לישון בסטייל: עיצוב חדר שינה בסגנון כפרי

מהו הסגנון הכפרי, כיצד לבחור מיטה וראש מיטה שיתאימו לקונספט ואילו רהיטים ואקססוריז כדאי למקם בחלל החדר. מדריך

חדר השינה הוא החדר הכי חשוב בבית, אליו אנחנו מגיעים בסוף כל יום כדי לנוח ולצבור כוחות וממנו אנחנו יוצאים בבוקר ליום חדש. לדעתנו, הטענה הזאת נכונה ולכן חשוב מאוד להקפיד על עיצוב חדר השינה כדי שיהיה לנו נוח, יפה ונעים לבלות בו את הזמן הפרטי שלנו

חדר שינה מועצב
4-1-2.jpg

מהו הסגנון הכפרי?

חדר שינה בסגנון כפרי מבוסס על מראה מאוד המשלב חומרים וצבעים השואבים השראה מהטבע ואפילו מגיעים ממנו והוא מתאים במיוחד לאנשים שאוהבים לבלות בחוץ ואוהבים את הנוכחות של עץ טבעי בסביבה שלהם.

חדר רחצה מעוצב
5-1-2.jpg

הכל מתחיל במיטה

המוקד המרכזי בחדר השינה הוא כמובן המיטה, במקרה של חדר שינה המעוצב בסגנון כפרי המיטה צריכה להיות גדולה, מסיבית ודומיננטית אפילו יותר מהרגיל. החומר המומלץ והנבחר הוא עץ בגווניו הטבעיים בצבע המתאים לטעמכם, הוא יכול להיות בגוון בהיר או כהה, ומסגרת וראש המיטה צריכים לבלוט מעבר לקווי המזרון וליצור מראה בעל נוכחות וקווים חזקים. מצעים המתאימים במיוחד לסגנון זה מבוססים על גווני הבז', חום בשילוב עם כריות ירוקות וכתומות לנגיעה מרעננת של צבע.

חדר שינה מעוצב
6-1-3.jpg

היופי בסגנון הזה, שלא חייבת להיות התאמה מושלמת בין כל הרהיטים בחלל והם יכולים להיות מורכבים מפריטים שרכשתם במקומות וזמנים שונים, חלקם יכולים להיות חדשים וחלקם ישנים שעברו שחזור, המראה הטבעי והלא מתאמץ רק יעצים את התחושה הכפרית. חשוב לשמור על עקרון פשוט שימנע מראה כבד ומרושל ולרכוש רהיטים המבוססים על אותו גוון עץ או אותם גוונים טבעיים שנבחרו.

חדר שינה מעוצב
7-1-3.jpg

רהיטים סביב המיטה

כדי להחמיא למיטה מומלץ לשלב שידות צד עם רגליים מפותחות וידיות במראה מיושן בגווני עץ התואמים למסגרת המיטה ולשלב עליהם גופי תאורה יושבים המשלבים מתכת ותאורה צהובה ונינוחה.

אלמנטים נוספים שניתן להוסיף באזור המיטה הם ספסל ישיבה עם אחסון מובנה העומד לרגלי המיטה ועשוי מעץ עם מושב מרופד המתאים לטקסטיל המיטה, ספסל כזה נותן פתרון נוח להתארגנות ולאחסון קל של חפצים שצריכים להיות בהישג יד. אפשרות נוספת היא למקם שני הדומים מרופדים בסביבת המיטה כדי לאפשר אזור ישיבה מזמין.

להשלמת מראה החדר מומלץ להוסיף שידת מגירות מאסיבית מעץ טבעי עם ידיות מפורזלות ממתכת בגוון לבחירתכם, ארון המשלב גוון טבעי וניטרלי יחד עם עץ טבעי ליצירת מראה מאוזן ושלם.

חדר שינה מעוצב
1-1-1.jpg

צבע על הקירות

ליצירת רקע מתאים לריהוט כפרי ודומיננטי מומלץ לצבוע את קירות החדר בגוון שמנת חמים שיתאים לרהיטי העץ שנבחרו. ניתן לקשט את הקיר הראשי בגוון חום או ירוק כהה כדי להדגיש את המיטה הנשענת עליו.

חדר שינה מעוצב
2-1-3.jpg

אקססוריז ותאורה בחדר השינה

טקסטיל ואביזרים הם הכלים ליצירת מראה אחיד ומזמין ולכן מומלץ לשלב וילונות מבדים טבעיים ללא חלקים מבריקים או נוצצים ושטיח מזמין ליצירת אווירה חמימה. בנוסף מומלץ לשלב תאורה חמימה בגוון צהוב וגופי תאורה המבוססים על פיתוחי מתכת וזכוכית ואביזרים דקורטיביים כמו מסגרות תמונה מעץ, מדף מסיבי ועליו מספר נרות או עציץ גדול.

חדר שינה מעוצב
3-1-5.jpg
תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

המלצות נוספות
בודק...