מוזמנים לבקר: דירת נופש מול הים

הדירה הזאת נמצאת באחד המקומות האטרקטיביים ביותר בחיפה – וזאת בדיוק הסיבה שהוחלט להפוך אותה לדירת נופש

100 מ"ר
אלעד גונן
דלית ונגרובסקי
דלית ונגרובסקי

הפרויקט: דירה להשקעה
המיקום: בת גלים, חיפה

במרבית המקרים המעצבים נדרשים להתאים את הדירה לדיירים שעתידים לגור בה, אך במקרה הזה הדרישה הייתה אחרת. הבעלים רכש את הדירה במטרה להפוך אותה לדירת נופש בסגנון .Airbnb הדירה ממוקמת בחיפה, בקו הראשון לים, כך שבהחלט יש לה פוטנציאל תיירותי גדול. כל שנותר לעשות הוא לעצב אותה בהתאם – וכאן נכנסה מעצבת הפנים דלית ונגרובסקי.

סלון בצבעים רגועים
מוזמנים לבקר: דירת נופש מול הים
הסלוןסלון משפחתי גדול
מוזמנים לבקר: דירת נופש מול הים

החלל הציבורי של דירת הנופש מתחבר למרפסת שצופה אל הים. כדי להעמיד את פינת הישיבה כך שתפנה גם אל הנוף וגם אל הטלוויזיה, הוחלט לתלות את הטלוויזיה על עמוד מתכת.
מבחינת הסגנון, הוחלט להעניק לסלון מראה מינימליסטי וביתי. לצורך כך נבחרו לשם רהיטים ואקססוריז בגוונים רגועים, וילונות עדינים ורכים, ותאורה נסתרת שיוצרת אווירה חמימה. לצד התאורה הנסתרת, גם יש בסלון תאורת עמידה דקורטיבית המתכתבת עם סגנון העיצוב של החלל.

סלון עם נוף לים
מוזמנים לבקר: דירת נופש מול הים
ספה אפורה
מוזמנים לבקר: דירת נופש מול הים

בין הסלון למטבח מפרידה מחיצה דקה שמגדירה את האזורים השונים, אך משאירה את החלל פתוח ואוורירי. המטבח גדול ופונקציונלי ומעוצב בגוונים חמים ונעימים. משטח העבודה שם עשוי מדקטון בגוון חום, ומשתלב היטב עם הנישה שמחופה בעץ אגוז. למראה החמים של המטבח תורמים גם כלי קרמיקה מיוחדים בסגנון הולנדי שמקשטים את המדפים. בדומה לפינת הישיבה בסלון, גם הכיסאות במטבח פונים לכיוון הים.

מטבח בעיצוב מודרני
מוזמנים לבקר: דירת נופש מול הים
חלל מרכזי בבית
מוזמנים לבקר: דירת נופש מול הים

עבור פינת האוכל נבחר שולחן זכוכית עגול שמעניק תחושה של זרימה, אווריריות ואלגנטיות. לצד השולחן יש כיסאות בגוון קרם שמשתלבים נהדר ותורמים לאווירת הרכות בחלל. ליד פינת האוכל ישנה שידה דקורטיבית בדוגמה מעוטרת, וכן מדפים תלויים מראטן אשר משלימים את המראה הכולל. אלמנט דומיננטי נוסף בפינת האוכל הוא גוף התאורה הייחודי שתלוי על הקיר.
מהחלל הציבורי של דירת הנופש ניתן לצאת אל המרפסת. הודות לריצוף הדק, לריהוט הגן הקליל וכמובן בזכות הנוף לים – המרפסת מעניקה אווירה אמיתית של חופשה.

חלל מרכזי בבית מעוצב
זמוזמנים לבקר: דירת נופש מול הים

אל אזור החדרים ניתן להגיע דרך מסדרון צר וארוך. המסדרון מואר באמצעות תאורה קירית, ובקצה שלו פוגשים ביצירת אומנות שיצרה המעצבת. "היצירה מתכתבת עם השפה העיצובית של דירת הנופש, ומקנה למסדרון עוצמה ועניין", מסבירה דלית ונגרובסקי.
חדר השינה הראשי מעוצב בסגנון נורדי חם ומאופין בשילוב מעניין של חומרים. יש שם מיטת עץ מעוטרת, טקסטיל פשתן עשיר, גופי תאורה מפליז וזכוכית ושידות מוזהבות כל אלה הופכים את החדר למקום שפשוט כיף לשהות בו. בצמוד לחדר השינה יש חדר רחצה במעוצב בסגנון וינטג' ומכיל את כל האביזרים שהיינו מצפים למצוא בדירת נופש מפנקת.

חדר שינה קיר ירוק
מוזמנים לבקר: דירת נופש מול הים
חדר שינה מיטה כתומה
מוזמנים לבקר: דירת נופש מול הים

מעצבת הפנים דלית ונגרובסקי מעידה שהיא נהנתה מאד לעצב את דירת הנופש החיפאית הזאת. "התהליך של העיצוב היה מהנה במיוחד כיוון שהלקוח מעריך ואוהב עיצוב וזרם עם הרעיונות", היא אומרת. "ההשקעה בהום סטיילינג הייתה משמעותית, והיא זו שהעניקה לדירת הנופש את האווירה המיוחדת שלה".

רשימת ספקים חלקית:
מטבח – סמגל
וילונות – ענק הוילונות
טלוויזיה – אניגמה
ספה בסלון – Gamma line
שידה בכניסה, שידה בפינת האוכל, אקססוריד – ביתילי

חדר הרחצה צבעי שחור לבן
מוזמנים לבקר: דירת נופש מול הים
המבואה
מוזמנים לבקר: דירת נופש מול הים
1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נפלא נפלא, אפשר לדעת מהיכן פריט הכניסה עם המראה.

בודק...