עונת החתונות: איתך באש ובמים ובספארי

לא רק יהודה ושלומית. יותר ויותר זוגות מבקשים לערוך לעצמם היום חתונה שהיא משהו שהם והאורחים לא ישכחו. יוצאת דופן. אם במקום האירוע או בקונספט שלו. אנחנו לגמרי בעד! וזו ממש לא חייבת להיות הפקה יקרה במיליוני שקלים. יצאנו לבדוק

איתמר גונשרוביץ' (wedman) הוא מומחה להפקות חתונות בטבע, אחד הדברים האהובים עליו ביותר הוא למצוא לוקיישנים מיוחדים ומרגשים, ולהפוך אותם לתפאורה לאירוע קסום לזוג המתחתן. בין האתרים המיוחדים ביותר בהם הפיק חתונות, מלבד בים ובמדבר, הם הספארי, הסופרלנד, חוות היענים, כרם ענבי יין, גגות תל אביב ועוד.

צילומי חתונה בספארי
חתונה בגן החיות. צילום: באדיבות wedman.co.il 
לדברי גונשרוביץ' "כשמחליטים על הפקת חתונה מיוחדת, צריך לקחת בחשבון שהתשתית לא קיימת שם מראש. יש לקחת בחשבון פרטים קטנים כמו למשל מה תהיה זווית השמש, או האם האזור יוצף בחרקים עם ערב, איפה האורחים יכולים להתפנות ועוד דברים, לצד אישורי בטיחות ואישורים נוספים שיש לדאוג להם מראש, כמו גם דרכי גישה וחנייה לאורחים.  לכן חשוב גם לבחור ספקים אמינים ודייקנים, שיודעים כיצד לתפעל את עצמם גם כשלא מדובר באולם או גן. מפיק אירועים שמבין בפרטים הללו יכול להוות הבדל ולהבטיח שהערב שלכם באמת יהיה קסום לא רק עבורכם אלא גם עבור האורחים שלכם".
חתונה בחוות יענים
חתונה בחוות היענים. צילום: באדיבות wedman.co.il 

משתוללים בכפר מתחתנים במדבר

בין ערד למצדה נמצא כפר הנוקדים, המציע אירוח מדברי אותנטי. חתונה בכפר היא חגיגה שנמשכת יומיים: אף אחד לא ממהר לחזור הביתה והמרחק מהציביליזציה יוצר אוירה ייחודית בה הפוקוס כולו הוא על חגיגת הנישואים. החתונה נפתחת בקבלת פנים בסגנון "שוק בדואי" ססגוני, כשהחתן כלה מגיעים רכובים על גמלים. משם לחופה באמפיתאטרון המשקיף אל המדבר, ולאחר מכן, חגיגת ריקודים אל מול מרחבי הנוף המדברי. הארוחה מוגשת לאורחים באולם אבן יפיפה וכשמתעייפים, יכולים האורחים לנוח בפינות הזולה הפזורות סביב ולפרוש אל קומזיץ אל תוך הלילה. אפשר להיזרק באוהל אחרי השמחה הגדולה רוויות האלכוהול, ולמבוגרים שבחבורה יש אפשרות ללון בחדרים. למחרת, האורחים מתעוררים לבוקר מדברי ונהנים מארוחת בוקר מפנקת עם המשפחה והחברים. החתונה יכולה להתקיים בכל מזג אויר: בחורף במבנה סגור ומקורה ובקיץ תחת כיפת השמיים אל מול נופי מדבר יהודה. יודה – גם אנחנו רוצים.
חתונה בכפר הנוקדים
חתונה בכפר הנוקדים. צילום: יוני גרינצר
גמל
חתונה במדבר

חתונה חברתית ללא עלות באופן ספייס

זהו טרנד חדש מבית חברת החללים המשותפים 'אורבן פלייס' (Urban place) אשר מציעה לרגל עונת החתונות וללא עלות את שטח אחד מסניפיה בלב תל אביב לטובת זוגות צעירים.
החברה פותחת את שעריה לסטארטאפיסטים ויזמים המבקשים להתחתן בעלויות מופחתות, ומציע את החלל הפתוח במתחם המשרדים במגדל שלום מאיר, ובו מקום לכ-250 איש, לחתונה חברתית ללא תשלום. שמעתם נכון.
"היוזמה נעשית כחלק ממדיניות קידום הפעילות החברתית שמובילה אורבן פלייס" אומר רומן לוי היזם שעומד מאחורי ההחלטה ומי שמשמש כמנכ"ל אורבן פלייס, "החתונה החברתית במתחם האירועים תסייע לסטרטאפיסטים, הנאבקים להקים את העסק וזקוקים לחסוך בעלויות, להציע פתרון מקורי ושונה לאורחים, אשר יפתיע אותם מצד אחד ויסייע לזוגות הצעירים להתמודד מול יוקר המחיה ועלויות העסק בתחילת דרכו".
האירועים יתקיימו בשעות לאחר סיום פעילות המתחם, על מנת שלא לפגוע בפעילות השוטפת. חשוב לציין כי הקצאת הנדל"ן לטובת זוגות צעירים, וללא עלות, אינה דבר של מה בכך, שכן מדובר על אחד מאזורי הנדל"ן היקרים בישראל, מרכז תל אביב.
חלל
האופציה החסכונית. חתונה חברתית ללא עלות באורבן פלייס בתל אביב

על הים או מתחתיו

חתונה בחוף הים היא דבר שאף פעם לא נמאס ותמיד יפה ומרגש. הנה משהו שלא בטוח שחשבתם שאפשרי: חתונה מתחת למים. מאז שנפתח מרכז המבקרים "עולם הכרישים" באילת, שבמרכזו בריכת ענק עוצרת נשימה ובה מנהרה אקרילית שקופה, משמש המקום לא רק לאירועים פרטיים, אלא גם לחתונות. יוסי אני, מנכ"ל המצפה התת ימי: "בריכת הכרישים כוללת מתחם ובו חלון ענק ממנו חודר אור לחלל הרומנטי, המשמש תפאורה חיה ועוצרת נשימה של שיא פאר היצירה הימית: 18 כרישים, חתולי ים, עטלפי ים, מאות דגים ואלמוגים. הקייטרינג מקצועי וברמה גבוהה מאוד, ציוד השמע הייחודי מונע פגישה בשלוות חייהם של דיירי הבריכה, ומדובר בחוויה בלתי נשכחת, של פעם בחיים. ניתן גם להפתיע את האורחים עם מגוון אפשרויות הקשורות לבריכת הכרישים עצמה, והמקום יכול להכיל עד 140 איש. בנוסף מקיימים אירועים גדולים יותר, עד 250 איש, באוויר הפתוח מול הים האדום".
חתונה באקווריום
חתונה בעולם הכרישים
חתונה ב"עולם הכרישים" במצפה התת ימי באילת. צילום: יח"צ
​​

חתונה טבעונית ​

​ ​ומי אמר שחייבים אולם? יש זוגות שבוחרים להתחתן במקום הבילוי האהוב עליהם, אפילו המסעדה. למשל כאלה המבקשים לערוך חתונה על טהרת הצמחונות והטבעונות ומוצאים את פתרונם במסעדת ננוצ'קה המפורסמת של ננה שרייר בתל אביב. זוהי המסעדה הראשונה בעולם שהפכה את התפריט הבשרי שבה לטבעוני. היא זכתה ב-2016 וב-2015 בתואר מסעדה הטבעונית הטובה בארץ וגם נבחרה לאחת מתוך 10 המסעדות הטבעוניות הטובות בעולם.
ננוצ'קה נמצאת בבניין יפיפה לשימור משנות ה-30. בקומת הכניסה חלל מסעדה נעים, צבעוני ואלגנטי המוביל לחצר קסומה מוקפת בניינים לשימור ובר ססגוני וחם המוביל למדרגות לקומה השנייה. בקומה השנייה חלל מסעדה נוסף ואינטימי, במרכזו בר שנבנה מ- 1500 ספרים ודלפק בר הצופה על כל ההתרחשויות השמחות והמפתיעות בבר התחתון. הדלת לעולם הננוצ'קאי היא צידית ומסתורית ומובילה לעולם מפתה של צבעים, טעמים, אמנות סקסית ושירה רומנטית.
חלל חתונה
סידור שולחן צבעוני
חתונה טבעונית בננוצ'קה. צילום: ענבל מרמרי
ומי אמר שחייבים אולם? עוד מקום יפה ולא שגרתי שמצאנו הוא בית הבד של הגולן בקצרין, מפעל לייצור שמן זית ומוצריו, אשר פותח את שעריו לקיום חתונות ואירועים, בין עצי הזית.
סידור שולחן באווריה כפרית
חתונה במפעל לייצור שמן זית
חתונה במפעל לייצור שמן זית בית הבד של הגולן. צילום: סמדר טלמון 
553ספארי
2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולם אירועים וכנסים
אולם החאן האדום בצפת. מקום עתיק מרהיב ביופיו . מקום שהאירוע בו חוייה לכל החיים

אולם אירועים וכנסים
החאן האדום בצפת מבנה עתיק מתוקפת הממלוקים . מבנה לאירועים וכנסים . מרהיב ביופיו . כל אירוע חוויה לכל החיים

המלצות נוספות
בודק...