וואוו… בחברת הייטק: עיצוב הפנים – יצירת אומנות אחת גדולה

בחלל ענק, בקומה 28 במגדל לווינשטיין בתל אביב, קומפוזיציה מהממת של צבעים, צורות וחומרים עוטפת את העובדים ולקוחות החברה. עיצוב הפנים -יצירת אומנות שיוצרת חווית שהות יוצאת דופן ומשקפת את ה -DNA של החברה

1080 מ"ר
שי אפשטיין
מיקי כתר ומרב ברמן – M2 אדריכלות בע"מ

 

Welcome to Vesttoo

המעלית מגיעה לקומה 28, דלת הכניסה של חברת ההייטק -פינטק VESTTOO נפתחת, לרגע אפשר לחשוב שנתתם קפיצה קלה לחו"ל, אבל אל תטעו. המשרדים המהממים האלה הם כאן בישראל.

משרדי הי טק

רחבת הכניסה מעוצבת כיצירת אומנות

רחבת הכניסה מעוצבת כיצירת אומנות

 

אם אתם עדיין לא בטוחים, תחלפו על פני דלפק הקבלה בעיצובו המיוחד, תעיפו מבט לכיוון התקרה ותגלו שצלחות ענק לבנות מסתירות אותה ובחלקן משולבים גופי תאורה, ואז פתאום, דרך קירות הזכוכית הענקיים תגלו את נופה של תל אביב הנושקת לים. זהו השתכנעתם?

דלפק כניסה

דלפק כניסה

דלפק כניסה

space שלא הולכים בו לאיבוד

אם ממשיכים ללכת תחת מטריית הצלחות הלבנות, נמשכים כמו מגנט אל הנוף שחודר פנימה ומגיעים לאזור אירוח גדול, שמקביל בשטחו לחדר ישיבות.

משרדי היי טק

האלמנטים העיצוביים השונים יחד עם צבעוניות שמשתנה הם שמגדירים את מהות האזורים השונים

האלמנטים העיצוביים השונים יחד עם צבעוניות שמשתנה הם שמגדירים את מהות האזורים השונים

גם כשהוא מלא במשתתפים רבים, אין תחושה של צפיפות ולחץ בחדר הישיבות הגדול, כי הנוף שחודר פנימה ומסגרת הצג הגדול שנראית כמו גלים בים, מרככים את האווירה בצורה אלגנטית ביותר.

חדר ישיבות שמעוצב בסגנון מודרני מינימליסטי

חדר הישיבות הגדול שמעוצב בסגנון מודרני מינימליסטי

חדר הישיבות הגדול שמעוצב בסגנון מודרני מינימליסטי

אינטימיות מאחורי הווילון?

יש גם מקרים בהם הישיבות הן אינטימיות יותר, הנוכחים בישיבה רוצים לראות אך פחות להראות. גם לכך נמצאה תשובה. במרכזו של המשרד, בשתי פינות הסמוכות לעמדות העבודה המפוזרות בחלל הפתוח. עוצבו שני חדרי ישיבות קטנים יותר. כמחווה לתל אביב, אחד החדרים נקרא שינקין והשני יפו.

חדרי ישיבות קטנים ואינטימיים

שני חדרי ישיבות קטנים ואינטימיים צבועים בצהוב וכחול

שני חדרי ישיבות קטנים ואינטימיים צבועים בצהוב וכחול

כניסה ישירה ומקוצרת לעובדים

כשהעובדים מגיעים עם המעלית למבואת הכניסה החיצונית הם יכולים לבחור אם ברצונם להיכנס דרך הכניסה הראשית ואז לעבור לאורך חדרי הישיבות והאירוח, או שהם יכולים לקצר את דרכם ולהיכנס ישירות לסלון הפרטי שלהם ומשם לעמדת העבודה המפנקת שהיא רק שלו או שלה.

כניסה למשרדים

רחבת כניסה גדולה ומעוצבת מקבלת את פני העובדים

רחבת כניסה גדולה ומעוצבת מקבלת את פני העובדים

שלוש מחיצות צבעוניות מעוצבות בחיתוך לייזר מסתירות ומגלות ברמיזה את האזור בו נעשית הפעילות האינטנסיבית של החברה. יצירות אומנות וצמחייה מלווים את העוברים במסדרון הארוך והמואר.

עמדות עבודה

בכל אחת מעמדות העבודה הושם דגש על יצירת אווירה פרטית

רחבת כניסה גדולה ומעוצבת מקבלת את פני העובדים

מארחים, משוחחים ויכולים גם לשחק

באזור החדרים הפרטיים של העובדים, בהם הם נמצאים שעות רבות ביממה, משודרת תחושה ביתית פחות רשמית ולא מחייבת. דוגמה לכך זה הסלון הקטן, עם מסך גדול, מעוצב בצבעים רגועים בו אפשר לשבת לנוח, לפגוש חברים ואם מאוד מתגעגעים למסך אפשר גם לשחק משחקי מחשב.

סלון משרדי

סלון ממש כמו בבית

סלון ממש כמו בבית

המבוך תלוי מהתקרה

דרך המעטפת השקופה שמקיפה את שטח המשרד מכל צדדיו, חודר אור יום לכל אחד מהאזורים שמוגדרים באמצעות עיצוב וצבעוניות שונים. העובדים שרוצים להזמין את חבריהם למטבח, יכולים לומר שהם הולכים לאזור הטורקיז כי זה סימן ההיכר של המטבח, שממומש באמצעות עוד יצירת אומנות צבעונית, היורדת מהתקרה כמבוך של עמודי טורקיז, שבניהם מוסתרים גופי תאורה.

תקרה מעוצבת

גוף תאורה בצורת מבוך

גוף תאורה בצורת מבוך

המטבח שפרוש לכל אורכו של הקיר, כאילו נלקח מאיזו וילה מפוארת בה דייריה מרבים לבשל ולארח. הכול לרווחת ופינוק העובדים.

מטבח משרדי

מטבח משרדי

מטבח משרדי

ואם הזכרנו אינטימיות…

תאים אטומים לשיחות שאינן מיועדות לאוזני אחרים, עוצבו במיוחד לעובדים או לאורחים. מעבר לכך שהתאים המבודדים מאפשרים לדוברים לחסום מידע זה או אחר מאוזני אחרים, הם נועדו לתרום לאווירה רגועה ושלווה שאינה מופרת באמצעות צלצולים ושיחות טלפון קולניות.

תאים לשיחות טלפון

תאים מבודדים לשיחות טלפון ללא הפרעות

תאים מבודדים לשיחות טלפון ללא הפרעות

לסיכום…

מדבריהם של מרב ברמן ומיקי כתר: "חברות היי-טק רבות מבינות את חשיבותה של הנראות הן כאלמנט משמעותי במיתוג החברה, והן כאמצעי יעיל לתפקודו התקין של המשרד והגברת יעילות העובדים בחברה. זה בדיוק מה שהוביל אותנו ביצירת חוט שדרה רעיוני, תכנוני ועיצובי. לאחר חקירת עומק של הצרכים העכשוויים והעתידיים של החברה, לקחנו בחשבון את כל הפרמטרים שנוצקו לתוך פרוגראמה, ויצרנו בקצב עבודה מהיר, תוך שמירה על תקציב במקביל לסטנדרט גבוה, מקום ייחודי שעוצב לאנשים מיוחדים".

משרד מעוצב

יצירת אומנות אחת גדולה.

יצירת אומנות אחת גדולה.

רשימת ספקים חלקית –

ביצוע: מוייש

פיקוח: עומר וייץ WRP

ריהוט: פיטרו חולון

מערכות זכוכית: אינובייט

תאורה: תומס תאורה הוד השרון וחשמל ישיר הרצליה

אמנית: שילה סיטן

נגרות: אמג'ד

לפרויקטים נוספים של מיקי כתר ומרב ברמן – M2 אדריכלות בע"מ, כנסו >>

 

 

 

המלצות נוספות
בודק...