נשמת כל הזמנים: סול, מלון ששואב השראה מתל אביב של פעם

כרזות, אריחי פליז בטקסטורת ארט דקו, ריצוף שומשום ואבני סיליקט מספרים את סיפורה של תל אביב על פני כמה עשורים במלון האורבני-נוסטלגי Hotel Saul. מינימליזם חם, יצרי ומחוספס בלב העיר

15,000,000
1000 מ"ר
בועז לביא
דן טרוים
דן טרוים
אדוה הופשטיין

 

 

מטבח וסלון רב גוניפסיפס רבגוני, המבטא את עושרה התרבותי של העיר

 

 

מיקום: טשרניחובסקי 17 תל אביב

 

בליבה של תל אביב, ברחוב טשרניחובסקי, אחד הרחובות ההיסטוריים והיפים בעיר, נפתח בימים אלה Hotel Saul – מלון בוטיק שכונתי הקרוי על שמו של שאול טשרניחובסקי, מגדולי המשוררים העבריים. הוא ממוקם סמוך למרכזי הבילוי והלילה של העיר ומעוצב ומדבר בשפה עירונית ומעודכנת הנותנת כבוד לניואנסים של תל אביב של פעם.

 

 

Hotel Saul שוכן במבנה משנות ה-40 של המאה שעברה, ששימש בעבר כבניין משרדים והוסב למלון בן 34 חדרים המתפרסים על פני ארבע קומות. עיצובו הופקד בידי האדריכל דן טרוים, שבאמצעות עיצוב מינימליסטי אך חם, יצרי ומחוספס, ביקש ליצור מלון שנדמה שהיה כאן זה שנים.

 

מבנה משנות ה-40 של המאה שעברהמנורות רחוב ששוחזרו מעטרות את חזית המלון

 

הסטודיו עיצב את המלון וחלליו בסגנון אורבני-נוסטלגי, תוך שהוא שואב את השראותיו מתל אביב הישנה. זאת במטרה ליצור פסיפס רבגוני, המבטא את עושרה התרבותי של העיר. כך תל אביב של שנות ה-30 מתבטאת באמצעות שימוש באריחי פליז עם טקסטורות ארט דקו, שנות ה-50 מקבלות התייחסות בריהוט מינימליסטי כגון שולחנות כתיבה ובסיסי המיטות שבחדרים, ואילו קרמיקה בגוון קרם ישן וריצוף שומשום בלובי ובחדרים, חיפוי עץ וסרגלים חצי עגולים מתכתבים עם הסגנון העיצובי שהיה מקובל בחללים ציבוריים בעיר בשנות ה-60. את אלו משלימים פריטים עיצוביים כדוגמת כרזות, המספרות את סיפורן של מבנים אייקוניים בעיר, מנורות רחוב ששוחזרו ומעטרות את חזית המלון, מעקות ומרפסות ברוח אלו מן העבר, בטון וקירות סיליקט חשופים.

 

טקסטורות ארט דקומבנה משנות ה-40 של המאה שעברה

 

בחדרים בטון וקירות סיליקט חשופיםבטון וקירות סיליקט חשופים בחדרים

 

ריהוט מינימליסטישנות ה-50 מתבטאות בריהוט מינימליסטי כגון שולחנות כתיבה 

 

במלון, בבעלותם של צמד היזמים אבי אלפיה ומייק יובל, שלושה חללים ציבוריים: בקומת הכניסה ממוקמת "ברווזי", סנדוויצ'יית שף עירונית של רז רהב (OCD), שתפגיש את האורחים עם השכונה ותספק גם את ארוחת הבוקר לאורחי המלון. בקומה הרביעית תיפתח בחודשים הקרובים מרפסת שתשמש כ-work & fun zone, חלל בו ניתן לפתוח מחשב ולעבוד, לצד משחקי שולחן וקופסה שישברו את שגרת העבודה וינעימו את השהייה. גג ושמיים פתוחים עם מיטות שיזוף וכיסאות נוח מקדמים את הבאים לקומת הגג, ומספקים רגע של שקט מההמולה התל אביבית, עם הבריזה המשכרת מהים.

 

סטיילינג של שנות ה 60סגנון שהיה מקובל בחללים ציבוריים בעיר בשנות ה-60

 

חדר שינה במלון סולהמבנה שימש בעבר כבניין משרדים והוסב למלון בן 34 חדרים

 

הרוח הצעירה של המלון מתבטאת גם באבזור החדרים. כך האמניטיס שבחדרי האמבטיה נרקחו על ידי מותג הטיפוח הישראלי "מעפילים", החדרים מצוידים במכונות אספרסו, אינטרנט אלחוטי ללא תשלום, טלוויזיה עם חיבור לנטפליקס, משחקי פלייסטיישן ונינטנדו ודליי פופקורן לחדרים. להשלמת החוויה מוקמה במלון מכונה אוטומטית (vending machine) עם שתייה קלה, קוקטיילים מבוקבקים, חטיפים ומתוקים בעבודת יד כמו פיצוחים מתובלים, כדורי שוקולד, חטיפי אנרגיה ואפילו כובע וקרם לקראת הגיחה לים.

 

חדר רחצה במלון סולאמניטיס ממותגים בחדר הרחצה

 

אבזור ברוח צעירה במלון סולאבזור ברוח צעירה

 

בית הפגודה"בית הפגודה" התל אביבי על הקיר

 

בית אסיה
"בית אסיה" התל אביבי 

 

work & fun zoneבקומה הרביעית תיפתח מרפסת work & fun zone

 

 

רשימת ספקים חלקית:

מסגרות: IRON MAN

נגרות: רונן לנגליב

מיתוג: סטודיו ETC

 

 

מרכזית
1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חוסר שקט בכניסה למלון
מלון הוא מקום שאנשים מחפשים שקט ורוגע.שקט הוא גם ויזואלי .וזה מאוד חסר בכניסה למלון הזה .כניסה למלון היא כרטיס ביקור וחייב להיות מזמין . החדרים מקסימים ולחילופין מזמינים.

בודק...