איפה ישן דונלד טראמפ?

טראמפ כבר כאן. ממש פה בישראל, בירושלים. איפה הוא ישן? מה הנוף שהוא רואה? באיזו בריכה הוא משכשך והאם יהיה שלום, כל התשובות בכתבה הבאה

טראמפ כבר נחת, המסוקים נרגעו, הכבישים עדיין חסומים ואנחנו שואלים, לאן כל זה יוביל? לבריכה? לחדר האוכל? אנחנו רוצים לדעת הכל. מתי יהיה שלום ואיפה טרמפ ישן. אם כך, מלון "המלך דוד" ירושלים יארח את נשיא ארצות הברית, מר דונלד טראמפ ורעייתו מלניה במהלך ביקורם הרשמי הראשון בישראל. המלון, על כל 233 הסוויטות והחדרים שלו, ייסגר לטובת הביקור של הזוג הנשיאותי של ארה"ב החל מ-21/5 בערב ויהפוך ליעד מבוצר עד לסיום ביקורו של נשיא ארה"ב בישראל. המלון יארח את הפמליה הקרובה של הנשיא, ביניהם: איוונקה טראמפ בתו של הנשיא ובעלה ג'ארד קושנר, מזכיר ההגנה של ארה"ב מר ג'יימס מאטיס ומזכיר המדינה של ארה"ב מר רקס טילרסון ועוד.
מלון המלך דוד ירושלים
מלון המלך דוד ירושלים. צילום: יורם אשהיים
מלון המלך דוד
מלון המלך דוד. צילום: אורי אקרמן
סוויטה מלכותית סלון מלון המלך דוד
סוויטה מלכותית סלון מלון המלך דוד צילום אורי אקרמן
סוויטת ירושלים, גולת הכותרת במלון המלך דוד היא ללא ספק הסוויטה היוקרתית בקומה השישית – ׳סוויטת ירושלים׳. הסוויטה, המקבילה ברמתה לסוויטה המלכותית המארחת שועי עולם כבר שנים רבות, נועדה להקל במעט על ׳התחרות׳ בדרג הבכיר ביותר של אורחי המלון. היא משתרעת על פני כ-160 מ״ר, ומיקומה המיוחד מעניק לאורחיה נוף קסום ונדיר של 180 מעלות – של העיר העתיקה של ירושלים, על כל אתריה הייחודיים. אורחי סוויטת ירושלים נהנים מכל האבזור המודרני, לצד חדר אוכל פרטי, חדר ישיבות ופינת כושר. את הסוויטה עיצב האדריכל אלכסנדר רדושקה.
סוויטה נשיאותית חדר שינה מלון המלך דוד
סוויטה נשיאותית חדר שינה מלון המלך דוד. צילום: אורי אקרמן.
סוויטת ירושלים במלון המלך דוד חדר ישיבות
סוויטת ירושלים במלון המלך דוד חדר ישיבות. צילום: אורי אקרמן.

טרמפ553
2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עיצוב מזעזע. הגיע הזמן לעדכן אל שנות האלפיים...

אוי ויי
זה לא בסעודיה?

המלצות נוספות
בודק...