לישון טוב: קינג רויאל מזרנים

איך בוחרים מזרון איכותי ואורטופדי שיהיה עמיד לאורך שנים? כל העצות החשובות לפניכם

רכישת מזרון נחשבת לאחת הרכישות העיקריות והחשובות שאנו עושים, לפחות פעמיים או שלוש בחיינו, מתוך הנחה שהמזרון איכותי ועמיד לאורך זמן. אך לא תמיד כך המצב, שכן, רכישה מחברת מזרונים שאינה מוכרת או מקצועית, מאלצת אותנו להחליפו שוב, תוך שנה/ שנתיים וזאת למרות ששילמנו עליו ממיטב כספנו. איך, אם כן, נוכל לדעת איזהו מזרון איכותי, אורטופדי, אמין וכזה שיאריך שנים? במאמר זה, ריכזנו עבורכם את כל הטיפים והנקודות החשובות אותן יש לקחת בחשבון כאשר אנו מתככנים לרכוש מזרון לחדר השינה, לחדרי הילדים, או לחדר האורחים.

מהו מזרון איכותי?

טרם ניגע במושג "מזרון אורטופדי" נדגיש כי- מזרון איכותי, נחשב בראשיתו למזרון נוח, בעל דרגת קושי מתאימה לאדם השוכב, תוך הענקת תמיכה מלאה לכל הגוף – גב, צוואר/ העורף, מפרקי הגוף השונים והרגליים, כזה שמעניק לנו שינה טובה ובריאה אשר מאפשרת לנו לתפקד באופן מיטבי ביום המחרת בעבודה/ לימודים.

לכל אחד מאתנו ישנה דרגת הקושי המועדפת עליו (המלצה- עדיף שלא לרכוש מזרון בעל דרגת קושי נמוכה/ רך מדי), אך אין זה אומר כי זו דרגת הקשוי המומלצת לו. על מנת לדעת מהי אותה דרגת הקושי, מומלץ להתנסות עליו באמת, קרי- לקחת את המזרון אליכם הביתה ולישון עליו במשך כמה לילות. חנויות המשווקות מזרונים, לרוב מאפשרות ללקוחותיהן להתנסות, בדיוק כפי שאנו, בקינג רויאל מאפשרים לכם להתנסות במשך 30 ימים, כך תוכלו לקבל את התשובה האמיתית – האם זהו המזרון המתאים לכם/ לילדים, היה ולא מתאים לכם או במידה ואתם חשים כי המזרון קשיח מדי/ רך מדי- נבחן יחדיו את המתאים עד לשביעות רצונכם המלאה.

מיטה זוגית

מיטה זוגית

מיטה זוגית

אילו סוגי מזרונים קיימים בשוק?

המילה הנפוצה ביותר למזרון איכותי היא- אורטופדי, כאשר הכוונה היא למזרונים המעניקים תמיכה מרבית לגוף – שלד, גב, פרקי הגוף וההבדל בניהם הוא המפרט (סוג המזרון):

מזרון ויסקו: זהו מזרון אלסטי גמיש, המתאים את צורתו לגוף האדם השוכב עליו. מזרון ויסקו מפזר את לחץ הגוף לכל אורכו ובכך תומך ומשחרר את לחצי הגוף. מזרון ויסקו מתאים לאנשים הסובלים מבעיות גב ובעיות אורתופדיות שונות.

מזרון לטקס: זהו מזרון עשוי גומי (לטקס) טבעי ולכן גמיש ואלסטי ובעל רמת אוורור גבוהה במיוחד (מנדף ריח זיעה). מזרון לטקס, מעניק תמיכה מלאה לגוף, דוחה אבק ומתאים מאד לאנשים הסובלים מאלרגיות/ בעיות נשימה.

מזרון קפיצים: למזרון זה שתי אפשרויות- האחת- קפיצים מבודדים- מזרון בו כל קפיץ עטוף בכיס (שרוול) ייעודי המחובר לשורות קפיצים נוספות המרכיבות את המזרון. האפשרות השנייה- מזרון קפיצים משולבים, המחוברים יחד ויוצרים למעשה יחידה אחת, ככל שצפיפות הקפיצים גדולה יותר, כך עולה דרגת הקושי שלו.

מזרון בעל קפיצים מבודדים תומך טוב יותר בגוף האדם השוכב עליו ומזרון קפיצים משולבים יבטיח לכם כי במידה ושני בני הזוג ישנים עליו והאחד מתנועע בצדו האחד, בן הזוג לא ירגיש את התנודות בצד שלו ומי כמונו מבין בתנודות של בני זוג משני צידי המזרון וכמה מצבים שכאלו פוגמים באיכות השינה.

כך או כך, לכל אחד מהמזרונים תכונות שונות ולכן, חשוב במעמד הביקור שלכם בחנות, להיוועץ עם יועצי השינה במקום, אשר יוכלו להמליץ לכם על המזרון שיתאים לכם ביותר עפ"י הצורך הספציפי. היה ומדובר ברכישה שהופנתה ע"י אורתופד, בקשו ממנו לדעת איזהו המזרון שיתאים לכם ואנו נשמח לסייע ולהעניק לכם מענה אופטימלי לדרישה.

פרמטר חשוב נוסף למזרון איכותי הוא המידה. מזרונים מגיעים במידות אורך ורוחב משתנות, כמו גם מידות גובה. אלו ניתנות להתאמה לפי גודל בסיס המיטה הקיים אצלכם, היה וטרם רכשתם מיטה, יש לוודא התאמה בין השניים.

אנו בקינג רויאל מבצעים הזמנות סטנדרט למזרונים שונים, אך גם מזרונים במידות מיוחדות לפי דרישה ספציפית.

באופן לא ברור, רכישת מזרונים לילדים שלנו, נחשבת דווקא למשימה קלה ופשוטה להורים- מגיעים לחנות- בוחרים מיטת ילדים/ מיטת וחצי/ מיטת נוער, כאשר הדבר החשוב הינו- העיצוב. הורים רבים אינם משקיעים מחשבה יתרה על איכות המזרון של מיטת ילדיהם ונוטים לעתים להגיע יחד איתם לחנות, לבחור את המיטה עם העיצוב המועדף ובכך מסתיימת הרכישה, הילד שמח- ההורה שמח והמזרון? אינו מתאים.

אנו בקינג רויאל מבקשים מכם לעצור רגע ולשנות את תיעדוף הבחירה, קרי, ראשית לבדוק איזהו המזרון המתאים לילד/ה שלכם, בהתאם לגיל, לפעילות ולאופי הילד. נציין כי ילדים עד גיל 15 לערך, גדלים מהר ומבנה השלד דורש תמיכה מותאמת על מנת למנוע בעיות גב בעתיד, בטח ובטח כאשר מדובר על מתבגרים, כך נסייע לשמירת התפתחות נכונה ובריאה עבורם.

אנו ממליצים להורים שלא לבחור עבור הילדים מזרונים רכים (גם לא לתינוקות), אלא לבחור דרגת קושי חצי קשה עד קשה לתמיכה אופטימלית בשלד ובגב. אין זה משנה באם אתם רוצים לרכוש ספת נוער או מיטה וחצי, יש לתת את הדעת על סוג המזרון ורק אז לבחור את העיצוב המתאים לחדר המעוצב בהתאם לפריטים השונים המצויים בו. זהו גם הרגע בו כדאי להגיע עם המידה המתאימה לחלל החדר על מנת שלא להעמיס בריהוט מסיבי, אם ניתן להגיע עם תכנית/ סקיצה של החדר המיועד בו ניתן לראות היכן ממוקם הארון/ שולחן/ רהיט גדול אחר, כמו גם מיקומי פתחים- דלת/ חלון/ יציאה למרפסת וכדומה. צוות יועצי השינה שלנו ישמח להתאים לכם, לא רק את סוג המזרון לילד, אלא גם את העיצוב והגודל המתאים בהתאם למערך הריהוט שבחדר.

חשוב ביותר!

בני נוער יודעים בדיוק מה הם רוצים ואיזו מיטה מועדפת עליהם, לכן, אין לקבל החלטה בלעדיהם!

מה חשוב לדעת על מזרוני ילדים טרם רכישה?

ישנם סוגים שונים של מזרנים כפי שאנו יודעים והדגש העיקרי הוא כמובן על תמיכה מלאה לגוף, אך בנוסף לכך, היה ויש לילד בעיית נשימה/ אלרגיות, חשוב לציין זאת אצל יועץ השינה בחנות, כך יוכל להמליץ לכם על מזרוני לטקס- דוחי אבק, או מזרוני קפיצים המעניקים תמיכה לכל הגוף.

נקודה חשובה נוספת אודות רכישת מזרון מתאים לילדים- בעיקר לבני נוער- הקפידו לבחור מזרון היפואלרגני נושם עם מעטפת עשויה כותנה, למניעת ריחות לא נעימים (כמו זיעה למשל).

במידה ויש לילדכם בעיה אורתופדית מסוימת, אנו ממליצים להיוועץ עם הרופא טרם הבחירה, בנוגע למזרון המומלץ ביותר לשינה איכותית ובריאה של ילדכם.

יועצי השינה של קינג רויאל, מתמחים לא רק בבחירת מזרון למבוגרים, אלא גם מסייעים לילדים לבחור את המזרון/ המיטה המועדפת עליהם, זהו הרגע לשחרר אותם ולאפשר להם להיות חלק מהתהליך ולהרגיש כמו גדולים.

מזרון איכותי = מזרון יקר?

"לא כל הנוצץ זהב" זהו כלל האצבע שלנו.

מחירים ומבצעים למזרונים ישנם לרוב ובמקומות שונים, כאשר מרביתם נועדו לקדם מכירות של מזרון כזה או אחר ואחת הדרכים לעשות זאת באופן מיטבי היא לצאת בקמפיין נרחב ברשתות השונות ובתקשורת, לכן, כדאי ומומלץ לשים לב לפרסומים שכן, במצבים שכאלו, הלקוח יכול לדעת בוודאות כי יוכל לרכוש מזרון איכותי במחיר אטרקטיבי במיוחד.

משאמרנו את זה, נדגיש כי- המחיר אינו עומד בקנה אחד עם נוחות המשתמש ועם איכות השינה הנדרשת מהמזרון אותו אנו רוצים לקנות, לנו/ לילדים ולכן, יש לתת את הדעת על נושא איכות השינה בראשית ורק אח"כ על מחירו של המזרון, באופן הזה תוכלו לקבל את מלוא התמורה עבור כספכם.

מחירים אטרקטיביים למזרונים איכותיים, ניתן למצוא גם כאשר חברת המזרונים מוציאה למכירה מזרונים מתצוגה, עקב חיסול מלאים של השנה החולפת והרצון להביא מזרונים מקולקציה של השנה הנוכחית. אין זה אומר כי המזרונים המוצעים למכירה מהתצוגה הינם פחותים באיכותם, או בעלי פגמים כאלו ואחרים עקב לקוחות אשר קפצו עליהם בחנות ובכך פגעו באיכותם, כך שלמעשה ניתן וכדאי לבחון רכישת המזרון מתצוגה ולקבל את אותה האיכות – במחיר שווה לכל כיס.

מזרונים חדשים היוצאים להשקות נרחבות לציבור, יכולים בהחלט להוות אופציה טובה מאד להרוויח גם מחיר אטרקטיבי וגם מזרון חדש ואיכותי מבלי להתפשר על שינה טובה ובריאה בדיוק כפי שמזרון אמור להעניק לכם. חברות מזרונים רבות יוצאות מדי פעם במבצעי השקות בכלי התקשורת- שווה לעקוב.

על נוחות ושינה בריאה- אין להתפשר! וזהו כלל האצבע הראשון אותו עליכם לקחת בחשבון כאשר אתם זקוקים להחליף מזרון, שכן, בסופו של דבר אתם זקוקים למזרון חדש, איכותי וכזה שיעניק לכם את שנת הלילה הבריאה, אין זה אומר שעליכם לפשוט רגל ברכישת המזרון, אך באותה המידה אין זה אומר שכדאי לרכוש את המזרון הזול ביותר שיציעו לכם. שילוב של מחיר אטרקטיבי ומוצר איכותי- הוא השילוב המנצח וזה בדיוק! מה שאנו בקינג רויאל מציעים ללקוחותינו הרבים.

היכן כדאי לרכוש מזרונים אורטופדים איכותיים?

אנו מניחים שלאחר שקראתם את המאמר קיבלתם את הרושם הנדרש על חברת קינג רויאל. כמובן, ישנן חברות וחנויות המשווקות מזרונים אורתופדיים שונים במחירים שווים ואטרקטיביים, אך לטעמנו, מחיר אטרקטיבי מול מוצר איכותי מחייב אחריות בלתי מתפשרת וכך בדיוק אנו פועלים בקינג רויאל. מתוך כוונה ומטרה עיקרית- לספק ללקוחותינו את איכות השינה הנדרשת בדמות מזרון אורתופדי איכותי המיוצר מחומרי הגלם הטובים ביותר שיש, תוך הקפדה על מבחני איכות מול מחיר מצוין משולב בשירות לקוחות בלתי מתפשר ואחריות על כלל המוצרים בכל יום בשנה.

אנו מוכרים את המזרונים שלנו מתוך כוונה שיגיעו לבתים רבים בארץ ומתייחסים ללקוחותינו כאל "שגרירי שיווק" אמינים ביותר ולכן, כאשר לקוחות חוזרים אלינו לרכישות נוספות, או שולחים אלינו בני משפחה/ חברים, אשר מציינים כי לקוח מסוים שלח אותם אלינו, אנו מבינים שהמוצרים שלנו איכותיים לאורך זמן ובמחירים ללא תחרות!

אנו מאפשרים לכם להגיע לכל אחד מהסניפים שלנו להתרשמות, כמו גם לבחון את מלאי המוצרים השונים באתר- כך שיהיו נגישים לכולם, זוהי דרך מצוינת להתחיל את החיפושים אחר המזרון המתאים לכם, או המיטה עבור הילדים. לאחר שגיבשתם רעיון/ כיוון, הביקור שלכם באחד הסניפים או החנויות המורשות יהפוך לקל ונעים ביותר , כך שיועצי השינה שלנו הממתינים לכם בסניפים יוכלו להעניק לכם שירות מקצועי מדויק ומהיר. WIN WIN  לכולם.

זכרו- על מזרון זול- משלמים בסופו של דבר ביוקר- הן פיזי והן כספי בגין רכישה מחודשת לאחר שהבנתם כי המזרון הזול אינו מתאים, אינו נוח ומסב לכם שינה לא נעימה ולא איכותית. אנו ממליצים לכם לבחון כמה וכמה אפשרויות של מזרונים בכמה מקומות טרם תקבלו החלטה, שכן, מזרון מיועד לשימוש לכמה שנים טובות ולכן שווה להשקיע את הזמן בבחירת המזרון המתאים והטוב ביותר.

לקוחות ממליצים:

אין הנחתום מעיד על עיסתו. אנו יכולים להעיד על עצמנו אך מעדיפים לשתף בהמלצות ובחוויית הרכישה של לקוחותינו הרבים, אשר רכשו אצלנו מוצרי שינה שונים, מיטות ומזרונים אורתופדיים איכותיים. לפניכם כמה מהן:

אתי לוי: שירות ואמינות יוצאי דופן!

אוראל ריבני: שירות לא פחות ממושלם, אווירה טובה ומשפחתית, מחירים שמרגישים כמו מחירי עלות! ממליץ בחום.

ירון הדר: שירות אדיב ומקצועי. מחירים אטרקטיביים ביותר!!

דנה זכאי: רכישה שנייה שלי. שבעת רצון מהמחירים והשירות. ממליצה!!

רונן סמאי: אושרי ואילן בעלי המקום, נתנו שירות מעולה, מחיר הוגן מאד! ממליץ לכל מי שמחפש מזרן להגיע למקום לבדוק.

קינג רויאל- הבית למזרונים איכותיים במחירים משתלמים במיוחד.

חברת קינג רויאל פועלת בתחום המזרונים ועולם השינה מעל 25 שנה תוך הקפדה על הסטנדרטים הגבוהים ביותר ושמירה על איכות בלתי מתפשרת של חומרי גלם, כמו גם פס ייצור חדיש ומתקדם טכנולוגית.
אנו מעניקים ללקוחותינו מגוון פתרונות מותאמים לשינה איכותית ובריאה, כמו גם פתרונות מותאמים לצרכים שונים כמו מזרונים לחדרי ילדים, או למיטות אירוח במגוון דגמים ועיצובים וכל זאת מבלי להתפשר על איכות המזרון, או המיטה.
המזרונים שלנו עוברים מבחני איכות קשוחים במיוחד החל מבחינת עמידות המזרון, בדי הריפוד, חוטי התפירה וסוג התפרים, על מנת לוודא כי כלל המזרונים היוצאים מפתח החנות יהיו עמידים לאורך שנים מבלי שיתבלו ויעיד על כך תקן של ארגון אמון הציבור בו זכינו כראייה על איכות המוצרים והתאמתם ללקוח באופן מושלם.
אנו משקיעים לא רק באיכות המזרונים, אלא גם בעיצובים השונים של המוצרים הנלווים, מה שמעמיד את קינג רויאל בחזית עולם השינה בארץ.
אתם מוזמנים לבקר בסניפי הדגל של קינג רויאל: רחובות- רח' סנט ג'ורג' 3 . נס ציונה- רח' הפטיש 1 ראשון לציון- רח' משה הלוי 16פתח תקווה- הברון הירש 26 מודיעין- מתחם רמי לוי. סניף חדש- קינג רויאל גלרי- צומת ביל"ו בית קינג רויאל.
אנו משווקים את המוצרים שלנו ללא פערי תיווך, משמע- מחירים אטרקטיביים ומשתלמים ביותר, בחנויות המורשות ובאתר הבית שלנו, ניתן להתרשם ממגוון מוצרים, למשל:

מיטות מרופדות
מיטות מתכווננות
מיטות מעוצבות

מיטות נוער
ספת ספר
ספות אירוח
כורסאות טלוויזיה.
פתרונות שינה לחדרי אירוח
פתרונות costume made דגם/ גודל/ צבע/ סוג ריפוד

אנו פונים לקהלי יעד בשוק הפרטי והעסקי כמו בתי מלון, לופטים, הוסטלים BNB  ועוד בכל רחבי הארץ.

נסכם:

לכל אחד ואחת מאתנו ישנו הצורך האישי למזרון איכותי, מותאם בדיוק לגוף ולאופי השינה שלנו ולכן, בבואכם לבחור את ה-מזרון שלכם, הקפידו על תיעדוף בבחירה-

ראשית המזרון- התאמתו, סוג המזרון, הגודל ורק לאחר מכן יש להתפנות לעיצוב ולגודל.

כל מזרון ומזרון המיוצר אצלנו, מלא במחשבה על האדם אשר ירכוש אותו ועל ההתאמה המקסימלית עבורו, בין אם מדובר על מזרון ויסקו, מזרון קפיצים כזה או אחר, או מזרון לטקס, בכל אחד מאלו אנו משקיעים את מלוא תשומת הלב, תוך הקפדה על איכות החומרים והעיצוב ואנו בטוחים כי יועצי השינה שלנו יצליחו להתאים עבורכם / עבור הילדים את המזרון הטוב ביותר לכם!

את המזרונים שלנו ואת המוצרים הנלווים השונים ניתן לרכוש לא רק בסניפי הרשת או באתר, אלא גם בכ- 100 חניות בפריסה ארצית אשר להן התרנו לשווק את המוצרים הללו, וזאת תוך הקפדה על סטנדרט השירות המקצועי האישי עליו אנו לא מתפשרים!

נשמח לעמוד לרשותכם,
בברכת שינה נעימה וטובה.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

המלצות נוספות
בודק...