אוויר לנשימה: מערכות אוורור וסינון אוויר לממ"דים

חדר ארונות, משרד או חדר שינה – יש הרבה שימושים אפשריים לממ"ד, אבל מעל לכל הוא צריך להוות מרחב מוגן. חברת תיבת נח שמחה להציג את מערכת ה- Rainbow 54R – מערכת האוורור וסינון האוויר הקטנה בעולם, שתסדר לכם ממ"ד בטוח אך גם יפה

בראשית שנות ה-90 נקבע חוק הממ"דים, שחייב בנייה של חדר מוגן בכל דירה חדשה. מאז, הממ"ד עם קירותיו העבים ודלתו המחוסנת נהיו למראה נפוץ בארצנו, אך הדבר לא מוריד מהאתגר העיצובי שנלווה למרחב זה. מאחר שמדובר בחדר בגודל מלא, ניתן לייעד אותו לפונקציות שונות והוא אף משמש פעמים רבות כחדר שינה. עם זאת, יש להקפיד על תקנים רבים הנוגעים אליו, ולהמשיך לשמור אותו כמרחב מוגן לשעת חירום.
ממ"ד
גם לשגרה וגם לחירום, ממ"ד מאובזר במערכת אוורור וסינון אוויר
לתת מרחב

בשנת 2010 הוסיף משרד הביטחון תקנה לפיה יש להתקין בכל ממ"ד מערכת אוורור וסינון אוויר, זאת מחשש לשהייה ממושכת בעת מלחמה. תיבת נח, חברה ישראלית המבוססת על טכנולוגיה גרמנית, היא חלוצה עולמית בתחום מערכות האוורור והסינון. לתיבת נח מגוון רחב של מערכות המותאמות לחללים בגדלים שונים ולכמות שונה של שוהים. לחברה גם מחלקת פיתוח מתקדמת ופטנטים בלעדיים, המאפשרים לה לתת מענה לאתגרי מיגון שונים.
להיות עם להרגיש בלי

בין היתר, אחראית תיבת נוח על פיתוח סדרת מערכות ה- Rainbow, המיועדות לאוורור ולסינון אוויר בשעת חירום. בקרוב תצטרף לסדרה זאת מערכת ה- Rainbow 54R החדשה, שתהיה למערכת הקטנה והקלה בעולם. מערכת ה- 54R מתהדרת בשישה פטנטים ייחודיים, ומביאה עמה בשורה טכנולוגית פורצת דרך שצפויה לשנות את פני תחום זה. המערכת קלה ופשוטה להפעלה, אינה מצריכה קידוחים בעת ההתקנה ועומדת בדרישות התקן החדשות ביותר.
לצד הביטחון, בתיבת נוח גם מקנים חשיבות רבה לאסתטיקה. יתרון נוסף של מערכת זאת הוא שבשל גודלה ומשקלה הקטנים, היא מאפשרת גמישות רבה בעיצובו של חדר הממ"ד.
 
 קטנה ובטוחה, מערכת ה- Rainbow 54R מבית תיבת נח
 
553
תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

המלצות נוספות
בודק...