צימר פרטי: יחידת הורים מפנקת במיוחד

הילדים עזבו את הבית וההורים החליטו שזה בדיוק הזמן לפרגן לעצמם. כך הפך חדר השינה שלהם לסוויטה לכל דבר

35 מ"ר
שי אפשטיין
עדן פרויקטים
גילה מנחם

סוויטת ההוריםחופשה תמידית: סוויטת ההורים לאחר השיפוץ

הפרויקט: שיפוץ יחידת הורים
הדיירים: זוג פנסיונרים
מיקום: עדי, יישוב קהילתי בגליל התחתון 
הילדים גדלו, הקן התרוקן וההורים התפנו לשפץ את יחידת השינה שלהם. "הלקוחות חלמו על חדר שינה גדול ומרווח, כזה שמזמין ברוגע ובנעימות שלו", מספרת מעצבת הפרויקט, גילה מנחם. "לא בכדי הגדרנו את הפרויקט כבר בתחילת דרכו כ'סוויטת שינה מהחלומות'".
שוברים קירות

יחידת ההורים ממוקמת בקומה העליונה של הבית, ובמקור היא הייתה מחולקת לשני חדרי שינה נפרדים ומקלחת, כשבניהם מפריד מסדרון. "החלוקה הזו נתנה מענה פונקציונאלי לבני הזוג , אבל חסרה תחושת המרווח והפינוק שהם חיפשו", אומרת מנחם. "הוחלט להפוך את כל החלל ליחידה אחת שתכלול גם חדר ארונות מסודר, מקלחת גדולה ופינת עבודה נוחה".
פרקט פישבוןהמעבר בין החלל המרכזי למקלחת נסגר בדלת זכוכית אוטמת אור שנצבעה בגוון החדר
הפתעה בתקרה

לטובת העניין, פורקו כל קירות הפנים בקומה ונפתח חלל מרכזי שנותן מענה לכל הפונקציות הדרושות. במסגרת השינויים גם התגלתה הפתעה משמחת. "מצאתי תקרת גבס מיוחדת במינה, עם שיפועים מרהיבים שהלכו לאיבוד בחלוקת החלל הקודמת", מספרת המעצבת. "תקרת גבס זו סומנה מיד כנקודת המוצא לעיצוב הסוויטה".
תקרה מעוצבת בחדר שינה

חדר שינה

נקודת המוצא לעיצוב: תקרת גבס מיוחד במינה
רצפה שכזאת

כך למשל, רוצפה היחידה בלוחות עץ במבנה פישבון, המשקפים את שיפועי התקרה. כיוון שהרצפה שהתקבלה דומיננטית מאד, הוחלט להרגיע את שאר העיצוב במרחב. קירות היחידה, התקרה, הדלתות ופרטי הנגרות נצבעו באותו גוון אפרפר. "בחירה זו נתנה המון שקט לחלל", מסבירה מנחם, "ואף העצימה את הירוק הנשקף מהיער שבחוץ".

מסדרון כניסה

רצפת החדר: מבנה הפישבון משקף את שיפועי התקרה
נוף ליער

עוד חיזוק ליער הוא בהעמדת המיטה ליד החלון. "החלון הגדול מכניס את הטבע פנימה, כך שבכל יקיצה הדיירים פוגשים מיד בירוק המקיף אותם". לכל הרוגע מוסיפות נגיעות פליז, המגיעות דרך גופי התאורה העדינים, הידיות המעוגלות ופרטי האקססוריז שונים.
חדר שינה

חדר שינה

רואים ירוק: המיטה במיקום נכון ליד החלון
מפזרים חול

חדר הרחצה ביחידה חולק מחדש, וחופה כולו באריחים בגווני חול. כעת יש בו שני כיורים המונחים על משטח גרניט פורצלן ארוך. גם הספסל שהוצב בתוך המקלחון, עשוי מחומר זהה, ומבטיח לבני הזוג מקלחת מפנקת.
חדר רחצה

חדר רחצה

 חדר הרחצה: אריחים בגוון חול, משטח גרניט פורצלן וגופי התאורה מפליז לעיטור החלל
חדר רחצה

חדר רחצה

מקלחון זכוכית רחב ידיים, ואסלה בגוון חול שהולם את האריח
מקום לכל בגד

חדר הארונות תוכנן בחלל נפרד שנפתח לתוך חלל השינה, ובכך הוא מעצים את תחושת הגודל של החלל. "מיקמתי את הארון שלו בצד אחד, את הארון שלה בצד השני, ובאמצע מתחת לחלון יחידת מגירות משותפת", מתארת מעצבת הפנים. "כל הארונות נסגרו בחזיתות שנצבעו בגוון זהה לזה של הקירות והתקרה".
חדר ארונות

חדר ארונות

חדר הארונות: הידיות והחריטה העדינה בחזית מקנות תחושת אלגנטיות
חלומות מתגשמים

פינת העבודה מוקמה באחת מפינות החלל המשופע מה שהפך אותה לאינטימית ועוטפת. כשהלקוח מתקשר אלי ואומר לי: 'גילה, לא בא לי לצאת מפה' , אני יודעת שהצלחתי", משתפת מנחם. "אין דבר יותר מתגמל מלהגשים חלומות עבור אנשים ולגרום להם אושר".
פינת עבודה

פינת עבודה

פינת העבודה: ניצול מיטבי של האזור המשופע

חלוקת החלל מעניקה לכל פונקציה את המקום שלה
דרך חיים

גילה מנחם היא מעצבת פנים ומנהלת הסטודיות G-DESIGN. "המשרד שלנו מעניק שירותי תכנון ועיצוב פנים ללקוחות פרטיים וללקוחות מסחריים. אני משקיעה את כל כולי בפרויקטים שאני עושה, ובתמורה מגלה ולומדת דברים חדשים על אנשים אחרים ועל עצמי", היא מספרת. "תמיד ראיתי בעיצוב חלק בלתי נפרד מכל דבר שאנחנו עוסקים בו, ומבחינתי לא מדובר במותרות אלא בדרך חיים".
שידה

שידה

האקססוריז: בחירת החומרים, הטקסטורות והגוונים יוצרת חלל רגוע ונעים

רשימת ספקים:
ריצוף וחיפויים: רצף
רצפת עץ: בריק ועץ
נגרות: חיים שטרית
ריהוט וגופי תאורה: סוהו
מקלחון ודלת זכוכית: זכוכית גביש
משטח כיורים וספסל : שיש ביאליק
אלומיניום: הרוש ששון אלומיניום
וילונות: וילונות טל
אקססוריז: collective  , פלורליס, גולף

 

ראשית
6 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מזמין, נקי, אלגנטי ומושלם!!! כל הכבוד גילוש!

להחליף את כיסוי המיטה והכרית - דחוף!

משחק מעניין בנתוני פתיחה מאתגרים
חלל מיוחד, גדול ונעים. האפור נותן מענה חמים לפרקט. לטעמי זה אחד המקרים היחידים שהבחירה בסקלת אפור נכונה. חבל שבחדר השירותים מרצפות החיפוי לא מתחברות, זה מאוד מוריד. כל הקירות מחופים עד התקרה - זה יוצר מחנק בחלל, שבעצם מרווח באופן נדיר. מלכתחילה היה עדיף לבחור פרקט שקט ובהיר יותר, שהיה מאפשר שילוב גוונים נוספים במכלול ואולי להדגיש חלק מהזויות של התקרה.

מושלם כל מילה מיותרת

תגובה
מעוף, יצירתיות, אלגנטיות, מחשבה עמוקה לפרטי פרטים מאפיינים את העיצובים של גילה. מספר אחת בעיניי בכל הנוגע לעיצוב פנים.

מקסים - מקלחון, ארונות אמבט ועיצוב נהדר
לאוהבי האמבטיה היה ניתן להציב אחת שהיא על תקן אמבטיון וזה היה נראה נהדר גם כן. ארונותת אמבטיה מסוג שכזה הם מדהימים. יישר כוח!

המלצות נוספות
בודק...