פורום אדריכלות בהנהלת האדריכלית רקפת קידר
פורום עיצוב פנים בניהול מעצבת הפנים טלי כהן ליעד
פורום מטבחים בהנהלת בלורן
פורום צביעת הבית בהנהלת בנג'מין מור
פורום דלתות בהנהלת דלתות פנדור

פורום ריהוט לבית

פורום ריהוט לבית

בפורום ריהוט לבית תוכלו לבקש ולמצוא תשובה לכל שאלה בתחום עיצוב ריהוט הבית. יש לכם שאלה בנושא הרהיטים הנכונים ביותר לביתכם? מה יפה להניח בסלון? זה המקום להיכנס ולשאול. 

יש לכם שאלה? אל תהססו לפנות אלינו


הוספת הודעה

לא לגעת בארונות שלהם במיוחד לא בעת ההתקנה
אני סבלתי מהם 3 חודשים רדיפה לאחר שהיה חסר לי חלק בארון מאוד משמעותי
העיקר כדי שתשלם הם יעשו הכל וימצצו לך את הדם אבל כשזה מגיע למצב שאתה צריך אותם Fuck You אז החלטתי להביע את דעתי עליכם וזה מה שיש לי לומר עלייכם גם סניף לח"י בני-ברק You also go fuck!!




האם מישהו מכיר את הום דקור? ממה שראיתי העיצובים יפים והמחירים זולים אבל חוששת




שלום ,
מבקשת המלצות על יצרני פינות אוכל ברמה גבוהה ובמחירים סבירים באיזור המרכז.
תודה,
בתיה




לא לוקחים אחריות על המוצרים והשירות שלהם
איש המכירות נותן השרות הכי גרוע שאי פעם נתקלתי בו! בחוצפתו הוא פשוט מסנן אותנו כבר יותר מחודש וכשאנחנו סוף סוף מצליחים לתפוס אותו מטלפונים אחרים הוא מנתק לנו את השיחה כשאנחנו אומרים לו שזה אנחנו... בקיצור החנות היא פשוט בושה. להתרחק כמו מאש.




אני מחפשת מיטה זוגית מעוצבת. מיטה מרופדת בד לעומת מיטת עץ: האם יש עדיפות? האם בד מרופד דוהה עם הזמן?/נפגע מקרני שמש?/יש בעיה של אבק שחודר פנימה אל תוך הריפוד?




אני מחפשת באזור המרכז ארון ויטרינה גדול מזכוכית לסלון. האם מישהו מכיר חנות שיכולה לעזור לי?




לכל מי שמתעניין בחדרי ארונות או ארונות קיר, ברצוני לשתף חווית שירות לא נעימה שלוותה בשירות לקוחות קלוקל בחברת ריביירה ארונות.
ביצעתי הזמנה של שני ארונות קיר בעלות גבוהה (קרוב ל 10,000 ש"ח), ועל אף שהסדרתי את התשלום מראש, ותואמה לי התקנה, החברה התקשרה ביום ההתקנה והודיעה לי שלא יגיעו כתוצאה מטעות בהנה"ח שלהם.
מאז ועד עתה אני נתקל בחוסר שירות לקוחות מוחלט, והתנערות של סניף פתח תקווה וכן של מנהלת שירות הלקוחות (אורית) במטרה להימנע מתשלום פיצוי בגין הטעות.
מחברה ברמת המחירים של ריביירה הייתי מצפה לשירות מכובד והוגן יותר - נקודה למחשבה לכל מי שמתלבט... שירות הוא חלק בלתי נפרד מהמוצר.




החברה מייצרת מוצרים טובים. אבל, וזה אבל גדול, אין להם תודעת שירות בכלל.לצערי ההערות לעיל נכונות מאוד. אורית וכל הצוות (כולל אילן מנהל המפעל ואנשי המכירות) פשוט מספרים סיפורים ללקוחות. הם טובים מאוד בלקחת הזמנות ולקבל כסף. ברגי שיש צורך בשירות הם מתעלמים, מאחרים, ומספקים תירוצים לרוב. שןב, המוצר טוב. השירות גרוע !! חשבו טוב אם אתם מעוניינים לקנות מוצר טוב עם שירות גרוע כיוון שמתישהוא יהיה צורך בשירות. אנחו נכוונו פעמיים.



06/06/2018 15:33

רכשתי ארון מחברת ריביירה,הורכב הארון וחשכו עינינו הארון הורכב עקום הדלתות היו שרוטוט ומלאות כתמים,לאחר שהיתלוננו הגיע אלינו מנהל התפעול של ריביירה בשם אילן לאחר הבדיקה שלו אמר שהדלתות יוחלפו.הפסדתי עוד יום עבודה הגיע המתקין ושוב הגיע עם דלתות פגומות.דרשתי פיצוי כספי אך לדברי אילן בריביירה לא מחזירים כסף אל תיקנו מהם חבורה של נוכלים



קנינו מהאוס אין פעם אחת- היינו מרוצים מאיכות המוצר, אבל ההובלה הייתה מתחת לכל ביקורת. סיפור שחוזר פה- איחור בהובלה, קביעה של מועד חדש ושוב מועד חדש ובסוף מוביל שהגיע, חסר סבלנות, התקין את הדברים בצורה לא נכונה, אמר ש"ככה זה" ובנוסף הייתה טעות בחלק מהמוצרים המשלימים. קיבלנו כפיצוי מתלה בגדים שלא היינו זקוקים לו וטעם רע שנותר מהחוויה.
למרות זאת, החלטנו לנסות שנית והזמנו ארון. כמה מפתיע, גם הפעם איחור באספקה, קארינה, אחראית ההובלות שמבטיחה לחזור ולא חוזרת, פעם אחר פעם. אומרים לנו שמתחילים לבנות את הארון רק עם קביעת מועד הזמנה- אז אנחנו מבקשים לבטל את העסקה. ואז- גרסה אחרת- הארון בעצם כבר מוכן, למעט פינישים, אז לא ניתן לבטל את העסקה. שורה תחתונה- ארון שהוזמן ושולם ביוני, ושיצרנו קשר חמישה שבועות לפני מועד האספקה (לחקחנו בחשבון שזו עונה של חגים ולכן הוספנו מיוזמתנו שבועיים לזמן המבוקש על ידי החברה) לא יגיע באוקטובר ונאלץ לעבור לדירה ללא ארון. בחברה טוענים שהארון היה מוכן כבר מזמן, בעוד בטופס מצויין בבירור שהאספקה המתבקשת היא לא לפני סוף ספטמבר.
הזמנו ריהוט גם משתי חברות נוספות- מיטה לי ורביירה, בדיוק בסיטואציה דומה והן, למרות החגים (בנטו ימי חג שהם שבתון יש בסך הכל חמישה בכל החודש), סיפקו לנו את המוצר בזמן.
שורה תחתונה- ניסינו פעם אחת, ניסינו פעם שניה. פעם שלישית לא תהיה.




רהיטי האוס אין,יקר,לא איכותי ולא בטיחותי עם רמת גימור מזעזעת.ראה תמונות



» לחץ כאן לפתיחת קובץ מצורף

הזמנו שידות. הגיעו בזמן -שלושה שבועות. המוצר עשוי בבירור בידיים לא מקצועיות : שיופים גסים , פיצוצים בעץ , וצביעה גרועה. במקום רהיט איכותי מחנות בהרצליה פיתוח , קיבלנו מוצר מתחתית החנויות בהרצל. תגובת החנות (לפחות הם עונים ) מתחמקת. אחרי שקראתי קצת תגובות באינטרנט , אני מבין שיש עוד תלונות דומות.



קנינו מהאוס אין פעם אחת- היינו מרוצים מאיכות המוצר, אבל ההובלה הייתה מתחת לכל ביקורת. סיפור שחוזר פה- איחור בהובלה, קביעה של מועד חדש ושוב מועד חדש ובסוף מוביל שהגיע, חסר סבלנות, התקין את הדברים בצורה לא נכונה, אמר ש"ככה זה" ובנוסף הייתה טעות בחלק מהמוצרים המשלימים. קיבלנו כפיצוי מתלה בגדים שלא היינו זקוקים לו וטעם רע שנותר מהחוויה.
למרות זאת, החלטנו לנסות שנית והזמנו ארון. כמה מפתיע, גם הפעם איחור באספקה, קארינה, אחראית ההובלות שמבטיחה לחזור ולא חוזרת, פעם אחר פעם. אומרים לנו שמתחילים לבנות את הארון רק עם קביעת מועד הזמנה- אז אנחנו מבקשים לבטל את העסקה. ואז- גרסה אחרת- הארון בעצם כבר מוכן, למעט פינישים, אז לא ניתן לבטל את העסקה. שורה תחתונה- ארון שהוזמן ושולם ביוני, ושיצרנו קשר חמישה שבועות לפני מועד האספקה (לחקחנו בחשבון שזו עונה של חגים ולכן הוספנו מיוזמתנו שבועיים לזמן המבוקש על ידי החברה) לא יגיע באוקטובר ונאלץ לעבור לדירה ללא ארון. בחברה טוענים שהארון היה מוכן כבר מזמן, בעוד בטופס מצויין בבירור שהאספקה המתבקשת היא לא לפני סוף ספטמבר.
הזמנו ריהוט גם משתי חברות נוספות- מיטה לי ורביירה, בדיוק בסיטואציה דומה והן, למרות החגים (בנטו ימי חג שהם שבתון יש בסך הכל חמישה בכל החודש), סיפקו לנו את המוצר בזמן.
שורה תחתונה- ניסינו פעם אחת, ניסינו פעם שניה. פעם שלישית לא תהיה.




שלום, האם מישהו מכיר את חנות הרהיטים שנקראת המרהטים? ויכול לתת המלצה עליה? תודה







יש לכם עוד שאלות? - פורומים בנושאי עיצוב

 

 הפרסום בפורומים אסור. הודעות בעלות תוכן פרסומי גלוי או סמוי תימחקנה. למידע על פרסום באתר bvd