את מטבח החלומות המושלם עבורכם בוודאי תמצאו בסמגל

דיוק, עצמה ורגש זאת לא סתם סיסמה, מטבחי סמגל מבטיחים ומקיימים. בכל אחד מסניפי הרשת תפגשו מעצבת מנוסה שתתכנן עבורכם את המטבח המדויק לכם מבחינת סגנון ונוחות תפעולית. טכנולוגית הייצור המתקדמת ואיכות חומרי הגלם של סמגל יעניקו למטבח שלכם חוזק, עצמה ועמידות לשנים. המטבח הוא הלב הפועם של הבית, אנחנו מבלים בו את הרגעים המשפחתיים הכי המרגשים - במטבח שלכם - כדאי שתתפנקו עם סמגל.

לא במקרה סמגל היא הרשת המובילה כיום את תחום המטבחים בישראל, בסמגל אספו את כל מה שחשוב לנו בבחירת ספק מטבחים והם מקפידים להביא את זה לשלמות.

המטבח הוא לב הבית. אוכל הוא הזדמנות לפנק, אין כמו להגיש ארוחה טובה כדי להראות שאכפת לנו. כשאנחנו נהנים עם משפחה וחברים אנחנו אוכלים, ואין מרגש יותר מלשהות קרוב למקום שבו מתחולל הקסם, המקום שממנו עולים הריחות והטעמים שמשמחים אותנו כל כך. בסמגל הבינו שהמטבח הוא לא אזור תפעולי מאחורי הקלעים, המטבח הוא מקום שבו נעים לנו לשהות, זוהי קדמת הבמה אשר בה קורים הדברים האמיתיים.

מגוון סגנונות עיצוב. לכל אחד מתאים מטבח שונה ומיוחד שישתלב בחלום השלם על הבית שבו אנחנו רוצים לגור. המנהלים והמעצבים של סמגל מבקרים דרך קבע בתערוכות ופעילויות בינלאומיות ומביאים לאולמות התצוגה של הרשת מנעד רחב של קולקציות מרהיבות המאפשרות לטעם האישי של כל אחד ואחד מאיתנו לבוא לידי ביטוי.



מטבח יוקרה מודרני

אדריכלית: גילית ויסוקר, צלם: אלעד גונן

מטבח יוקרה מודרני
מטבח יוקרה מודרני

מעצבת: חנה אהרון, צלם: אלעד גונן

מטבח יוקרה מודרני

תכנון מותאם ומדויק. בסמגל תהנו מתשומת לב והקשבה לצרכים הייחודיים שלכם על ידי מעצבת מטבחים מנוסה. המעצבת תתרגם את הבקשות שלכם למטבח מותאם אישית שיהיה לא רק מרהיב אלא גם נוח במיוחד לתפעול. במטבחי סמגל הבישול הופך ממטלה לחוויה.

איכות ללא פשרות. מטבחי סמגל מקפידים להישאר תמיד בחזית הטכנולוגיה גם בשיטות הייצור וגם בבחירת חומרי הגמר. המטבחים היוצאים מהמפעל עומדים בתקנים מחמירים ובדרישות איכות קפדניות, תוך שימת לב לחומרי הגלם, לתכנון יעיל וחכם, לגימור וכמובן לבטיחות.

יוקרתי ומרהיב לא חייב להיות יקר. מטבח יוקרה מתאים לאנשים השמים דגש על הפרטים הקטנים ורוצים את הטוב והאיכותי ביותר מבלי להתפשר. כשמעצבים מטבח משקיעים קודם כל בתכנון המנצל בצורה הטובה ביותר את המרחב הנתון תוך מתן מענה מלא לכל הדרישות. ניתן לעצב מטבח יוקרתי בהתאמה אישית ועדיין לשמור על תקציב מוגדר מראש ואפשר להגיע לתוצאה מעולה גם בלי להיכנס להוצאה מוגזמת.

מטבח יוקרה מודרני

אדריכלית: שרון אלון, צלמת: יהודית הופמן

מטבח יוקרה מודרני
מטבח יוקרה מודרני

אדריכלית: יפעת מטוס, צלם: איתי בנית

מטבח יוקרה מודרני

ONE STOP SHOP. מטבח הוא לא רק ארונות אחסון ומשטחי עבודה, בסמגל תוכלו למצוא תחת קורת גג אחת גם מבחר של מכשירי חשמל איכותיים ההכרחיים לתפעול המטבח. אולמות התצוגה של Samgal Electric צמודים לאולמות התצוגה של Samgal Kitchens ובהם מוצרי חשמל ביתיים מתקדמים באיכות גבוהה המותאמים למגוון סגנונות עיצוב.

דיוק. עוצמה. ורגש. אלו העקרונות המנחים את סמגל מטבחים. עקרונות המבטיחים לכם הנאה ממטבח יוקרה מתקדם, מעורר השראה ומעוצב בהתאמה אישית. אנשי המקצוע של סמגל מטבחים ילוו אתכם צעד אחר צעד, בתכנון ועיצוב מטבח החלומות שלכם, החל מהפגישה הראשונה עם מעצבת מטבחים מקצועית, לשלבי העיצוב והתכנון ועד להתקנה. לסמגל מטבחים שלושה אולמות תצוגה, המציעים שירות אדיב, מקצועי ונסיון רב שנים. בואו לחוות, להתרשם, לגעת בחומרים ולהנות מחווית היצירה של המטבח החדש שלכם.

מטבח יוקרה מודרני

מעצבת: שגית בר חן, צלם מאור מויאל

מטבח יוקרה מודרני
מטבח יוקרה כפרי

מעצבת: מיכל אילאיל, צלם: אמיר ארליך

מטבח יוקרה כפרי



תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...