קנייה נעימה: חנויות הבוטיק השוות בארץ

יצירות בעיצוב ישראלי, גלריית ענק לרהיטים, פריטים מעץ ממוחזר ומוצרי נייר מיוחדים בייבוא מ-20 מדינות, אלו חנויות הבוטיק המיוחדות לבית שאתם פשוט חייבים להכיר

יח"צ

וישס גלרי

וישס גלרי. צילום: איתי בנית

אם אתם אוהבים ללקט, ותמיד בחיפוש אחר הפריט הייחודי הבא, אם אתם מעדיפים את החפצים שלכם עם טאצ' אישי ואקסטרה תשומת לב, כנראה שייצור המוני לא בשבילכם וחנויות בוטיק הן התשובה. אבל איך מתחילים בחיפוש? ומה אסור לפספס? כאן תמצאו את החנויות שאתם פשוט חייבים לפקוד בפעם הבאה שאתם יוצאים למסע קניות.

הבועטת : Viciousgallery


 לאן הגענו: גלריה בועטת שמביאה את בשורת ה-Raw Materials, על טהרת חומריות גולמית של בטון, עץ וברזל, לצד ערבוב של טקסטורות ומרקמים. החנות פתוחה שישה ימים בשבוע ונפתחה לאחר תהליך הקמה של שנה.

הקונספט: רהיטים ופריטים לבית בעיצוב אחר, שובב ובועט, המבקש לצאת מהמסגרת.

מה מחכה לנו כאן:  קולקציית רהיטים שעוצבה על ידי בעלת הגלריה, מעצבת הפנים אורלי בן סימון, אשר עוסקת בתחומי העיצוב השונים כבר למעלה מ-20 שנה בשיתוף עם המעצבת התעשייתית טל שורץ דינס. תמצאו כאן גם מבחר של פריטים משלימים כמו גופי תאורה, שטיחים, אקססוריז מיוחדים, כלי הגשה וחפצי אמנות שיוסיפו טאצ' אישי לכל חלל. מלבד הפריטים בעיצוב הסטודיו, גם שאר העיצובים המוצגים בגלריה הם של מעצבים ישראלים ובשיתוף אמנים ויוצרים מקומיים.

העיצוב במקום: מבנה המקום עוצב במראה אותנטי ומחופספס, המשמש רקע עבור הרהיטים המוצעים בגלריה. הגלריה מעוצבת כדירת לופט המחולקת למספר אזורים: חדר שינה, חדר עבודה, חדר אירוח הכולל מזנונים ופינות אוכל, ואזור התצוגה הראשי ובו מגוון רהיטים ייחודיים.

וישס גלרי, ביל"ו 1 יהוד

 

וישס גלריחומריות גולמית של בטון, עץ וברזל, לצד ערבוב של טקסטורות ומרקמים. וישס גלרי. צילום: איתי בנית

 

וישס גלרימבחר של פריטים משלימים כמו גופי תאורה, שטיחים, אקססוריז מיוחדים, כלי הגשה וחפצי אמנות. וישס גלרי. צילום: איתי בנית

הכפרית: ליד הצריף


לאן הגענו: חנות לריהוט כפרי ועיצובים לבית, אשר הוקמה על ידי בני הזוג אורי וגוני קוגמן, הוא יליד גדרה, היא במקור מנורבגיה.

הקונספט: ריהוט כפרי ביבוא אישי מוקפד

מה מחכה לנו כאן: ריהוט מעץ מלא ממוחזר אשר פורק מפריטים ישנים, לרבות שולחנות אוכל, כיסאות, קונזולות, ספריות, וכן שידות וארוניות בשלל צבעים. בנוסף תמצאו כאן מגוון רחב ומסקרן של פריטים כגון מראות, מפות וכריות נוי, גופי תאורה, כלים לנרות ופרחים ועוד.

העיצוב במקום: החנות הינה אחת מהוותיקות באזור, היא קיימת כבר 20 שנה ונחשבת לחלק מנוף האזור. החנות ממוקמת בלב רחוב הבילויים בעיר גדרה, ומספקת תחושה נוסטלגית של פעם, המזכירה את "זיכרון יעקב הקטנה". המקום מתפקד כמקום קטן ואינטימי, המספק תחושה חמה ומשפחתית עם יחס אישי.

 "ליד הצריף", גדרה, הבילויים 15

ליד הצריףריהוט מעץ מלא ממוחזר אשר פורק מפריטים ישנים. ליד הצריף. צילום: יח"צ

ליד הצריף תחושה נוסטלגית של פעם. ליד הצריף. צילום: יח"צ

היוקרתית: Novel collection


לאן הגענו: מותג יוקרתי לפריטים מעוצבים לבית, מתנות ואקססוריז.

הקונספט: חנות קונספט חדשה ראשונה מסוגה למותג, המספקת טעימה קטנה מחו"ל ומציעה פריטים מעוצבים במגוון סגנונות הכוללים את המגמות החדשות בתחום עיצוב הבית מהעולם.

מה מחכה לנו כאן: מגוון רחב של פריטים מעוצבים לכל אזורי בבית, החל מכלי אירוח והגשה, מתנות, אקססוריז ועד ריהוט משלים וגופי תאורה. תמהיל הפריטים כולל עיצוב מודרני ועדכני לצד פריטים בעיצוב קלאסי. לצד פריטי המותג תמצאו במקום גם מותגים בינלאומיים נוספים, ביניהם Pip studio  – בית עיצוב הולנדי מוביל בעולם, המציע כלי הגשה צבעוניים,BOHEMIA CRYSTAL המציעים מגוון רחב של כלי קריסטל, ומותגים בינלאומיים נוספים, בלעדיים לחנות.

העיצוב במקום: חלל התצוגה המרווח והמרהיב של החנות משתרע על שטח של 250 מ"ר ומציע חווית קנייה ייחודית בסגנון אירופאי, הכוללת מגוון פריטים עשיר.

Novel collection. מרכז SIV, הערבה 1, גבעת  שמואל

 

Novel collectionחלל התצוגה המרווח מתפרש על פני 250 מ"ר. Novel collection. צילום: יח"צ

 Novel collection3מגוון רחב של פריטים מעוצבים לכל אזורי בבית . Novel collection. צילום: יח"צ

 

הוינטג'ית: יולטה


לאן הגענו:  בוטיק מוצרי נייר

הקונספט: בית חם לאוהבי הנייר, ההדפס והעיצוב

מה מחכה לנו כאן: מגוון רחב של מוצרי נייר, יצירה ולייף סטייל לעיצוב הבית לרבות הדפסים, מחברות, פנקסים, חותמות, כלי עיצוב למשרד, מכשירי כתיבה ועוד. החנות מייבאת למעלה מ-20 מותגי נייר מובילים מהעולם, ממדינות: ספרד, ארצות הברית, אנגליה,גרמניה ודרום קוריאה. בחנות גם גלריה המוקדשת למעטפות ומציעה מעטפות לאירועים לצד אקססוריז תואמים, כמו חותמות שעווה וכרטיסים. עם השנים עברה החנות שינויים רבים וכיום היא מציעה שפע מתחלף ומתעדכן תדיר של מוצרי לייפסטייל משלימים.

העיצוב במקום: החנות מעוצבת בסגנון וינטג' והיא כוללת שני מפלסים. במפלס התחתון תמצאו קיר המוקדש לניירות עטיפה בשלל הדפסים, וכן  כרטיסי ברכה והדפסים. אזור נוסף מוקדש לחובבי היצירה מציע וואשי טייפ, טושים, מדבקות ועוד. המפלס העליון עוצב כאזור ייעודי לאלבומי תמונות, מחברות, פנקסים ואביזרי עיצוב שונים.

יולטה, מסריק 19 תל אביב 

יולטהמגוון מוצרי לייפסטייל משלימים המתעדכן תדיר. יולטה. צילום: אסף יולזרי

 

יולטההחנות מייבאת למעלה מ-20 מותגי נייר מובילים מהעולם. יולטה. צילום: אסף יולזרי

553
תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

המלצות נוספות
בודק...