עיצוב שאבי שיק

גוונים רכים ונשיים, מינימליזם, עידון ושידרוג העיצוב הכפרי הם המוטו של סגנון העיצוב שאבי שיק. פריטים ממכירות חצר, חנויות יד שנייה ופריטים משוחזרים ומשופצים מככבים כאן ביג טיים.

שחוקה. גישה עיצובית זו, שמקורה בשנות ה-80, זכתה לפופולריות על ידי המעצבת הבריטית רייצ'ל אשוול, שאימצה את הרעיון של שילוב רהיטים מיושנים ומעודכנים ליצירת חללים מזמינים ונוחים. 

סימן ההיכר של עיצוב שאבי שיק הוא השימוש ברהיטים משומשים הכוללים לעתים קרובות צבע מתקלף, גימורים דהויים וסימני בלאי גלויים, התורמים לתחושה הנוסטלגית והחיה הכללית. ממצאי וינטג' ואוצרות שוק הפשפשים משולבים בדרך כלל, כל פריט נושא את ההיסטוריה והאופי שלו. 

פלטות הצבעים בחללי פנים של שאבי שיק הן בדרך כלל רכות, כשגווני פסטל תופסים את מרכז הבמה. לבנים, קרמים, כחולים חיוורים וורודים עדינים יוצרים אווירה קלילה ואוורירית. דפוסי פרחים, פסים והדפסים עדינים בבדים וטקסטיל משפרים עוד יותר את האיכויות הרומנטיות והנשיות של הסגנון. 

טקסטיל ממלא תפקיד מכריע בעיצוב שאבי שיק, עם דגש על נוחות ונעימות. בדים רכים וקטיפתיים כמו שניל ופשתן משמשים לעתים קרובות לריפוד, כריות וכיסויים. שכבות של מצעים בהשראת וינטג', תחרה ושמיכות מצוקה תורמות לאווירה המזמינה והרגועה. 

 

אביזרים בחללי פנים של שאבי שיק כוללים שילוב של פריטי וינטג' ופריטים בעבודת יד. נברשות קריסטל, מראות עתיקות וחרסינה עדינה הם אלמנטים נפוצים המוסיפים נופך של אלגנטיות. מסגרות עץ במצוקה, ספרי וינטג' ואוספים של חפצי חפצים שנאספו בקפידה תורמים לתחושה האקלקטית והאישית של החלל

קראי/י עוד
סגור