המבנה בן שתי קומות של בית הספר החדש 'אמיר' שהוקם בדימונה, תוכנן בצורת פרסה. כל קומה שבמבנה מחולקת לשני אגפים, כנף שמאלית וכנף ימנית. בכל כנף תוכנן מרחב גדול ופתוח המיועד להכיל בו זמנית מספר כיתות ללמידה חווייתית במרחבים גדולים ללא מחיצות. בנוסף בכל קומה תוכננו שתי כיתות קטנות ללמידה פרטנית. את שני האגפים בכל קומה מחבר אזור המשרת את כל הכיתות. משימת תכנון מרחבי למידה ועיצוב פנים המבנה בהתאם לפרוגרמה, הוטלה על סטודיו 360 שבמהלך השנים האחרונות תיכננו ועיצבו קרוב ל-100 מרחבי למידה בכל רחבי הארץ. בית ספר 'אמיר' בדימונה היווה אתגר חדש.
בחלל גדול שלושה מוקדי התכנסות בצורות מעוגלות
מפענחים את הפרוגרמה באמצעות שאלות
השאלה הראשונה שעלתה מהפרוגרמה היא: כיצד בחלל אחד גדול ופתוח מתאפשרים לימודים במקביל של מספר כיתות? התשובה לכך ניתנה בצורת מעגלים הניתנים לשינוי בהתאם לצרכים.