עד הפרט האחרון: מטבחים מעוררי התפעלות עם חשיבה יצירתית

חברת בר גל ייצרה מטבחים במשך שנים לחברות המובילות במשק ולפני כ-10 שנים החליטה לצאת לקדמת הבמה ולייצר ישירות ללקוח הפרטי. התוצאה הסופית היא מטבחים פונקציונליים, מעוצבים ויפיפיים אשר מבוצעים בהתאמה אישית. מוזמנים לראות בעצמכם

המטבח הינו ליבו של הבית הן מבחינת עיצוב הדירה והן מבחינת מרכז העניינים בהתנהלות היומיומית של דיירי הבית. השילוב הנכון בין הנראות לפרקטיקה הוא קריטי שהרי כל אחד מאלו ממלא תפקיד חשוב. בחברת בר גל שעד לפני 10 שנים ייצרה מטבחים עבור החברות המובילות במשק, יודעו לשלב בין כל הפרמטרים החשובים, וכיום הם מייצרים בהזמנה אישית ללקוח סופי מטבחים מרשימים.
 מטבח מודרני מעוצב

 מטבחי בר גל​  

חשיבה יצירתית

בחברת בר גל המטבחים מתוכננים על ידי צוות מעצבים עתירי ניסיון, שנבחרו בקפידה. הללו שמים דגש על תכנון פונקציונלי, מבלי להתפשר על היופי, עם חשיבה יצירתית מקורית ותוך כדי התאמת התכנון לצרכי הלקוח. המטבחים עצמם מיוצרים ממגוון חומרים כמו זכוכית, אלומיניום ועץ, ואליהם מתאימים אביזרי פרזול העדכניים ביותר בשוק. הם מיוצרים על ידי צוות פיתוח ויצור מיומן ומאופיינים ברמת איכות וגימור גבוהים ביותר. גם צוות ההתקנות, בסיומו של התהליך, מקפיד על עבודה איכותית ומדויקת וברמת גימור גבוהה במיוחד.
מטבח מודרני מעוצב
מטבח מודרני שני קווים נקיים בצבע גרפית מגורען. מטבחי בר גל . amiram's הפקות צילום ועריכה
קהל נאמן 

מטבחי בר גל בססו לעצמם שם דבר והקיפו אותם בקהל לקוחות נאמן. תפיסת עולמם היא כי השקעה בלקוח ובתוצר הסופי, כדאית יותר מהשקעה בפרסום. הם מאמינים בפרסום מפה לאוזן, ובהמלצות שמוצאות דרכן לאוזניהן של עוד ועוד לקוחות, ביחס אישי וחם ובשירות מעולה כדי שכל לקוח יצא עם חיוך בסיום העבודה. כך שכל מטבח של מטבחי בר גל המותקן בבית הלקוח מהווה את כרטיס הביקור המושלם עבורם.
 מטבח מודרני מעוצב כפרי

מטבח בסגנון פרובנס עם עיטורים וקרניזים. מטבחי בר גל. צילום: GBM3D GROUP הפקות. 

טכנולוגיה מתקדמת 

המטבחים בחברת בר גל  מיוצרים ברמת איכות וגימור גבוהים ביותר תוך חשיבה על הנדסת אנוש ומבנה החלל. הם מתוכננים למופת ומעוצבים בקפידה ומשלבים מיכון חדשני וטכנולוגיות המתקדמות בעולם. בחברה מקפידים להשתמש ולהתעדכן בחומרי גלם חדשים בשוק, גמורים ופרזולים מהטובים ומתקדמים בעולם, ומקפידים להתאים את המטבח לצרכי הלקוח, אך גם לדרישות החומר והמבנה.
 מטבח מודרני מעוצב
מטבח מודרני צבע בתנור בשילוב נגיעות עץ, מתמזג עם יתר ריהוט הבית . מטבחי בר גל. amiram's הפקות צילום ועריכה
הכל בבית 

צוותי האספקה, ההרכבה ושירות הלקוחות הינם חלק אינטגרלי ממשפחת מטבחי בר גל וכתוצאה מזה לקוחותינו מקבלים את התוצאה הטובה ביותר בביתם. בחברה פועלים מתוך מחויבות לדרך ולתוצאה כל עובד הוא חוליה חשובה בשרשרת היוצרת את הערך המוסף ללקוחות הפנימיים והחיצוניים.
 מטבח מודרני מעוצב

מטבח זכוכית לבן, עם קווים נקיים ואי מרכזי באמצע החלל בשילוב עץ. מטבחי בר גל. צילום: שי אפטשטיין   

לדברי אבי כהן – מנכ"ל בר גל נגרות בע"מ. מייצר מטבחים מעל 20 שנה: "בשונה מהרבה ממפעלים אחרים, אני מעורה בתהליך עשיית המטבח משלב פגישת הלקוח מול מעצבי החברה, דרך בניית תכנית, בניית המטבח ועד להתקנה לשביעות רצונו המלא של הלקוח. אני מאוד אוהב את עבודתי, צופה בחלום של לקוח הופך למציאות בתמיכה של מעצבים מהשורה הראשונה, תוך תשומת לב לכל הפרטים הקטנים ביותר ושילובם אחד בשני בהרמוניה".
מטבח מודרני מעוצב

 משרדי מטבחי בר גל. צילום: יוסי מאמיה

 

553
2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ברגל
ממליצה עליהם בחום!!

אליה מטבחים אין עליו
כנסו לאתר של אליה מטבחים פשוט נגר אמן

המלצות נוספות
בודק...