לעבוד בשלושה מימדים: עיצוב משרדי אוטודסק בתל אביב

כיאה לחברה שעוסקת בעיצוב טכנולוגי, משרדי אוטודסק החדשים מתאפיינים בעושר עיצובי, תלת מימדיות בתכנון, שימוש עשיר בחומרים ושימוש בשפת התוכנות שהחברה מפתחת בעיצוב ובגרפיקה - בתוך סביבה שנעים לעבוד בה

4,000,000
3500 מ"ר
עוזי פורת
משה צור
סתר אדריכלים, מיכי סתר שירלי זמיר

המקום: שדרות רוטשילד בתל אביב

אוטודסק היא חברת תוכנה בינלאומית המפתחת תוכנות לתחומי הנדסה, תכנון, הדפסה תלת מימדית ומדיה דיגיטלית. למרכז הפיתוח של אוטודסק ישראל יש 4 קומות במגדל חדש בשדרות רוטשילד בתל אביב, בהן עובדים כיום מעל 130 איש. במהלך התכנון של משרדיהם הושם דגש על יצירת סביבת עבודה שתעודד יצירתיות, וכמובן שתהיה מהנה וייחודית, בין באמצעות גרפיקות משעשעות בחדרי הדיונים, גרפיטי על הקירות, שימוש במגוון של חומרים וטקסטורות, הבלטת הנוף הנשקף מחוץ למשרד ופיזור גימיקים שונים בחללי העבודה.
עיצוב המשרד הספיק לזכות כבר בפרס אות העיצוב הישראלי, בפרס אות העיצוב האירופאי A'DESIGN AWARD באיטליה ובפרס נוסף בלונדון על ידי International Property Awards. כעת, הוא פתוח לביקור הקהל הרחב במסגרת אירועי "בתים מבפנים" 2016 בשיתוף עיריית תל אביב יפו.
אוטודסק מגדירה עצמה כחברת עיצוב, ומחשיבה מאוד את נראות המשרדים. התרבות הארגונית שלה מדגישה תחושת בית, כולל דאגה לרווחת העובדים ואפילו האפשרות להביא את הכלבים למקום העבודה. ההנחיות הדגישו את החשיבות של עבודת צוות, קשר בין הצוותים ויצירת מקומות לעבודה ביחידים וכקבוצות. לכן, העיקרון המרכזי היה של עושר עיצובי, תלת ממדיות בתכנון, ושימוש עשיר בחומרים כגון רצפת בטון, קירות מתכת בגוונים חמים, עץ ממוחזר ממשקופים של בתים ישנים, טיח וטפטים עם אלמנטים גרפיים הלקוחים מהתוכנות של אוטודסק. השילוב ביניהם נעים ויוצר הרגשה של זרימה.
אוטודסק
אוטודסק משרדים
אוטודסק
אוטודסק
בתכנון הושקעה מחשבה בשילוב בין הנוף הנשקף מכל צד דרך קירות הזכוכית לבין עיצוב המשרדים, כך שהנוף הוא חלק מהעיצוב. כך, לדוגמה, ישנם במשרד מספר תאי ישיבה מעץ הפונים לנוף של הים התיכון ויפו. תאי הישיבה יוצרו כולם על ידי אמן המשתמש אך ורק בעץ ממוחזר מספסלי רחוב תל אביביים ישנים.
אוטודסק
אוטודסק
אוטודסק
אוטודסק
במשרד מתוכננים אזורים שונים –  ציבוריים, פרטיים, מקומות למפגשים פורמליים וא-פורמליים, אזורי עבודה שקטים מעוצבים וחדרי מפגש ועבודה סגורים וחצי סגורים, המשמשים כמחסום ויזואלי ואקוסטי בין המעבר הציבורי לבין אזורי העבודה. אלה קלים לגישה מאזורי העבודה ומאזורים הציבוריים, כך שבכל רגע נתון קל להיפגש בצורות מפגש שונות.בנוסף נעשה שימוש בתלת מימד בכל החומרים, כיאה לחברה שעוסקת רבות בתלת-מימד, כדוגמת חדר הישיבות הזוויתי, או קיר המדרגות התלת-מימדי.
אוטודסק
אוטודסק
אוטודסק
אוטודסק
המשרד תוכנן לפי תקן ירוק אמריקאי LEED והוגש לרמת פלטינום, ולכן יש בו מערכות בקרה משוכללות השולטות באור, בווילונות, במיזוג, ובודקות כל הזמן את איכות האוויר בחדרים הסגורים.
אוטודסק
אוטודסק
רשימת ספקים חלקית:
תקרות: יהודה יבוא ייצוא
שטיחים: שטיחי כרמל
עבודות חיפוי עץ: פרקטים
חיפוי מתכת וקיר בטון: קנה קש
ריהוט משרדי: טקניון
כסאות עובדים: הרמן מילר – פיטרו
553
3 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גם לא בעוד מליון שנה הייתי חושדת שזה פה...
ווואאאווו !

נחמד
השימוש פה בעץ הממוחזר הוא זוועתי. עיצוב אקלקטי שהפך חובה בכל משרד שמכבד את עצמו...מן תחרות שכזו, ועם זאת לא חייבים לקחת את זה לקיצון. כאן זה השימוש המזוויע בעץ ממוחזר שמקלקל את ההרמוניה המשחקית-חדשנית-צעירה. חוץ מזה - נחמד מאד.

יפה אבל לא ארגונומי

המלצות נוספות
בודק...