טיפים שיעשו לכם סדר בחיים

תחילת שנת הלימודים על הסף, וזה בדיוק הזמן לפתוח את הארונות, לשלוף את המגרות ולהתחיל לדלל, לקפל ולתלות. טיפים שיעשו לכם סדר בחיים

ספריה מרחפתעיצוב: דורית ויינברן. צילום: עוזי פורת

 

 

בימים אלה מסתיימת עוד שנה, כשנגמרים ימי החופש הגדול ומתחילים לארגן את התיקים לשנת הלימודים הקרובה. משחררים ספרים, ממחזרים מחברות, מנערים את החולצות והמכנסיים בארונות ומקבלים חשק להמשיך לשאר המדפים. חלום הבית המסודר יכול להתחיל עכשיו בעזרת טיפים פשוטים ומופלאים.

 

 

 

נצלו מקומות חבויים


יש מקומות כאלה, כמו רווחים מאחורי הדלת, הרווח שבין המקרר לארון או לקיר, מקום פנוי מעל הדלת – שמחכים בשקט שתשימו אליהם לב ותנצלו אותם לתליית מדפים, מתלים וכל אביזר אחסון שיסייע בשימור סדר בלי להיתקע מול העיניים. אפשרות נוספת היא לנצל את הרווחים האלה בצורה מעוצבת, ואז להפוך אותם לפוקל פוינט מושלם.

 

ערסל תלוי בחדר שינהפוקל פוינט. עיצוב: מיכל סגל. צילום: ריקי זהבי

 

גופי תאורה מעל אי במטסחאו במטבח. עיצוב: אורית כוכבי. צילום: שי אפשטיין 

 

 

השתמשו בקופסאות


שימוש בקופסאות אחסון עוזר לאחסן ניירת, מסתיר בלגן ושומר על סדר. אם נלך שלב אחד קדימה, גם את הקופסאות ואת כל מה שסביבן ניתן להסתיר בעזרת וילון, שבמקרה הזה שודרג בפס תחרה.

 

חדר עבודה שעובדים בועיצוב: יערה ציקורל. צילום: שירן כרמל

 

 

עברו לארונות פתוחים


בתוך הארונות הבלגן יכול לחגוג באין מפריע. לכל היותר לוקחים מה שצריך, וסוגרים מיד את הדלת כדי לא לראות. לעומת זאת, בארונות שבהם הדלתות עשויות זכוכית או כשהמדפים פתוחים ורואים את כל התכולה, אי אפשר להשאיר ברדק. וכאן טמון הסוד: סטיילינג מוקפד.

 

ארון בחלוקה מיוחדתעיצוב: הילה כץ אבידן. צילום: בועז לביא ויונתן בלום

הכנסתם? תוציאו משהו אחר


אם היינו מוציאים מהבית שקיות באותה כמות שאנחנו מכניסים מדי יום, היה נשמר איזון כלשהו. המצב האמיתי הוא שאנחנו מכניסים ומכניסים ושוכחים להוציא. בכל פעם שקונים נעליים או בגדים חדשים וצריך לפנות להם מקום, כדאי להוציא מהארון משהו מהישנים. כך גם כשמוסיפים חפץ או רהיט לסלון ומארגנים מחדש. עדיף להיפטר מחפץ אחר רהיט שסיימו את תפקידם.

 

כניסה בסגנון כפריעיצוב וצילום: רינת שוורץ

 

 

צמצמו את מספר מגירות האחסון 


נשמע מופרך, אבל זה לא. המתמטיקה פשוטה: כשיש עוד חדר, יהיו עוד שולחנות ומיטות. כשיש עוד מחסן, יהיו עוד ארגזים, אופניים ומדפים, וכשיש מגירות – יהיו עוד פיצ'פקעס וניירת. לכן עדיף להיפרד מדברים לא הכרחיים, ולצמצם את מספר המגירות למינימום ההכרחי שיאכלס את כולם, רק פחות.

 

אחסנת בקבוקי ייןמגירות ייעודיות וגם ניצול מקום לבקבוקי יין מעל המקרר. עיצוב: יסכה סטו-בורשטיין. צילום: עידן גור

 

 

מרכזית
תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...