בשנת 1915, במסגרת החזון להפוך את יפו לעיר מודרנית בה משולבים קסמי המזרח התיכון, תוכננה שדרת ירושלים, בהשראת שדרות בפריז ואלכסנדריה. להבלטת קסם המזרח, ניטעו על ידי תלמידי "מקווה ישראל" עצי דקל מרשימים. היום, מאה ועשר שנים, העצים ממשיכים לספר את ספורה של השדרה. בשנות השלושים, ברוח המודרניזם שנשבה באותה העת, בנה השייח עבדול קאדר אל־מוזאפר (Muzafar), פרדסן עשיר וחבר מועצת העירייה, בית בסגנון הבאוהאוס שנקרא בזמנו "בית מוזאפר".הוא בחר להציב אותו בקרבת הקו שלכאורה מפריד בין תל אביב ליפו.
היום, בשדרות ירושלים מספר 22, מתנוסס לתפארת המבנה ששומר והפך למלון 'Bazaar'. ההשראה לעיצוב מחדש, נובעת מתכנון האדריכלי של המבנה ואופן הבנייה דאז, מהמיקום ומהמהות שלו בעבר כיריד מכירות. שלושה גורמים, שהופכים את המבנה למלון עם סיפור מרתק. "BAZAAR" הינו המלון הראשון בסדרת FATTAL COLORS,שיציע לקהל לקוחותיו, אירוח עשיר, אלגנטי, צעיר ועכשווי הנשען על הסיפור הנוסטלגי, כשהוא מתובל באומנות ויצירתיות ייחודית.

המקף של תל-אביב-יפו
בתום עבודות שימור המבנה, משימת עיצוב הפנים הוטלה על כתפיו הנאמנות של האדריכל ומעצב הפנים עומר לייכטר. המתמחה בתחום המלונאות. לייכטר, התלהב ממיקומו של המלון וכדבריו העניק לו את השם: "המקף של תל-אביב – יפו" וכך הוא מפרש את השם: "בניין הבאוהאוס המרשים ניצב בתחילת שדרות ירושלים, הרחוב היפואי שהוא סיפור בפני עצמו,. חזית הבית פונה לרחוב סלמה, שהוא כביכול הקו הקטן, המקף שמחבר בין תל אביב ויפו. וכפי שהמקף המופיע בשם יוצר תחושה את עיר אחת הומוגנית, כך המלון מהווה את החולייה המסמלת את החיבור בין המודרניזם של תל -אביב לאוטנטיות הרומנטית של יפו. שווקיה התוססים, עצי הדקל העתיקים והאווירה הייחודית שאופפת את יפו מאז ועד היום הם אלה שאפשרו לי ליצור שפת עיצוב ייחודית המתארת ללא מילים את סיפורו של המלון".

עצוב מוקפד חם ומזמין לשהות במלון. כבוד
לגמרי ריספקט, עיצוב מיוחד מודרני, עתיק וקלאסי בו"ז
מאוד יפה אבל בטח יקר נורא