פתרונות הצללה למרפסת: להיות בחוץ, להרגיש בבית

לארח או להתארח במרפסת, יכולים להיות סיוט או חוויה בלתי נשכחת. תכנון נכון של פתרונות הצללה למרפסת, הוא המפתח לתחושה יוקרתית ונעימה.

מדינת ישראל בורכה בימי שמש נעימים ובשמיים מזמינים. אחד היתרונות הגדולים במגורים בדירה עם מרפסת הוא היכולת לארח במקום מרשים וייחודי. להכנסת האורחים בחלל פתוח ונפרד מהדירה יש קסם המאגד בתוכו את תחושת הטבע וחמימות הבית.
פרגולה

סנטק קירוי לבריכה

רהוט חוץ סנטק פרגולה אלומיניום חשמלית

פתרונות הצללה שפותחים עולם של סטייל ואיכות חיים

פתרונות הצללה אלגנטיים, הפכו את חוויית האירוח במרפסת, לאירוע חגיגי וקל לביצוע. מערכת הצללה איכותית ומעוצבת, מייצרת עבור האורחים, תחושה של יוקרה והופכת לרוב למרכז השיח. המגוון ושפע האפשרויות, המאפשרות יצירת חלל אטרקטיבי ופונקציונלי מחוץ לדירה, פתח בשנים האחרונות בפני הישראלים, עולם שלם של סטייל ואיכות חיים.
מסתבר שעולם עיצוב המרפסות, הגיע לשיאים חדשים של שימושיות. מעבר לפתרונות הצללה מעניינים, גם מבחינה עיצובית, מדובר בעולם שלם של מוצרי יוקרה מהממים שהפכנו בשנים האחרונות לנגישים וברי השגה

פרגולה

הפרגולה החשמלית של סנטק מאפשרת בקרת מזג אוויר בחצר

 פרגולה

סנטק ומקסי זיפ לקירוי בריכה

פרגולה

סנטק הצללה לחצר 

פרגולה

פתרון הצללה לבריכה 

 פרגולהסנטק כפתרון הצללה למרפסת עם תאורה מובנית

הצללה למרפסת: ההבדל בין מרפסת פתוחה לחלל אירוח מפואר

בעלי מרפסות גדולות ומרשימות, כבר לא מסתפקים ביריעת בד נגללת ובין פתרונות ההצללה החדישים, חבויים גופי תאורה ומערכות אלקטרוניות מתוחכמות. ישיבה במרפסת מודרנית, הפכה לחוויה מהפנטת המגנה על האורחים בפני רוחות, שמש, קרינת UV ואפלו ממבטי השכנים. מרפסת מקורה, מספקת תחושה של חלל סגור, עם תאורה טבעית ותחושה של מרחב כמעט אין סופי.
השנה, נראה כי אירועי מרפסת, הם הטרנד החם. הודות לתכנון נכון ולפתרונות הצללה מגוונים, ניתן לארח מחוץ לבית וליהנות מחוויה ביתית חמה ומזמינה. הקרבה למטבח ולשירותים ותחושת המרחב והשמיים, מספקים את הבמה לאירוח יוקרתי שחייבים לדבר עליו. כל ההבדל בין מרפסת פתוחה, לחלל אירוח מפואר, הוא מערכת ההצללה והחיפוי.
פרגולה

סגירת מרפסת עם סנטק ומקסי זיפ 

פרגולה

סגירת מרפסת עם פרגולה חשמלית מתקפלת 

פרגולה

סנטק פרגולה חשמלית 

 פרגולה

סנטק פתרון הצללה מושלם למרפסת 

פרגולה

סנטק למרפסת בהתאמה אישית 

גלו את סנטק – חזית הטכנולוגיה והעיצוב בעולם ההצללה למרפסת

מוצר ההצללה הבולט והמוביל, הקיים כיום בשוק הוא מערכת הצללה למרפסת מבית חברת צללית סוככים בע"מ, העונה לשם סנטק. זוהי פרגולת אלומיניום מודרנית וייחודית, המסוגלת להתמודד עם כל תנאי מזג האוויר, לרבות תנאים קיצוניים במיוחד. הסנטק מיוצר בטכנולוגיה מתקדמת ומחומרים קלים ועמידים במיוחד ומאפשר את התאמת ההצללה לשעות היום והערב ולצרכי המארח.
פרגולות האלומיניום של סנטק מורכבות ומותקנות בארץ במאות בתים פרטיים, דירות ובתי עסק מודולרי ומאפשרות הוספת סוככי מסך נגללים מסוג מקסי זיפ. תוספת הסוכך הנגלל, הופכת את חלל המרפסת הפתוח לחדר נוסף עם אופי ייחודי. תחושת הקירוי הקלילה, אוורירית ומאוד אופנתית. לעומת קירות הבטון הסוגרים על הסלון, או על פינת האוכל, נראים הבדים הנגללים כמבנה יוקרתי שהוקם עבור אירוע ומשרת את האורחים בסעודה שתוכננה במיוחד עבורם.
שילוב בדים בטכנולוגיה מתקדמת, מאפשרים היום למעצבי המרפסות, לספק פתרונות הצללה לכל צורך. מקסי זיפ מציע פתרון חדשני ויפה בדמות בד רשת מיוחד בטכנולוגית Reflect Air משלב הצללה עם אפשרות לראות מבעד לבד מבלי להסתנוור והגנה מקרני השמש ואף מפחית טמפרטורות בעד 10 מעלות. שימוש בבד זה ישדרג משמעותית את מראה המרפסת ויוסיף יופי ויוקרה לדירה או לבית.
איכות החומרים הגבוהה, מאפשרת לייצר חלל אירוח, או משחקים הניתן לפתיחה בכל עת. בבתים עם מרפסת גדולה, זהו יתרון עצום, המאפשר לדיירי הבית ולאורחיהם, להרגיש בבית גם במרפסת.

 

553-46.jpg
1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ולא לשכוח ושלא יטעו אתכם או תטעו לבד:
כל פרגולה מחייבת רישיון מטעם העיריה. גם כזו שהיא "חשמלית" ו"נגללת" וכו'.חבל לבנות ואחר כך להיכנס לסחרחרה של תביעות, דיונים ואף הריסה.

המלצות נוספות
בודק...