צבע השנה של טמבור לשנת 2019 : ירוק מנטה

הוא רגוע כשהכל סוער, הוא מכיל ומשתלב עם הכל ובו זמנית גם משדר עומק, תחכום והרבה שיקיות - צבע השנה של טמבור לשנת 2019 הוא Dried Mint 0982T.

דרמה בצבע השנה

כל הסימנים רמזו שזה מגיע. האפורים הנקיים שהביאו איתם את בשורת המונוכרומטיות והשאירו אותנו באיזור הנוחות בשנים האחרונות, מפנים עכשיו את קדמת הבמה. צבע נייטרלי חדש עושה כניסה מרשימה למחוזותינו!

אז מי הוא אותו הצבע שיכול מצד אחד להיות מכיל, רגוע ומשתלב עם הכל, ובו בזמן גם לשדר תחכום, עומק ושיקיות?
נעים להכיר  – ירוק מנטה.

הכירו את גוון המנטה

בשנים האחרונות אנחנו עדים למגמה של חיבור בין הפנים לחוץ, אשר מתבטאת, בין היתר, גם ברצון שלנו להכניס הרבה ירוק הביתה, בעיקר באמצעות השימוש בצמחייה.  גוון המנטה מכניס את הקסם הירוק אלינו הביתה, אך מיטיב לעשות זאת בעדינות רבה, כזו שלא זועקת לתשומת לב.  הנוכחות של הגוון היא אמיצה ובוטחת ויחד עם זאת רגועה וניטרלית, ולכן מתאימה גם למתקשים להיפרד מהמונוכרמטיות ומעוניינים להכניס רק מעט צבע אל ביתם.
מתוך אהבתנו לכל מה שירוק המנטה מייצג, החלטנו השנה לבחור בגוון Dried Mint 0982T כצבע השנה שלנו.
הקרירות הרגועה והנעימה שלו מזכירה ניחוחות של ערוגת צמחי תבלין ומרחבים אינסופיים של שדות. זהו גוון של ירוק אשר קרוב מאוד לגווני האפור, אך עם שיכבה נוספת של רעננות וחיוניות שתכניס ניצוץ חי ומרגש יותר אל ביתכם.
ירוק מנטה
צילום: בועז לביא ויונתן בלום

איפה משתלב הגוון ירוק מנטה בעיצוב 

Dried Mint יתאים לכל סגנון עיצובי – כפרי, מודרני, סקנדינבי או תעשייתי. אמנם יש בו יותר אופי ונועזות ביחס לגווני אפור, אבל בדיוק את אותה מידה של יכולת לספוג ולהכיל את שאר האלמנטים הצבעוניים בחלל. הוא ישתלב מצוין עם כל הגוונים כמעט, בייחוד עם גווני הפודרה האהובים, המלווים אותנו כבר מספר שנים ומשלימים אותו, ויעבוד נפלא גם עם אלמנטים בזהב, עץ, בטון וברזל.
קיר ירוק מנטה
צילום: בועז לביא ויונתן בלום
האיכויות המרגיעות שלו הופכות אותו לבחירה מושלמת לקירות חדר השינה, אך הוא בהחלט יתאים גם בחללים ציבוריים, מהסיבה הפשוטה שהוא יודע להיות נוכח ולהעניק את הטוויסט שלו לחלל מבלי להשתלט עליו. גם אלמנטים עיצוביים גדולים כמו דלתות פנים, ארונות קיר ומטבחים הצבועים בירוק מנטה יוכלו להעניק בחלל נקודת צבע משמעותית, אך יחד עם זאת רגועה והרמונית.
שילוב ירוק מנטה עם רוד
ככל שהעולם בחוץ הופך להיות רועש יותר, דחוס ותזזיתי, גובר בנו הצורך ליצור גן עדן פרטי ואסקפיסטי במרחב הפרטי שלנו. ירוק מנטה הוא בדיוק הגוון שישלב את הרצון והצורך להכניס שלווה הביתה, ויחד עם זאת לשמור על פשטות שקטה ולא מתאמצת.
553-44.jpg
12 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בתוך הבית זה מאוד מחשיך ודכאוני

ירוק הוא צבע בעייתי ביותר ורוב הגוונים נראים רע

אוהבת

שימו על זה ציור של אחות עם שביס
ויש לך קופ"ח של שנות ה-50

ירוק מנטה
ירוק מנטה צריך להיות רק כצמח מנטה בעציץ...

מנטה
אצלי במטבח משטח העבודה הוא מנטה מחומר שנקרא קוריאן. ואני אוהבת אותו כבר 5 שנים כל יום! לפני שנה שיפצתי את הבית וצבעתי קיר כזה בסלון וזה מהמם! מי שנכנס מתלהב! וגם למשפחה מאוד נעים עם הצבע!

אהבתי

ירוק זה צבע שמשרה רוגע ונינוחות לנפש
הוכח מחקרית ולכן קופ"ח צבועות בירוק, ירוק וגם טורקיז בגוונים הבהירים והעדינים מומלץ מאוד בבית...אלגנטי עם טוויסט מודרני, תלוי כמובן גם בשאר הקו העיצובי אשר מאפיין את הבית. בהצלחה

מקסים. אבל אני רוצה את הכורסא הזו. מחפשת אותה
איפה משיגים את הכורסא הזו. בבקשה מי שיודע אשמח לתשובה. תודה

ירוק מנטה זה צבע של בתי חולים.
בעבר כל בתי החולים היו צבועים בצבע הזה כי הוא "משרה רגיעה". אצלי זה הפך להתנייה אין מצב שצבע כזה נכנס אלי הביתה

טמבור
הבית מקסים ,הספה, הצבעים מאוד יפים ,????

מאיפה המנורה? מעונינים לקנות כזו.
העיצוב מדהים חבל שלא נתנו כתובת לאביזרים!

בודק...