מלון משמר המפרץ: סוכת המציל שהפכה לסוויטה מעוצבת

במסגרת קמפיין לעידוד התיירות בארץ, עוצבה מחדש סוכת המציל בפרישמן והפכה לסוויטה מפוארת בגווני זהב ותכלת עם כורסאות קטיפה, מיטה מפנקת וכמובן – קו ראשון לים

חדר שינה כפרי

 

עיצוב פנים: אלין לנגליב

כל הריהוט והום סטיילינג: רשת ביתילי

 

אם גם אתם תהיתם פעם מה בדיוק קורה בתוך סוכת המציל על החוף, ואיך היא נראית מבפנים – אפשר להמשיך לתהות, כי הסוכה שלפניכם לא בדיוק נראית כמו כל סוכה שגרתית. משרד התיירות, עיריית תל-אביב יפו ועמותת עיר עולם יצאו בקמפיין משותף יוצא דופן, במסגרתו הפכה סוכת המציל בחוף פרישמן למלון הפופ-אפ הראשון מסוגו בעולם בקו ראשון לים.

העיצוב הותאם במיוחד לאתגר הראשון מסוגו בעולם, של הפיכת סוכת מציל לסוויטה דו קומתית מפוארת ומאובזרת. העיצוב מבוסס על גווני הזהב והתכלת תוך שילוב חומרים כמו עץ, מתכת מוזהבת ובדי כותנה וקטיפה. כל זאת במטרה להעצים את תחושת היוקרה והפינוק, כך שישתלבו עם צבעי החוף והמים הנשקפים מתוך הסוכה.
סוכת מציל צבעונית
ציור חוץ: אמן הגרפיטי אדגר רפאל
סוכת מציל צבעונית
הסוויטה המעוצבת כוללת כורסאות קטיפה ועור בגווני כחול וחום, עששיות זכוכית במסגרת זהב, מנורות תלייה מתכתיות בשילוב קריסטלים, ספה דו מושבית קטנה בצבע צהוב עז, עגלת תה מתכתית, הדום פרוותי, מראות מעוצבות ועוד. הקומה העליונה, הכוללת מרפסת עם נוף בלתי אמצעי לים הכחול, מעוצבת בריהוט חוץ כגון שזלונג, שולחנות צד וכורסא עם גב גבוה – כולם עשויים מקש קלוע וראטן בגוונים טבעיים.
כיסא קש במרפסת
כסא קש בסוכת מציל
האם אפשר לבלות בה לילה? לא בדיוק. עד ה-31 במרץ יתארחו בסוכה מובילי דעת קהל וזוכים מרחבי העולם, אשר השתתפו בקמפיין הבינלאומי בשיתוף אתר HOTELS.COM. המשתתפים העלו תמונת אינסטגרם על רקע עיר מגוריהם כשהם לבושים בבגדים איתם יגיעו לחוף התל אביבי, בזמן שהם מחזיקים שלט עליו כתוב: #TAKEME2TELAVIV. הזוכים ילונו בלילה הראשון בסוכת המציל המפוארת ובשני הלילות הנותרים באחד ממלונות "בראון". האירוח בסוכת המציל המעוצבת, למקרה שתהיתם, כולל מקלחת מפנקת, ארוחת בוקר, באטלר ושירות חדרים יומי.
סלון מעוצב צבעוני
הריהוט באדיבות רשת ביתילי
חלון ים
כורסא טורקיז
סלון צבעוני
מיטה בסגנון כפרי וים
אמבטיה בסגנון כפרי וים
אמבטיה מול הים
סוכת מציל מעוצבת
שידה מעץ
כריות צבעוניות
מנורה קריסטלים
מנורה קריסטלים
 

553
7 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין מקום לזוז
מרוב שביתילי רצו לשים שם עושר של הפריטים, כדי לפרסם... לא נשאר רווח לזוז, לא לנשום, לא להרגע מרוב העומס. מעצב טוב היה יודע לתת לכל פריט קצת "ספייס,, כדי להבליט אותו, לכבד אותו. צר לי, אך העומס העיצובי לא מכבד את האנשים שאמורים לחיות שם, לא את המרחבים של הים, ולא את הפריטים הדי נחמדים (סה"כ קישקושים חביבים וזולים מסין שאפשר למצוא באינטרנט בעשירית המחיר) עיצוב זול, שיתקלקל בשמש וברוח מהר מאוד

עושה הסבה מקצועית והולכת להיות מציל.

עם סוייטה כזו המציל לא יהיה ערני למתרחצים

כנסו למה לא חשבו רק על מראית עין
הכי חשוב שאין פינה לאכילה ושתייה מה צריך סלון בשביל מה מיטה?

מה עם תכנית?

איפה המשמר?
מי רוצה לישון נטוש לבד בים בלילה

מפחיד לבד בים ללא השגחה

בודק...