים, הכל מתוקתק, יופי. אבל - מי רוצה לישון מתחת לספריה עם ערימות ספרים, כלי קרמיקה וכו. מרגיש ממש לא בטיחותי. חדר עבודה שאי אפשר לעבוד בו כשהבן/בת זוג ישן. מיטה שאין לה שידות צד ואין מקום להניח כלום. אלא אם בני הבית גמישים במיוחד, הסיבוב לאחור מעל ראש המיטה כדי לכבות את השעון המעורר או להניח ספר - ממש לא!!! עם כל הכבוד לספריה וחפציה זה לא די כדי להכניס ענין בחדר המונוכרומטי הזה. מה כן? ספריה יפה. ח.רחצה אלגנטי.

נראה מאוד יוקרתי אבל בטח גם מאוד יקר

אני אהבתי
מבלי להיות מבינה גדולה בתכנון, אין ספק שיש ביחידה הקסומה הזו כל מה שצריך. לא מבינה אם מודבר במותגים שווים אבל בהחלט נראים טוב

חוטא למטרה
חדר של 50 מ"ר - גודל של דירה קטנה וזה מה שיצא? הכיוון ממש לא לענין, התכנון לקוי, העמדת הספריה בצמוד למיטה - קטסטרופלית. ובכלל - אין שום הרגשה של רחבות בחלל.

לא אוהב לישון כשמשהו יכול ליפול עלי
הייתי מחלק אחרת

אהבתי את רצפת הפרקט הלבנה

אסור לישון ע״י ספריה, לכ

אסור לישון ע״י ספריה מסיבות בריאותיות (לכן גם לא
לא תראו את זה לעולם). הסיבות : 1) האבק 2) רעש אדמה קל יפיל הכל על הראש (החלק הכי חשוב בגוף). הפתרון : מחיצת הפרדה מוחלטת (כמו גב לספריה, כך שהגישה תהיה רק מצד פינת העבודה, ועדיין יש מספיק אור בחדר. עם כל הצער, יש להודיע לדיירים, לפני שיקרה אסון. גם כיסא המחשב אינו בחירה טובה : הכרום של הרגל אינו מתאים לאווירה רכה שרוצים לשרות. מוגש כשרות לציבור, באהבה.

ריצפת-הדוש ברמה של הריצפה הכללית של החדר. איך
עושים את זה ?

המלצות נוספות
בודק...