זמן של שלווה: מהפך אלגנטי ונעים בדירה בירושלים

המעצבת דניאלה דיאמנט רוקמת כל פעם מחדש את חלום לקוחותיה והופכת אותו למציאות הרמונית וייחודית אשר יוצרת בית שמותאם באופן אישי לכל לקוח

700,000 ש"ח
180 מ"ר מ"ר
קירה קלצקי
דניאלה דיאמנט
הדיירים: זוג פנסיונרים.
בכל בית שהמעצבת דניאלה דיאמנט מגיעה לעצב, חשוב לה קודם כל להיות קשובה ללקוחותיה, להבין באמת מהם הצרכים והחלומות שלהם ומשם היא מתחילה לרקום את עיצוב חלל הבית.
סיפורה של הדירה הזו מתחיל בפגישה עם זוג פנסיונרים עולים מאנגליה, אשר למעשה כבר גרו באותה שכונה, שכונת רחביה בירושלים ורק ביקשו לעבור לרחוב שקט יותר.  בדירה החדשה היה חשוב להם שיהיה חדר אירוח למשפחתם ובפרט לנכדים, חלל גדול מרווח ומשותף שבו סלון לארח בו ופינת אוכל גדולה  לערוך בה ארוחות משפחתיות ובקשה נוספת הייתה שיהיו בבית מקומות אחסון רבים.
עם הגעתה של המעצבת והדיירים אל הדירה החדשה אליה יעברו, היה ברור כי הדירה צריכה לעבור שיפוץ מקיף, הרחבת חללי הבית על ידי שבירת קירות ובמחשבה פרקטית על העתיד הוחלט על עיצוב דירה אשר ישלב בתוכו הנגשה של הדירה לדיירים.
ריצוף שיש מבריק
שיפוץ ועיצוב הדירה החדשה ארכו 9 חודשים וכללו: שבירת קירות והרחבת חללי הבית, מערך חדש לחלוטין של התכנון הפנימי וסידור מחדש של מיקום החדרים, הוספת חדר שינה-הדירה המקורית כללה 2 חדרים ולאחר השיפוץ היו 3 חדרי שינה בניהם חדר אירוח שמשלב בתוכו פינת עבודה, הנגשת הבית, התקנת חלונות עץ, פתיחת חלל המטבח אל הסלון, הוספת מקומות אחסון ועבודות נגרות מיוחדות בהזמנה אישית שהותאמו לצרכי הדיירים ולכלל הבית הותקנו מערכות מיזוג וחימום תת רצפתי,ומערכות החשמל והתאורה,ריצוף והנמכות תקרה.
בני הזוג ביקשו מהמעצבת ליצור חלל מרווח ומשותף לאירוח בסלון ולסעודות משפחתיות. המעצבת יצרה סלון שמאפשר מקומות ישיבה רבים וכולל לצידו ספרייה מיוחדת שתוכננה במיוחד עבור הבית שתכלול בתוכה את ספרי הקריאה והשירה. את חלון הסלון הגדילו, דבר שהכניס אור רב ונוף ירושלמי שהכניס אווירה מיוחדת לתוכו. לפינת האוכל הוזמן שולחן ארוך וגדול אשר יתאים לארוחות המשפחתיות הרבות ומעל הותקן גוף תאורה מיוחד בעל 13 האהילים מיוחדים עם נורות שמפיצות אור רך ונעים אשר נבחר בקפידה, שונה והותאם במיוחד לבקשות הזוג.
ספריה של פעם
גוף תאורה
ספריה עם דלתות
ספריה עם נישת משקאות
מטבח ישן
המטבח הותאם לצרכי הזוג הן מבחינת חלוקת הארונות ומקומות אחסון והן מבחינת אורח חייהם הדתי שלפיו הותקנו שני כיורים.
גם במטבח הותקן חלון גדול אשר האיר את המטבח, החלון המעוצב הותקן צמוד למדף פנימי בנוי שיוצר נישה מיוחדת עליה בעלת הבית יכולה להניח דברים שונים. צמוד למטבח נוצר חדר שירות שהיה מאד חשוב לבעלת הדירה, עם מקומות אחסון נוספים, מזווה ועם מכונות הכביסה ומייבש כביסה.
כירים ליד חלון
חלון בתוך ארון מטבח
לאורך קיר ארוך במסדרון, תיכננה ועיצבה במיוחד דניאלה ארוך קיר מיוחד אשר כולל בתוכו: מקומות אחסון רבים, משולבת בתוכו פינת נטילת ידיים מעוצבת שניפתחת בעת הצורך, ארון חשמל מוסתר ואף מסתתרת בתוכו דלת כניסה לחדר שירותי אורחים כאשר דלת השירותים נראית כדלת ארון לכל דבר כאשר היא סגורה. בהמון מפרטי נגרות אשר תוכננו לפרטים והוזמנו במיוחד עבור הבית כגון: המטבח, סלון ובארון קיר לאורך המסדרון – עץ אגוז חמים נפגש עם גוון שמנת סטן ואלמנט ידית פליז אופקי חוזרת כמוטיב.
ארון קיר
דלת פנים בתוך ארון
ברז זהב
שרותי אורחים
בחדרי השינה, האירוח והעבודה הותקנו: פרקט שברון עץ טיק שתואם את נגרות החדרים: גב המיטה ושידות לילה ביחידת ההורים ואת
שולחן העבודה במשרד. ביחידת ההורים הותקן ארון קיר גדול אשר מצניע מסך טלויזיה בדלת הארון.
חדר השינה של הזוג מעוצב בלבן משולב עם עץ  דבר שיוצר רכות והרמוניה של צבעים רגועה. ואילו בחדר האירוח/עבודה נצבע קיר אחד בכתום דבר שמבחינת בעלי הדירה דרש תעוזה, אך לאחר שראו את התוצאה הסופית הודו למעצבת מאד על הבחירה והיו שלמים עם התוצאה, אשר ניתן להנות ממנה ולראותה גם מהסלון והכניסה לבית מאחר וקיר הכניסה לחדר האירוח/עבודה הוא מיוחד ושקוף במעטפת פרופיל בלגי בגוון שחור מגורען מט.
חדר שינה הורים
ארון עם טלויזיה
חדר עבודה
קיר כתום
צמוד לחדר השינה נוצר חדר רחצה מרווח מאד ומונגש עם מקומות אחסון רבים שהיו חשובים לבעלת הדירה. חדר הרחצה עוצב בצבעים בהירים ורכים בשילוב עבודות עץ.
חדר רחצה
חדר רחצה
 מקלחון
חדר רחצה
דלת בחדר אמבטיה

רשימת ספקים:

תאורה – קבסו תאורה -ירושלים

חלונות – אנדרסן

קרמיקה וחיפויים – בר עמי

פרקט – חזי בנק

משטחי אבן בחדרי הרחצה – אבסולוטו מרבל

553
6 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כל הכבוד מעצבת מדהימה

וואו
שאפו

דניאלה
התכנון נראה אלגנטי ונעים. נראה שהיה מענה שלם לצרכי הלקוח תוך יצירתיות ופתרונות מקוריים. אין ספק. בני הזוג בחקו את מעצבת הפנים הנכונה.

יפה מאוד, רמה גבוהה ופתרונות עיצוב מעניינים
תקציב השיפוץ נראה גבוה בהתחלה, אבל במחשבה שניה מוצדק. עבודת נגרות טובה, שירותי אורחים - החיפוי נהדר. גם הפתרון לנטילת ידיים מעולה. גם הנגרות של קיר חדר השינה מרגישה כמו בית מלון של הביוקר. העיצוב הכללי נראה שמרני אך זה מה מתאים כנראה ללקוחות.

דירה מקסימה
עיצוב מושקע ומוקפד, ממש מזמין. עבודה טובה.

עבודה יפה אבל אני רק שאלה:
מה בדיוק פרקטי בלשים מדפים עד לגובה התקרה עבור זוג פנסיונרים? ומה בדיוק פרקטי בלשים את הספריה מאחורי ספת הסלון ללא שום דרך גישה אליה?

המלצות נוספות
בודק...