מי צריך מלון? בית יוקרתי ומפנק במיוחד

הילדים עזבו את הבית ובני הזוג החליטו שזה הזמן שלהם להתפנק. בעזרת מעצבת הפנים, הם תכננו בית יוקרתי שנותן תחושה של חופשה לכל אורך השנה

500 מ"ר
עופר עברי
לייה גיל

הדיירים: זוג
המיקום: עין שריד

לאחר שהילדים בגרו ועזבו, בני הזוג החליטו לעבור לבית גדול יותר עם גינה רחבת ידיים ובריכת שחייה מפנקת. "הבעלים רצו להנות מהגודל של המגרש ומהנוף, ולהרגיש כמו בחופשה אמיתית", מספרת לייה גיל, המעצבת שליוותה את הפרויקט.
המעצבת הצטרפה כשהבית כבר היה קיים, איך היא התבקשה לסייע בבחירת חומרי הגמר, לתכנן את המטבח והנגרות, ולבצע שינויים מבניים נוספים.

סלון בצבעי חום
מי צריך מלון? בית יוקרתי ומפנק במיוחד
מטבח מודרני
2מי צריך מלון? בית יוקרתי ומפנק במיוחד

כבר בפגישה הראשונה עם הלקוחות, דאגה המעצבת להבין היטב את צורכיהם ואת סגנון העיצוב המועדף עליהם, וכן לבנות עמם ציר זמן ומסגרת תקציב. בהמשך הם בחרו ביחד פלטת צבעים וחומרים, וקבעו איזה שינויים יש לבצע כדי ליצור בית יוקרתי שמותאם בדיוק לדייריו. בין היתר הוחלט להחליף את הריצוף בדירה, להכניס קמין לחלל הציבורי, ולהפריד את אזור הרחצה לשני אגפים שונים.

סלון מודרני
3מי צריך מלון? בית יוקרתי ומפנק במיוחד
מטבח שחור חום גדול
מי צריך מלון? בית יוקרתי ומפנק במיוחד

לצד השינויים האלה, מעצבת הפנים תכננה עבור הזוג מטבח גדול עם אי מרווח שמשמש גם לישיבה וגם לאחסון. משטח העבודה העשוי דקטון הופך את המטבח לא רק ליפה, אלא גם לפרקטי במיוחד. מוצרי החשמל במטבח נבחרו גם הם בקפידה, והותאמו מראש לצורכי הדיירים.
בהתאם לבקשת הדיירים, שולב בסלון קמין שמעניק לכל החלל אווירה חמה ותורם ליצירת בית יוקרתי. האי מחופה בגרניט פורצלן עם נגיעות חלודה, ובכך מהווה גם מוקד עניין ייחודי.

מטבח גדול שחור
מי צריך מלון? בית יוקרתי ומפנק במיוחד
קומהעליונה
מי צריך מלון? בית יוקרתי ומפנק במיוחד

בקומה הראשונה של הבית הוחלט להשאיר את הקירות חשופים, ובכך ליצור מראה נקי ועכשווי. חדר השינה המרכזי הולם את האופי של הבית היוקרתי, ועוצב כך שהוא ייראה כחדר מפנק במלון. בצמוד אל החדר הזה, נמצא חדר הרחצה שמחולק לשני אזורים באמצעות קיר מחיצה. בחלקו האחד של חדר הרחצה נמצאת אמבטיית פרי סטנדינג, ובחלקו השני נמצא הכיור.

חדר שינה יוקרתי
7מי צריך מלון? בית יוקרתי ומפנק במיוחד
כיור יוקרתי
מי צריך מלון? בית יוקרתי ומפנק במיוחד

שני דגשים חשובים נוספים בעיצוב הבית היוקרתי, ניתנו לתכנון התאורה ותכנון הגינון. התאורה תוכננה כך שהיא תיתן גם מענה פונקציונלי וגם תתרום ליצירת אווירה. על הגינון הייתה אמונה חברת ואטורי שדאגה להתאים את הגינה הגדולה ואת האזור הבריכה לכל הדרישות של הלקוחות, וליצור עבורם גם אזור נוח לישיבה ואירוח.
"ליוויתי את הפרויקט בתשוקה ובאהבה למקצוע", אומרת לייה גיל. "בסיום העבודה קיבלנו בית שכיף לחיות בו, ושנותן תחושה של חופשה חלומית".

 

 

עיצוב חוץ
מי צריך מלון? בית יוקרתי ומפנק במיוחד
מרפסת
מי צריך מלון? בית יוקרתי ומפנק במיוחד
תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...