לקחת פסק זמן: מנוחה בטוסקנה הישראלית

רשמים מביקור במלון 'פסטורל' הממוקם בכפר בלום: שלושה ימים של חוויה בלתי נשכחת המלווה במטעמי שף, מוסיקה, הרצאות, טיפולי ספא מפנקים ואפילו שחיה וכושר

מלון פסטורלמלון פסטורל – איטליה זה כאן
לאיטלקים יש את טוסקנה ולנו יש את הגליל: גבעות המוריקות גם בימים החמים, הרדוף הנחלים על גווניו העדינים, ושאריות השלג על פסגות החרמון, יוצרים אווירת נופש וחופש כל השנה. ובלב הנוף הפסטורלי הזה, על שטח בן 53 דונמים של מדשאות מטופחות, צמחים מטופלים ועצים מצילים – ממוקם לו מלון פסטורל היוקרתי.
חדר בוטיק במלון פסטורלחדר בוטיק במלון פסטורל
מנצחים על התזמורת

ב-17 השנים האחרונות, לצד היותו מקום אירוח נחשק ועטור פרסים, גם מהווה מלון פסטורל מרכז תרבות ומוזיקה. לאחרונה עבר המלון שדרוג משמעותי, במסגרתו נחנך מרכז תרבותי חדש שנועד להופעות וכנסים. המרכז משתרע על שטח של 2,660 מ"ר, והוא מהגדולים והמתקדמים בצפון. בבניית האולם הושם דגש מיוחד על איכות האקוסטיקה, וכן נעשה שימוש במערכות חדישות ובצגי הקרנה ותפאורה. בשולי הבמה נבנו חדרי אמנים וצוות, הכוללים גם חניות פרטיות. עם פתיחת אולם זה הושלם למעשה קמפוס ההופעות והכנסים בכפר בלום, וכעת הוא מונה ארבעה אולמות.
במלון פסטורלמרכז התרבות והמוזיקה
במלון פסטורל
האולם מאובזר במערכות החדישות ביותר 
בחדרי חדרים

הקמת מרכז התרבות והמוזיקה ממשיך את חידוש המלון שנעשה לפני כשש שנים. במהלך החידוש הכולל נוספו למלון ארבעים וחמישה חדרים גדולים ומאובזרים, ואלה עוצבו בסגנון קלאסי-כפרי העשיר בחומרים, בדים, צבעים ואלמנטים הלקוחים מהטבע. החיבור אל הטבע מקבל חיזוק נוסף בפתיחת חדר הרחצה אל חלל החדר, דרכו נשקף הנוף הגלילי. להשלמת האווירה המיוחדת, כל אחד מהחדרים הוקדש לאישיות תרבותית אחרת – סופר, מלחין, להקה, שחקן או מנצח.
מלון פסטורלחדר הג'וניור במלון: חיבור חזק לטבע
מלון פסטורל
חדר הרחצה נפתח על החדר
מעבר לקשת

בתוך כך, גם הלובי ומסעדות המלון הורחבו ושופצו. הלובי נבנה בסגנון איטלקי בהשראת מלונות בוטיק בטוסקנה. הרעיון שעמד בבסיס עיצוב הלובי היה לשמר ולהעצים את הערכים האדריכליים של הפטיו המקורי, ולהקנות לחלל אווירה של חצר פנימית, הנקשרת אל יתר אזורי המלון דרך קשתות מעוצבות.
מלון פסטורללובי המלון – מושפע ממלונות בוטיק באיטליה
מלון פסטורל
חצר פנימית במלון: העצמה של ערכים אדריכליים
שפה אחת

בכל חלקי המלון – מהלובי ועד אולם הקונצרטים, ניתן לזהות אלמנטים דומים היוצרים שפה אחידה. התוצאה היא מלון מהיפים והמפנקים בארץ, שכולל 199 חדרי אירוח, ספא איכותי, מסעדת שף משובחת, חדר כושר מאובזר, בריכת שחייה אולימפית, מרחבים ירוקים ומטופחים, וכאמור ארבעה היכלי תרבות מרשימים. על היכלי התרבות אמונים אנשי מקצוע רבים בהם האדריכלים נועם ורחל חתוכה ממשרד מוד אדריכלים, גדי רובינשטיין ממשרד א.ב. מתכננים, האדריכל דוד ברסלבי והמהנדס דותן רייכרט.
מלון פסטורלאין קץ למרחב: המדשאות של המלון
מלון פסטורל
מזמין גם בחורף – מלון פסטורל בכפר בלום

 

ראשית
1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אם אני בת 49 וחושבת שזה מקום של זקנים... אז
למה בעצם הלכו על "וואנבי"? המקום פונה לתיירות חוץ?? קשה לי להאמין.

המלצות נוספות
בודק...