מחושך לשיק: דירה מונוכרומטית בארבעה צבעים

שחור, אפור, עץ ולבן מעניקים לדירה ברעננה מראה על זמני ואלגנטי. מברווזון מכוער לפנינה פינטרסטית

140 מ"ר
גדעון לוין
עדי שקד
עדי שקד

הדיירים: זוג + 2 ילדים

המיקום: רעננה

זוג עם שני ילדים ביקש לבצע מתיחת פנים לדירתו שהייתה מאוד לא מעוצבת ומאוד חשוכה ולהפוך את הברווזון המכוער לפנינת פינטרסט שיקית ומעוצבת. במסגרת השיפוץ כל התשתיות בדירה הוחלפו, החל מהחשמל והאינסטלציה ועד המיזוג. המטבח תוכנן מחדש, כדי שיהיה פונקציונלי ומעוצב על אף האתגר בשטח הנתון הקטן. נוצר מטבח מרשים עם שפע מקומות אחסון, שטח עבודה ודלפק בר שהיה משאלתה של הדיירת. שירותי האורחים בוטלו על מנת לייצר במסדרון ארון אחסון גדול שיפצה על שטחו הקטן של המטבח. בשל מיקומו של הארון הוא הפך למונומנט עיצובי – הוא עוצב עם דלתות תריס בצבע שחור ובמקום להיות רק ארון אחסון פונקציונלי, הוא נראה כתכשיט בחלל.

סלון בשחור לבן ועץ

הוא עוצב עם דלתות תריס בצבע שחור ובמקום להיות רק ארון אחסון פונקציונלי, הוא נראה כתכשיט בחלל.

סלון בשחור לבן ועץ
סלון בשחור לבן ועץ

הברווזון המכוער לפנינת פינטרסט שיקית ומעוצבת

סלון בשחור לבן ועץ
ספריית ברזל ועץ

ספריית ברזל ועץ

ספריית ברזל ועץ

חדר הרחצה הכללי שופץ והורחב, כדי להכיל את מכונת הכביסה והמייבש ועדיין להשאיר מרחב תמרון לטיפול בשני ילדים קטנים. מלבד ארון הכיור תוכננו שני ארונות גבוהים, אחד מכל צד של ארון הכיור, על מנת להסתיר את חומרי הניקוי, שואב האבק ויתר כלי הניקוי. הבחירה בחזיתות לבנות בארונות הגבוהים נועדה לא להעמיס על החדר ולתת במה לארון הכיור.

כניסה למסדרון

כניסה למסדרון

כניסה למסדרון
מטבח עץ ולבן

מטבח עץ ולבן

מטבח עץ ולבן

חדר המאסטר של ההורים תוכנן מחדש, מאחר שחדר הרחצה וחדר הארונות שלו היו קטנים וצפופים. החלוקה מחדש אפשרה למקם לצד חדר הארונות גם חדר רחצה, שכולל מקלחון זוגי מפנק, ספסל ונישה לבקבוקים וארון כיור מעוצב מפורניר. הבחירה בעץ מעניקה טון חם שמשתלב עם יתר הצבעים בחדר – שחור, לבן ואפור. שני חדרי השינה הנותרים הוקדשו לחדר השינה של הבנים ולחדר המשחקים. כשיגדלו יוסב חדר זה בקלות לחדר שינה, שכן בשני החדרים תוכננו ארונות זהים עם דלתות ומגירות לאחסון סגור ומידוף פתוח חפצים אישיים וספרי קריאה.

חדר שינה בהיר

חדר המאסטר של ההורים תוכנן מחדש

חדר שינה בהיר
שידת צד

הבחירה בעץ מעניקה טון חם שמשתלב עם יתר הצבעים בחדר

שידת צד
וילונות בחדר הילדים

חדרי השינה הנותרים הוקדשו לחדר השינה של הבנים ולחדר המשחקים

וילונות בחדר הילדים
חדר משחקים

חדר משחקים

חדר משחקים

החזון העיצובי לפרויקט היה לייצר דירה מעוצבת ופונקציונלית למגורים עם שני ילדים. צבעי שחור, אפור, עץ ולבן נבחרו כדי להעניק מראה מונוכרומטי, על זמני ואלגנטי. כך בבחירת הריהוט והחומרים לחללים השונים נעשתה הקפדה על שילוב מנצח – נגיעות העץ בריהוט ונוכחות עץ בפרקט יחד עם צבע שחור אלגנטי בארון המסדרון, בשולחן הסלון, בכיסאות הבר ובכיסאות פינת האוכל. נגיעות שחורות שולבו גם במזנון ובספרייה.

בחדרי הרחצה המשיך אותו קו כדי לייצר חדרים אלגנטיים ולא טרנדיים, שהדיירים יוכלו לאהוב גם בעתיד בלי לחשוש שיימאסו. רצפת הטראצו הכהה מעניקה לחדר עומק, וארון הכיור מפורניר מאזן עם חמימות העץ. הקירות בהירים כדי לא להעמיס ולא להאפיל על כוכבי החדרים – ארון הכיור והרצפה. לעומת זאת, בחדר השינה של ההורים נבחרה סכמה יותר רומנטית: שידות הצד מעץ בשילוב הראטן והמיטה הבהירה מעניקים לחדר אופי רך וחמים שתואם את מאפייני החדר.

חדר רחצה בהיר

בחדרי הרחצה המשיך אותו קו כדי לייצר חדרים אלגנטיים ולא טרנדיים

חדר רחצה בהיר
ארון שרון במסדרון

רצפת הטראצו הכהה מעניקה לחדר עומק, וארון הכיור מפורניר מאזן עם חמימות העץ.

ארון שרון במסדרון
חיפוי כהה

מקלחון

חיפוי כהה

"הפרויקט הוא הוכחה מנצחת לשיתוף פעולה ואמון בין לקוחות לבין מעצבת פנים. הם הגיעו אליי עם פנטזיות רבות מהפינטרסט שלא תמיד תואמות את השטח והמציאות וודאי לא את התקציב, ויחד בדיאלוג משותף מצאנו מה יעבוד בחלל ובמבחן היום יום ולא פחות חשוב – ייראה מדהים ומרשים", אומרת המעצבת.

 

 

 

 

 

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלום.בניגוד לבדרך כלל,לא צוינה עלות,שדי חשובה,כי הוחלפו תשתיות..

המלצות נוספות
בודק...