בדרך לגאולה: מלון דירות עם עיצוב צבעוני ומודרני במיוחד

עם הגידול החד בביקוש לדירות לטווח קצר בתל אביב, הוחלט שהבניין החדש שליד חוף גאולה יהיה דווקא מלון דירות נופש עם עיצוב שיקי וקליל במיוחד, כזה שיגרום לדיירים להאריך עוד ועוד את החופשה. ואנחנו? ממש מבינים אותם

300,000
560 מ"ר מ"ר
STUDIO KATANOS

המקום: מלון דירות "The Promenade Art", זרובבל 11 א', תל אביב

 

עיצוב סון ופינת אוכל דירה שכורה

#banner#

כידוע, אין כמו תל אביב כשמדובר בביקוש גבוה לדיור, בין אם לדירות לטווח ארוך או לדירות נופש לטווח קצר. לכן, כשבניין חדש ברחוב זרובבל הסמוך לחוף גאולה נקנה על ידי בעלי המקום, הוחלט להפוך אותו למלון דירות שיקי ואטרקטיבי במיוחד. סטודיו העיצוב שנבחר למשימה ניצל את חופש הפעולה המלא שניתן לו מהבעלים, וכך נוצר מלון המונה 4 דירות נופש מוארות, עם עיצוב קליל ומודרני במיוחד, המאפשר לכל אחד להתחבר אליו ולהרגיש בבית.

 

למרות חופש הפעולה המלא שניתן למעצבים, הסכום שהוקצב להם עבור העיצוב היה מוגבל ועמד על כ-300 אלף שקלים. כדי לעמוד בתקציב זה, הוחלט לשלב בין פריטי ריהוט בעלויות משתנות ולייצר פריטים בעלות נמוכה, שימלאו את החללים ויעשירו אותם בייחודיות.

 

סלון ופינת אוכל

 

פינת אוכל ומטבח

היות ומדובר בבניין חדש, התכנון נעשה בהתאם למגבלות הקיימות שלו, כגון כניסות שונות וחללים בגדלים שונים, כשהאתגר היה לשמור על אופי זהה לכל הדירות. כך, המוטיב הכללי שנבחר להנחות את עיצוב הדירות היה סוג של ספארי דמיוני והומוריסטי, כשלכל דירה נבחר אוסף של אובייקטים דינמיים שנועדו להעביר את התחושות הללו.

 

באווירה זו, הריהוט בכל הדירות נבחר בגוונים נעימים עם נגיעות צבע שהודגשו באבזור הצבעוני ויצרו קלילות ורעננות בחלל. כך, כדי לשמור על האחידות של הדירות, לכל חלל מגורים מרכזי נבחרה ספה בגוון כחול כהה בשילוב עם כריות נועזות, ולידה ריהוט עץ מינימליסטי, שטיח עם דוגמה גיאומטרית וצבעוניות מונוכרומטית. בהתאם, לפינות האוכל נבחר שולחן עגול נפתח ומסביבו כיסאות מתכת בצהוב לימון.

 

ספה כחולה סלון

 

סלון בדירה שכורה

סלון ופינת אוכל כסאות צהובים

 

כדי להמשיך את הקו הצבעוני, בחללים הציבוריים נתלו תמונות ענק, שנוצרו על ידי המעצבים מבדים צבעוניים בעלי טקסטורות ודוגמאות בצבעוניות עזה, אשר מוסגרו במסגרות, וכך התקבל מראה ייחודי בעלות נמוכה. כדי להוסיף טאץ' מודרני והומוריסטי, נתלו בכל דירה ראשי חיות מפלסטיק.

 

פינת אוכל עם אומנות

 

המסדרונות המקשרים בין חדרי הדירות ממשיכים את הצבעוניות – אלה נצבעו בגוון אפור כהה, והוגדרו בקרניז צבעוני, כדי להדגיש את ההמשכיות והזרימה בתוך הדירות.

 

כורסא ותמונה

 

מסדרון דירה

 

גם לחדרי השינה נבחר קו אחיד בכל הדירות, כשהם מצויידים במיטות עם ראש מיטה בגוון כחול עמוק, שנשענות על קיר בצבע תכלת נעים. על הקיר נתלו בקומפוזיציות שונות מסגרות, אליהן הוכנסו דפים מאוירים מתוך ספרי צביעה למבוגרים ובובות פלסטיק של חיות צבועות. מוקד עניין נוסף בחדר הוא גוף התאורה הצהוב שהונח על אלמנט תלייה.

 

חדר ילדים כחול

 

חדר שינה כחול

 

חדר שינה ומרפסת

 

לכל דירה מספר מרפסות הצופות לחוף הים. כדי להמשיך את הקו העיצובי של פנים הדירות, נבחרו כורסאות פטיו קלילות בגווני שחור לבן ושולחן קפה העשוי עץ ומתכת למרפסות הקטנות, בעוד שלמרפסות הגדולות נוספו גם פינות אוכל חמימות לאירוח.

 

מרפסת ופינות ישיבה

 

מרפסת ופינת אוכל

 

שולחן אוכל מעץ

 

מרפסות בניין

 

רשימת ספקים חלקית:

פיק אפ

מחסני תאורה

אשר- חשמל יפו

איקאה

אורבן

קטיפה כחולה נחלת בינימין

וילונות- אורגון

רהיטי גולן

אלוף המזרנים

אור-אל מסגרות (סולי)

פרץ שטיחים

גו'י

פוקס הום

ג'ינג'ר

גולף אנד קו

אנטר

קונטרסט

אייס

קרניזים ש.י.ר.ן

מוצרי חשמל – אבי סופר

קבלן שיפוצים – זאב סלבין – עבודה עיברית

553
3 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאד יפה
אהבתי...

לא מפוקס. נראה כמו בליל של רעיונות

עיצוב מקושקש שמתאמץ להיות הייפ

המלצות נוספות
בודק...