קופסת ההפתעות: בית מודרני חלומי לזוג הייטקיסטים

נוף הבריכה נכנס דרך מפתחים גדולים לפנים הבית הפרטי. אליו מצטרפים חדר מפתיע במטבח, פינת חלומות לאישה ואזורי משחק לילדים

awards participation badge
1,000,000
350 + 150 גינה מ"ר
אלעד גונן
דניאל דור
הדר דור
דניאל והדר דור

הדיירים: זוג + 3 ילדים
המיקום
: נס ציונה

לעיצוב ביתם של זוג הייטקיסטים צעירים ושלושת ילדיהם נבחר קונספט מודרני המאופיין באלמנטים ייחודיים ובקווים גיאומטריים נקיים ומוגדרים. הכניסה המרשימה בעלת אדריכלות מודרנית ואלגנטית, הכוללת שימוש בבטון חשוף שנגלה כבר בכניסה לחצר. מפלסי הכניסה שונו והכניסה טבולה בצמחייה יפה. דלת הכניסה גדולה משמעותיות, שחורה ונקייה בעיצובה.

סלון בעיצוב מודרני

עיצוב מודרני, מאופיין בקווים גאומטריים נקיים ומוגדרים

שילוב של חומרים בצבעי לבן ואפור בחלל הציבורי
עיצוב: הדר דור. צילום: אלעד גונן

בני הזוג ביקשו בית מזמין, אוורירי ובעיקר מואר, לכן תוכננו לו מפתחים גדולים ככל שניתן ונוצרו חלונות גדולים שמכניסים הרבה אור ואת הנוף מבחוץ – גם את הבריכה בחצר שמהווה אלמנט חשוב בנראות שלה, תורמת לאווירה קלילה וכיפית ויוצרת עניין בחצר ואף בתוך חלל הבית.

פינת אוכל מודרנית

האור נכנס פנימה דרך חלונות גדולים שהוגדלו בסלון

מפתחים גדולים מכניסים אויר ואור
עיצוב: הדר דור. צילום: אלעד גונן

עם הכניסה לחלל המרכזי של הבית נגלה אופן ספייס גדול המכיל את אזור האירוח בסלון ואת פינת האוכל המשיקה לו, עם שולחן שתוכנן על ידי הסטודיו. הבית עוצב במינימליסטיות, השומרת באדיקות על גווני אפור, שחור ולבן. הספה ושתי הכורסאות בגווני אפור, השולחנות מברזל טבעי שחור והספרייה הדקורטיבית גונבת את ההצגה. משחקי תאורה בקירות מצטרפים לעיצוב בשעות החשכה. המדרגות המקוריות נהרסו, ומול הדלת תוכננו מדרגות עץ אווריריות עם מעקה בעיצוב מקורי, שמהוות אלמנט עיצובי ייחודי המעניק אופי לכל הבית. צמוד להן ממשיכים שירותי האורחים את הקו העיצובי הנבחר.

סלון מואר

ריהוט בוטיק ספריית ברזל: idan aran

בני הזוג ביקשו בית מזמין ומואר
עיצוב: הדר דור. צילום: אלעד גונן

מימין לדלת הכניסה מטבח גדול בשחור, שבו שולב אי עץ טבעי כדי להכניס חום למטבח עם כיסאות בר שחורים. דרך ארונות המטבח הגבוהים ניתן לעבור ל"חדר הפתעה" – מזווה גדול שמשרת את המטבח. בכך עונה הבית לבקשתם של הדיירים לתכנן בית יפה, דקורטיבי ובמקביל גם פונקציונלי עם חללי אחסון רבים.

מטבח שחור בשילוב עץ טבעי

מטבח שחור, משולב בעץ טבעי

מטבח שחור בשילוב עץ טבעי
עיצוב: הדר דור. צילום: אלעד גונן

בקומה העליונה חדרי השינה בעיצוב נקי ומודרני משלבים אלמנטים ייחודיים. בסוויטת ההורים ארון קיר משמעותי לאחסון ופינת ישיבה שנבנתה במיוחד לבעלת הבית, שחלמה על ספסל ישיבה לצד החלון. "אין מצב שלקוחותיי חולמים על אלמנט עיצובי כלשהו ולא אגשים להם אותו. הם גרים בבית וצריכים ליהנות ממנו", אומרת מעצבת הפנים הדר דור. חדר הרחצה שלהם גדול ומרווח, ובמקלחון שני ראשי טוש למקלחת משותפת מהנה וארון כיור גדול עם ברזי קיר.

חדרי שינה בעיצוב נקי ומודרני

פינת הישיבה משקיפה החוצה ומוסיפה לאווירה האינטימית של יחידת ההורים

חדרי דינה בעיצוב נקי ומודרני
עיצוב: הדר דור. צילום: אלעד גונן
חדר רחצה גדול ומרווח

בחדר הרחצה שני ראשי טוש למקלחת משותפת

חדר רחצה גדול ומרווח
עיצוב: הדר דור. צילום: אלעד גונן

בחדר הבת צבעי פסטל רכים, בגווני ורוד עדין ולבן הן בקירות והן בארונות ובריהוט. יש לה חדר רחצה פרטי, שאליו היא נכנסת מתוך החדר, וצבעיו אפור ולבן רכים. חדרי השינה של הבנים קיבלו גוונים שונים של אפור. "יצרנו קווים אלכסוניים ומשחק בצבעים, והבאנו את חדרי הילדים למקום שכיף להם לשהות בהם. לכולם פינת ישיבה נעימה, ארונות גדולים ומאוורר תקרה שמנעים את השהות בחדר", אומרת דור.

בחדר הבת צבעי פסטל רכים

צבעי פסטל רכים בחדר בת המשפחה

בחדר הבת צבעי פסטל רכים
עיצוב: הדר דור. צילום: אלעד גונן
חדרי השינה של הבנים קבלו גוונים של אפור

לעיצוב חדרו של הבן נבחרה פלטת צבעים המשלבת שחור, לבן ואפור

חדרי השינה של הבנים קבלו גוונים של אפור
עיצוב: הדר דור. צילום: אלעד גונן

במרתף נוצרו חללי פינוק לשלושת הנסיכים של הבית. תוכננו בו אזורי עבודה נעימים המאובזרים עם נגרות מדויקת בכל פינה בחלל וספריות דקורטיביות לאחסון, לספרים ולמשחקים וכן אזורי משחקים עם טניס שולחן וקיר טיפוס. בחצר האנגלית נשברו קירות ונוצרה מרפסת יפה שמחדירה אור טבעי ותחושה של טבע למרתף. בממ"ד חדר עבודה גדול ונעים לאב המשפחה. "פרפקציוניזם וחשיבה על הפרטים הקטנים עושים שינוי גדול. אל תוותרו על מעצבת שתדאג לכל פרט בבית", מסכמת המעצבת.

במרתף, חדר משחקים לילדים

פינת המשפחה במרתף הבית

במרתף, חדר משחקים לילדים
עיצוב: הדר דור. צילום: אלעד גונן
תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...