פורום אדריכלות בהנהלת האדריכלית רקפת קידר
פורום עיצוב פנים בניהול מעצבת הפנים טלי כהן ליעד
פורום מטבחים בהנהלת בלורן
פורום צביעת הבית בהנהלת בנג'מין מור
פורום דלתות בהנהלת דלתות פנדור

פורום ריהוט לבית

פורום ריהוט לבית

בפורום ריהוט לבית תוכלו לבקש ולמצוא תשובה לכל שאלה בתחום עיצוב ריהוט הבית. יש לכם שאלה בנושא הרהיטים הנכונים ביותר לביתכם? מה יפה להניח בסלון? זה המקום להיכנס ולשאול. 

יש לכם שאלה? אל תהססו לפנות אלינו


הוספת הודעה

קנינו מהאוס אין פעם אחת- היינו מרוצים מאיכות המוצר, אבל ההובלה הייתה מתחת לכל ביקורת. סיפור שחוזר פה- איחור בהובלה, קביעה של מועד חדש ושוב מועד חדש ובסוף מוביל שהגיע, חסר סבלנות, התקין את הדברים בצורה לא נכונה, אמר ש"ככה זה" ובנוסף הייתה טעות בחלק מהמוצרים המשלימים. קיבלנו כפיצוי מתלה בגדים שלא היינו זקוקים לו וטעם רע שנותר מהחוויה.
למרות זאת, החלטנו לנסות שנית והזמנו ארון. כמה מפתיע, גם הפעם איחור באספקה, קארינה, אחראית ההובלות שמבטיחה לחזור ולא חוזרת, פעם אחר פעם. אומרים לנו שמתחילים לבנות את הארון רק עם קביעת מועד הזמנה- אז אנחנו מבקשים לבטל את העסקה. ואז- גרסה אחרת- הארון בעצם כבר מוכן, למעט פינישים, אז לא ניתן לבטל את העסקה. שורה תחתונה- ארון שהוזמן ושולם ביוני, ושיצרנו קשר חמישה שבועות לפני מועד האספקה (לחקחנו בחשבון שזו עונה של חגים ולכן הוספנו מיוזמתנו שבועיים לזמן המבוקש על ידי החברה) לא יגיע באוקטובר ונאלץ לעבור לדירה ללא ארון. בחברה טוענים שהארון היה מוכן כבר מזמן, בעוד בטופס מצויין בבירור שהאספקה המתבקשת היא לא לפני סוף ספטמבר.
הזמנו ריהוט גם משתי חברות נוספות- מיטה לי ורביירה, בדיוק בסיטואציה דומה והן, למרות החגים (בנטו ימי חג שהם שבתון יש בסך הכל חמישה בכל החודש), סיפקו לנו את המוצר בזמן.
שורה תחתונה- ניסינו פעם אחת, ניסינו פעם שניה. פעם שלישית לא תהיה.




שלום, האם מישהו מכיר את חנות הרהיטים שנקראת המרהטים? ויכול לתת המלצה עליה? תודה




אשמח לקבל חוות דעת על חברת Wellbed המספקת פתרונות לחחללים קטנים , מיטת מתקפלות לתןך ארון , ספריה וכו . וכן עבודות נגרות בתחומים נוספים , כארונות אמבטיה , חדרי עבודה וכו .




שלום,

בקניית חדר שינה איזה סוג חומר כדאי לקנות וממה להתרחק?

2. האם המשטח של המזרון צריך להיות משבלים עם רווחים או פלטה ללא רווחים?

תודה,




lawsuitkim200@gmail.com




אנחנו כבר נפלנו כנראה שאת הכסף שלנו לא נראה עוד . אני מציע שננסה לעזור לאזרחים נוספים שלא יפלו ברשת שלו . לכאן לפורום הזה מגיעים רק לאחר שנעקצים ממנו . זה לא עוזר לאנשים אחרים . תביעות קטנות זה לא יעזור .



תוסיפו אותי גם פל 0505064527



אני בהחלט מצטרף וקורא לכל מי שנפגע מצמד הנוכלים להצטרף



אשמח גם אני להצטרף לתביעה יצוגית לאחר שהשבוע הבנתי שגם אני נפלתי קורבן לידיו וכנראה שלא אראה את הריהוט שהזמהתי ממנו או את הכסף ששילמתי לו כמקדמה.



מעוניינת להצטרף לתביעה ייצוגית כנגד יורם אוחיון בן דויד



המוצרים בסך הכל טובים, אבל השירות נוראי.
קניתי מהם מדפים לארון שלהם והמידה של אחד המדפים התבררה כלא מתאימה. ביקשתי מהם החזר / החלפה / ביטול עסקה, אלא שמבחינתם אני צריך להגיע בשביל זה במיוחד לסניף שלהם, מה שכבר עשיתי פעמיים כדי לקנות את המדפים כי הם לא הסכימו לעשות הזמנה בטלפון (ובכל פעם שהגעתי, גם נאלצתי לחכות מעל רבע שעה כי אין מספיק אנשי מכירות בחנות).
גם את המשלוח וההתקנה של הארון בזמנו הם תאמו לתאריך מסוים (בטווח של חצי יום כמובן) ובסוף לא הגיעו באותו יום, מה שאילץ אותי לקחת יום חופש נוסף, כמובן ללא פיצוי כלשהו.
בקיצור, לא לוקחים אחריות על המוצרים והשירות שלהם




צר לי לאכזב מי מהקוראים, אך למרות המבחר והעיצובים הנאים, השרות הוא מתחת לכל ביקורת ! לפני כשנה רכשתי 2 כסאות בר (מושב עץ ורגלי מתכת). כבר לאחר זמן קצר, נבקע המושב ורגלי המתכת התקלפו ושתי פיסות מתכת נפלו (הלחמה חלשה). למרות שלל בקשותי להחלפה/תיקון והבטחות מנהל החנות ברח' הרצל (יורם) להחלפת פרופילי המתכת - לא קרה כלום ! נראה שאיאלץ לפעול בדרכים אחרות.. אם השירות אינו ערך, מה ערך למוצרים נאים? מיכאל




מיכאל - הצטרף אלינו לתביעה יצוגית!



הייתי שמח מאוד להצטרף לתביעה יצוגית! יורם הוא נוכל



תחפשו תביעה ייצוגית נגד קימורים בפייסבוק



תדברו איתי לגבי התביע יצוגית פתחתי תלונה במשטרה



גם אני מצטרף 052-8770784 דניאל, אשמח לשמוע על התלונה במשטרה. תודה



גם אני מצטרף 052-8770784 דניאל, אשמח לשמוע על התלונה במשטרה. תודה



גם אני מצטרף 052-8770784 דניאל, אשמח לשמוע על התלונה במשטרה. תודה



שלום אסף. אשמח להצטרף לאחר שגם אני נעקצתי



הייתי שמח להצטרף לתביעה יצוגית הנייד שלי 0505265911



בשעה טובה רכשנו אתמול בית.. יש לי כמה דברים שאני מעוניין לקנות ולא יודע איפה,למה וכמה
בגדול אני זקוק לסלון (מוכן להשקיע עד 15 אלף אבל מעדיף בפחות כמובן), פינת אוכל, ספריה לילדה (יש לה כבר כוורת ומיטה טובות, אני צריך ספרייה תואמת), ארון (יכול להיות גם 2 ארונות של 3/4 דלתות, או הזזה תואם) ועמדה למחשב (מסך 47')...

אמרו לי לבדוק בביתילי, לחפש בiddesign, לעשות סיבוב בחניות בצ׳ק פוסט וכו׳...
בגלל בעיות שהיו לי עם רהיטים בעבר קשה לי לסמוך על מילה של מוכר... לדוגמא, חשוב לי שהספה תהיה קלה לניקוי (לא נותן לילדים לאכול שם אבל הם ימצאו דרך ללכלך), בעבר המליצו לי על ספה שקל לנקות ולאחר שרכשתי הבנתי שזה רחוק מזה, כנל לגבי סנדווית, עץ מלא , mdf וכו׳... אין לי את הידע ואני לא בטוח שמוכר באמת ימליץ לי על דברים טובים ונכונים...

קיצר, יש למישהו כאן המלצה לאן ללכת? מקומות אמינים? אולי אפילו כאלה שנותנים הנחה על מזומן או שיש להם עכשיו מבצעים?

תודה




שלום לכולןם, אני מבקש חוות דעת על חברת הרהיטים גובר או א.מ ג'אבר שהמפעל שלה נמצא באום אל פאחם, על איכות הסחורה והאחריות במקרה של פגמים. תודה מראש לכל העונים.




אשמח לדעת האם התנסית ברכישה מהם. גם אנחנו רוצים לקנות. תודה.



אני הזמנתי בחברה הזאת ארון הזזה סנדויץ, ולאחר זמן גיליתי שהביאו לי אם די אף, ובשירות לקוחות שלהם אין מענה, וגם שנותנים אופציה להשאיר הודעה הם לא חוזרים.



אני הזמנתי בחברה הזאת ארון הזזה סנדויץ, ולאחר זמן גיליתי שהביאו לי אם די אף, ובשירות לקוחות שלהם אין מענה, וגם שנותנים אופציה להשאיר הודעה הם לא חוזרים.



היי חברים,
רוצה לשתף אתכם בקצרה במקרה שקרה לי לאחר רכישת ספה יוקרתית מ"אריק דיזיין" בראשון לציון.
כמו רבים נתקלתי בפרסומים באינטרנט עם תמונות של רהיטים הנמכרים בחנות הנ"ל ונשבתי. נסעתי מירושלים במיוחד לרכוש את הספה עד לראשון לציון. במעמד הרכישה המוכרים היו אדיבים ומלאי רצון לתת שירות טוב. ואז הכל התהפך. אני מקצרת כדי למנוע עילה להוצאת דיבה וכדי להביא בפניכם עובדות ולא להלאות... בסופו של דבר קיבלתי ספה במידות לא נכונות (למרות שהזמנתי ספה ביצור אישי על פי מידות שנתתי), רגליות מחומר שלא הזמנתי (במעמד הרכישה ביקשתי רגליות מעץ טבעי וקיבלתי רגליות מניקל) והגרוע מכל - חברת ההובלה דרשה ממני סכום גבוה יותר מזה שנקבע מול החנות עבור הובלה והרכבה. הובטח לי מספר פעמים עי נציגי המכירות של החנות ואף על ידי המנהל שהדבר יפתר לשביעות רצוני אך זה לא קורה אפילו מעל לחצי שנה לאחר שקיבלתי את הספה.
כעת אני בתהליכים מול החנות בעזרת המועצה לצרכנות ואף בעזרת עורכת דין מטעמי.

לצערי לאחר ביצוע הרכישה שמעתי מספר מקרים דומים (שאין לי אפשרות לאמת אותם אך הם נשמעים דומים מדי למקרה שלי) שקרו ללקוחות מול "אריק דיזיין-המרכז לאיכות השינה" בראשון לציון.
רק שימו לב והיו עירניים.
בוקר טוב לכולם?




היי, שמחה לשתף שאין מאושרת ממני על שבחרתי ב"אריק דיזיין" הזמנתי פינת אוכל וסלון, הסלון הגיע שונה קצת מהדגם שנבחר(הדגם נבחר עפ"י תמונה) עם פנייתי לשרות, בדקו זאת מיד והבינו כי הרפד טעה בדגם, לאורך כל ההתנהלות מולם, קיבלתי יחס אדיב, אוזן קשבת, אכפתיות אמיתית לרצונותיי והמון כבוד! ולבסוף החלפה לסלון מושלם! יפה! איכותי! ונוח ברמות. הופתעתי לטובה מכל האנשים ובפרט מאריק עצמו שהזמין אותי להציג בפניו בדיוק מה אני רוצה תוך הבטחה שאקבל את הטוב ביותר וכך היה ! שרות יוצא דופן-לקחו אחריות בנועם וטיפלו במקרה ביתר רצינות (והאמינו לי אני לקוחה קרצייה ודקדקנית)



היי, שמחה לשתף שאין מאושרת ממני על שבחרתי ב"אריק דיזיין" הזמנתי פינת אוכל וסלון, הסלון הגיע שונה קצת מהדגם שנבחר(הדגם נבחר עפ"י תמונה) עם פנייתי לשרות, בדקו זאת מיד והבינו כי הרפד טעה בדגם, לאורך כל ההתנהלות מולם, קיבלתי יחס אדיב, אוזן קשבת, אכפתיות אמיתית לרצונותיי והמון כבוד! ולבסוף החלפה לסלון מושלם! יפה! איכותי! ונוח ברמות. הופתעתי לטובה מכל האנשים ובפרט מאריק עצמו שהזמין אותי להציג בפניו בדיוק מה אני רוצה תוך הבטחה שאקבל את הטוב ביותר וכך היה ! שרות יוצא דופן-לקחו אחריות בנועם וטיפלו במקרה ביתר רצינות (והאמינו לי אני לקוחה קרצייה ודקדקנית)






יש לכם עוד שאלות? - פורומים בנושאי עיצוב

 

 הפרסום בפורומים אסור. הודעות בעלות תוכן פרסומי גלוי או סמוי תימחקנה. למידע על פרסום באתר bvd