בת מצווה לילדה עם בעיות בריאות – סושי פירות הוא הקינוח בשבילה

תגידו שלום לפיצות ולחטיפים. מגשי פירות מעוצבים הם האטרקציה החדשה של מסיבות בת המצווה

ילדת בת המצווה שלכם היא האדם החשוב ביותר בחיים שלכם. והשנה, כאשר אתם מציינים את יום ההולדת ה-12 של הבת הגדולה, זוהי חגיגה של כל המשפחה וכל החברים יותר מאי פעם. בשנים האחרונות חגיגת בת המצווה הפכה לאירוע מרכזי שמסמל את ההתבגרות ואת המעבר משנות בית הספר היסודי והילדות, לחטיבה ולתיכון, אל עבר הבגרות.

אבל מה קורה במסיבת בת מצווה שבה יש נערה עם צרכי תזונה מיוחדים? לאב דווקא נערת בת המצווה שלכם אבל כל אחת מהחברות של הילדה? בסיטואציה כזו אתם חייבים להתאים את כל האוכל באירוע, כולל הקינוחים, כדי לוודא שאתם שומרים על סביבה בריאה ובטוחה לכל האורחים שלכם. ובכל מה שקשור לקינוחים, יש לכם אפשרות לוותר על הקינוחים המסורתיים ולבחור להזמין מגשי פירות או סושי פירות בעיצוב מושלם, שפותר לכם את כל הבעיות.

800

קינוח בריא הוא לא מילה גסה!

בדרך כלל הקונוטציה של המילה הקינוח מתקשרת לנו סוכרים ושומנים תפסיק ולחוויה מושחתת במלוא מובן המילה. אבל עכשיו, כאשר אתם מנסים לתכנן אירוע בת מצווה ויש לכם קושי מבחינת צרכי התזונה של אחד מהאורחים או בני המשפחה, צריך לחשוב בצורה יצירתית ולמצוא פתרונות בריאים יותר  ( אפשר להשיג סוכרים גם מ סלסלת פירות ) ועדיין, בריאות לא חייבת להיות מנוגדת לטעם טוב ומראה מושלם. כאשר המודעות לאורח חיים בריא ולבעיות תזונה עולה, כך קל יותר לבצע הזמנה של קינוחים בריאים כמו פלטת פירות לאירועים. פירות חתוכים בצורה מדויקת, מתוך מחשבה על קו עיצוב מסוים, ועם רצון לייצר כניסה מרשימה של קינוח מיוחד במינו. זהו הקו שמנחה את האומנים שעוסקים ביצירת מגשי פירות לאירועים, ויכולים לקחת פיקוד על הקינוח לאירוע בת המצווה שלכם.

בחירת העיצוב – היא גם בחירה בפירות האהובים ביותר

הדבר המיוחד באמת בנוגע לרכישה ולהזמנה של מגשי פירות לאירועים הוא העובדה שכדי לייצר מגש בעיצוב מיוחד כל מה שצריך לעשות הוא לבחור את חומרי הגלם. במקום לקנות חומרי גלם ולאפות מהם עוגה, אפשר לקנות פירות ולהתבסס על המראה הטבעי של הפרי כדי לייצר עיצוב מנצח. כך למשל, אם אתם בוחרים לרכוש סושי פירות לאירוע שלכם ולשלב פירות כמו בננה, מלון, אבטיח ואפילו תותים, הצבעים והמרקמים של הפירות שבחרתם הם אלו שיהפכו את חווית החיתוך של הסושי שלכם לחוויה מרשימה פוטוגנית. צריך לדעת איך לבצע את השילוב הנכון, ואיך לשמור על הפרדה בין מרקמים כדי לאפשר כמה שיותר תוקף למגש שלכם מבחינת טריות. אבל אם יש לכם אנשי מקצוע שיודעים בדיוק איך לעשות את העבודה הקשה, יהיה לכם הרבה יותר קל ממה שאתם חושבים.

האיזון בית עלויות לבין החוויה – מבטיח שתעמדו בדרישות התקציב

בתור הורים, כאשר אתם מתכננים את אירועי בת המצווה של הילדה שלכם, אתם מתכננים גם את העניינים הכספיים שעומדים מאחורי תהליך ההפקה. ולכן, חשוב לכם לייצר תקציב מאוד ברור גם מבחינת ההזמנה של קינוחים וההשקעה ביצירת מגשי פירות לאירוע. ככל שיש יותר אורחים, כך אתם תצטרכו לרכוש מגשים גדולים יותר או כמות גדולה יותר של מגשים. בהתאמה, צריך לשמור על סטנדרט ייצור גבוה הפסיק על משלוח בתנאי קירור, ועל חומרי גלם איכותיים. וכאן נכנסת לתמונה העלות, בתור גורם שצריך להסתכל עליו בצורה מאוזנת. מצד אחד אין לכם תקציב בלתי מוגבל. ומן הצד השני צריך לוודא שכל הפרמטרים הטכניים שלמדתם להכיר על מגשי פירות, מתקיימים ההזמנה שלכם בצורה מושלמת. במצב כזה, הפתרון הקל והנכון ביותר הוא פשוט לעבוד בצורה מסודרת עם חברה שיודעת איך לספק את הסחורה בעלויות מתאימות לכל כיס.

אז למה לא ללכת יש לאנשים שהכי מבינים מגשי פירות?

בואו נגיד שאתם מחפשים מלונות בצפון כדי לחגוג סופ"ש לכבוד אירוע משפחתי מסוים אזי ברור לכם שאי אפשר לתכנן את בת המצווה של הילדה שלכם בלי לתכנן את שולחן הקינוחים. ועוד יותר מכך, ברור לכם שהקינוח שאתם רוצים לראות שם הוא מגש פירות מפציץ ומהמם. עכשיו, הדבר האחרון שנשאר לכם לעשות הוא ולהבטיח שאתם עובדים רק עם האנשים שיודעים איך לקרוא את הטרנדים החמים ולמצוא את העיצובים המיוחדים. והכל תוך שימוש בפירות טריים, יפים ומיוחדים, שמתאימים לאירוע שלכם.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

המלצות נוספות
בודק...