אז איפה אתם בחג?

אל תישארו מאחור: איטלקייה בשרון, פונדק ציידים בכפר ג'יש ורוף בר מסקרן. אלו כל המקומות החדשים והמעוצבים בארץ שאתם חייבים להכיר

  טאבון במסעדהFARO – מטבח איטלקי מודרני. צילום: אפיק גבאי 

Hunter house – יוצאים לציד


כולנו מכירים את בתי הציידים האותנטיים שמופיעים בסרטים ובסדרות אמריקאיות סטייל פארגו, ולכן משמח במיוחד לפגוש אחד כזה במחוזותינו. מסעדת השף Hunter house אשר נפתחה בחודשים האחרונים בכפר ג'יש (גוש חלב), לוקחת אותנו היישר לבתי הציידים האמריקאיים המסורתיים. המקום שוכן במיקום פסטורלי במיוחד, בלב מבנה אבן עתיק ולו תקרת עץ טבעי וכסאות עץ גדולים, ומעוצב בשלל מוטיבים מעולם הצייד – עורות, רובים, מצלמה, משקפת, ראשי צבי ועוד. התפריט של השף באשיר סלימאן מציע חגיגה של ממש עבור כל קרניבור וכולל מגוון נתחי בשר אשר נצלים על אש גלויה מול עיני הסועדים, על גבי גריל ייחודי הממוקם במרכז המסעדה. הגריל, אשר מעוצב בצורת קונוס, מונח על גזעי עץ טבעי ומעליו פלטה דקה, עליה נצרבים הנתחים השונים. הישיבה במרפסת המסעדה רחבת הידיים מתאפשרת סביב עץ זית עתיק, שם גם אפשר לצפות בנתחים שיעושנו במעשנה, להשלמת החוויה הכפרית.

מסעדת hunter house, (בית הצייד), בכניסה לכפר גי'ש, ליד בניין המועצה

מסעדה אתניתבית הצייד בכפר ג'יש. צילום: אפיק גבאי

 מסעדה אתניתהמקום מעוצב בשלל מוטיבים מעולם הצייד – עורות, רובים, מצלמה, משקפת וראשי צבי. צילום: אפיק גבאי

FARO – חוויה איטלקית


מסעדת FARO ממוקמת בצמוד למתחם M הדרך, מציעה מטבח איטלקי מודרני חדש, בניצוחו של השף יואב בר. התפריט משלב חומרי גלם מקומיים, עונתיים ואף חומרי גלם ביבוא אישי מאיטליה. העיצוב במקום שואב השראה מחוף הים הסמוך, כך למשל תוכננו אלמנטים שונים כמו ספסל העץ המרכזי המעוגל, דלת הכניסה והבר, על מנת ליצור מעין מסגרת לנוף המשתקף מחלונות הענק. במרכז המסעדה, להשלמת המראה הים תיכוני, ממוקם טאבון אותנטי ממנו יוצאות שלל מנות. בין המטבח לבר ניצב קיר מעוטר באריחים תכולים אשר מתכתבים גם הם עם הנוף הימי של בית ינאי, ויוצרים תחושת חופש וקלילות. לאחר רדת החשיכה המקום מציע גם שלל מנות בר וסט די ג'יי שמבטיח לשמח את הסועדים עד השעות הקטנות של הלילה.

מחלף בית ינאי – על כביש החוף, צמוד למתחם M הדרך, בקומה העליונה של תחנת הדלק.

מסעדהמלבד עיצוב מסקרן, יוכלו הסועדים ליהנות מנוף ים מרהיב, המתאפשר בזכות חלונות ענקיים. Faro. צילום: אפיק גבאי

ג'ק-לין – משהו חדש קורה בצפון


ג'ק-לין הוא בר מסעדה חדש בצפון, המעוצב בסגנון ביסטרו תוסס. הבר ממוקם בקריית חיים ומבטיח להביא בשורה חדשה ומרעננת לאזור הצפון כולו. המקום מכיל 130 מקומות ישיבה ובר עם 20 מקומות ישיבה נוספים. ג'ק-לין מעוצב במראה אקלקטי-אורבני המושפע מחדש וישן, ומשלב אלמנטים כמו תקרת עץ מקורות עץ אלון מיושן, אשר הותקנו על מנת ליצור אפקט אקוסטי מיוחד, ומראות מעוצבות בסגנונות ובגדלים שונים, היוצרות תחושת עומק בחלל. במקום תמצאו שלל אפשרויות ישיבה, החל מפינות לישיבה אינטימית, פינות ישיבה עם כורסאות, שולחן אבירים ושולחנות בגבהים שונים. בהתאם למגמה הרווחת, גם כאן המטבח פתוח וכל הבישול הוא פרונטלי בפני קהל הסועדים ומאפשר הצצה מסקרנת אל מאחורי הקלעים.

ג'ק-לין, אח"י אילת 61, קריית חיים

בר מסעדהבר מסעדה חדש בצפון. ג'ק-לין. צילום: ישראל אלפסה

מסעדהמעוצב במראה אקלקטי-אורבני המושפע מחדש וישן. ג'ק-לין. צילום: ישראל אלפסה

נורת' רוף טופ בר – על גג העולם


אין שילוב אשר מצליח להעביר תחושה של חופש יותר מבר הממקום על גג, ועל אחת כמה וכמה כאשר הוא ממוקם אל מול הים. ריח המלח, הבריזה והכחול-כחול הזה מול העיניים, עם כוס קוקטייל ביד, כל אלה מייצרים חוויה שקשה להישאר אדישים אליה. נורת' רוף טופ בר-טאפאס בר שנפתח לאחרונה, הוא בדיוק כזה. הבר ממוקם על גג מלון מדיסון נהריה הצופה לים, ומציע שלל משקאות אלכוהוליים ומנות טאפאס משמחות. המתחם מציע כ150 מקומות ישיבה שכוללות פינות זולה, בר ישיבה מול הים, ושני ברים נוספים. במהלך היום מתפקד המקום כמתחם שיזוף הכולל מיטות שיזוף, כסאות שיזוף, פופים וסנייק בר צמוד, ובשעות הערב הופך לבר של ממש. פעמיים בשבוע המקום מציע גם, תמורת תשלום, חוויה קולנועית הכוללת הקרנת קלאסיקות וסרטים חדשים, על גבי מסך ענק תחת כיפת השמיים. ההאזנה מתאפשרת באמצעות אוזניות אישיות ואפליקציה ייעודית אשר תותקן במכשיר הסלולר של כל צופה.

נורת' רוף טופ בר, גג מלון מדיסון נהריה; רח' העלייה 17 נהריה

בר על החוףנורת' רוף טופ בר. צילום: ויקטוריה קיי

מסעדות
תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

המלצות נוספות
בודק...