רגע של נחת: עיצוב מדויק לדירה מודרנית וצבעונית בבאר שבע

כל אחד מאיתנו מבקש לעצמו רגע של נחת. בפרויקט הנוכחי נבחרו 12 מעצבים מובילים לעצב את רגעי הנחת שלהם בחללי הבית בשילוב הרהיטים של חברת NATUZZI. ממשיכה את הפרויקט המעצבת שירלי רוט בעיצוב דירה לד"ר בתחום המדעים המדויקים, שילדיו עזבו את הקן

כשהילדים עוזבים את הבית ונותרים עם בית פרטי גדול, מרגישים שאין בו עוד צורך. כך הרגיש בעל הבית שהחליט לרכוש לעצמו דירת חמישה חדרים בבאר שבע, וביקש להתאים אותה לצרכיו.

 

דירה מעוצבת

 

 

הדיירים והסגנון העיצובי הנבחר:


ד"ר בתחום המדעים המדויקים היה זקוק לדירה, שיוכל לגור בה בנוחות וברווחה עד 120. שיהיו בה מעברים מרווחים ונגישים, חדר רחצה גדול, חלל אירוח שיתאים למשפחה שבאה לבקר וכן אזור משחק לנכדים, שבעת הצורך יוסב לחדר שינה נוסף. הדייר ביקש בית חכם, וילונות חשמליים ותכנון מערכת מדיה מקצועית. סגנון העיצוב הנבחר בשיתוף עם הדייר היה קו נקי מודרני, חמים וצבעוני.

 

שולחן אוכל מעץ

 

 

תיאור חלוקת החלל:


אזור הכניסה המפותל, שהיה לדירה המקורית, נפתח לחלל על ידי ביטול יחידת דיור שמוקמה שם. המטבח הקטן בצורת "ח" הועבר לחלל הסלון ותוכנן בצורת 2 פסים, כאשר אי חוצץ בין המטבח לסלון ומהווה נקודת עוגן בחלל כקיר טלוויזיה ומדיה. בצורה זו הושג חלל פתוח ונעים, בו יש קשר בין כל האזורים ויציאה ישירה מהמטבח למרפסת היפה לטובת ארוחות בחוץ.

 

במקום המטבח תוכנן חדר אירוח ומשחק לנכדים. כדי לייצר שקט ואינטימיות תוכננה דלת הזזה ייחודית בעיצוב שיתאים לקונספט של החלל. מאחורי הדלת מסתתר וילון, שניתן לסגור אותו בקלות על מנת לקבל חציצה רכה.

 

המסדרון וכל הכניסות לחדרים הורחבו, חדר הצמוד לחדר השינה חובר אליו ויצר יחידה אחת, ואף אפשר ליצור פינת עבודה אישית בתוך חדר השינה תוך הגדלה משמעותית של חדר הרחצה.

 

במקביל לתכנון ולאורך כל הדרך נוצלה כל פינה אפשרית גם בפן העיצוב, הן מבחינת נישות והן מבחינת הנמכות גבס. הקו העיצובי היה ברור, אולם קשת הצבעים הייתה גמישה. תוך כדי חיפוש משותף הגיעו המעצבת והדייר לפלטת צבעים אליה הוא התחבר. כל פרט ופרט הותאם זה לזה – ריצוף בגוון ייחודי; פורניר טיק במטבח בשילוב צביעת אפוקסי לבנה, שנתן טוויסט מודרני לעץ הטיק המוכר יותר ממחוזות המזרח הרחוק; נגיעות תכלת עדינות להענקת צבעוניות והעצמה של הצבעוניות על ידי שטיחים.

 

בחדר השינה חוזק הקו המודרני האלגנטי, ושילוב המיטה והשידות של נטוצי נתנו מענה מושלם לקו ייחודי עוצמתי אך לא משתלט, הבולט באיכותו השקטה.

 

פינת אוכל מודרנית

 

סלון ופינות ישיבה

 

 

בחירת החומרים והתאמתם לבעלי הבית: 


לדירה נבחרו חומרים שאינם דורשים תחזוקה וניתנים בקלות לניקוי, כגון בד ייחודי בספות הסלון, ריצוף גרניט פורצלן עם דוגמה ש"מחביאה" לכלוך ומיטת עור איכותי של נטוצי . לדייר היה חשוב לאורך כל הדרך לקבל מוצרים איכותיים, שיחזיקו מעמד לאורך שנים.

 

חדר שינה מודרני

 

חדר שינה מודרני

 

 

השיקולים לבחירת הרהיטים של NATUZZI:


לדירה נבחרו בין היתר מיטת PIUMA ושידות צד MONDRIAN שעוצבו על ידי CLAUDIO BELLINI, כשהמחשבה הייתה ברורה: שילוב של איכות, עיצוב מוקפד ושירות מעולה.

 

חדר שינה מודרני פרקט

 

 

איזו פינה או חדר בבית מהווה בשבילך רגע של נחת של שלווה?


המעצבת, שירלי רוט: "הפעם אין מדובר בפינה או חדר, אלא בעובדה שמכל כיוון שמסתכלים על הדירה, הכול בה מתחבר בצורה ייחודית עם עירוב של צבעוניות אותנטית וקו מודרני: המבט לתוך חדר השינה שנותן הרגשה של רכות, המבט בין שני פסי המטבח עם הקווים האופקיים והמבט לכיוון חדר המשחקים עם ובלי הדלת שתוכננה במיוחד".

 

שידה שחורה ליד מיטה

 

 

על המעצבת:


שירלי רוט היא בעלת סטודיו "שירלי רוט – תכנון ועיצוב פנים" הממוקם בקיבוץ בנגב הצפוני, ונותן שירותי תכנון ועיצוב פנים לכל אזור הנגב והמרכז. עם רקע עשיר בניהול פרויקטים מורכבים ותואר שני במנהל עסקים יצאה לפני כעשור ללימודי תכנון ועיצוב פנים, ומאז ביצעה עשרות פרויקטים בתחום הפרטי והמסחרי. "אני רואה את התרומה הייחודית שלי לפרויקטים בשילוב בין ניהול הפרויקט והתקציב, אותם אני מביאה מעברי התעסוקתי הקודם, עם תכנון ועיצוב פנים", אומרת רוט. "עיצוב ותכנון פנים חשובים, אך לא יכולים לנוע קדימה בקצב ובצורה הנכונה בלי להיות עטופים בניהול הפרויקט והתקציב".

 

שירלי רוט

                                                 שירלי רוט

 

 

סטיילינג לצילומים: שירלי רוט וחן איתן-שץ

 

 

 

 

מרכזית
7 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חסר רוך.

נגיעות הטורקיז כל כך נעימות לעין, שאפו

כואב בעיניים! פשוט נורא!
ואיך אפשר להגיד "צבעונית" על דירה בשחור-לבן???

ממש יפה ורגוע וחמים ומזמין..תהנה

עיצוב משעמם

מאיפה הכורסא טורקיז בסלון? ומחיר?

מוצלח מאוד כל הכבוד
בעייני מאוד משרדי ונוקשה אבל לחלוטין עשוי לפי קו עיצוב ברור , מסודר מאוד ,יפה ואלגנטי. הכל נראה עשוי לעילא. כל הכבוד על דלפק בגובה ובשילוב נכון למרחב, יופי של וילונות וחיפוי במטבח. כל הכבוד הכלל על הפרוייקט. חסרה אומנות ומזכרות מהחיים אבל אני די בטוחה/מקווה שישולבו עם הזמן ומשום מה חשבו שעדיף לצלם עם קישוטים גנריים.

בודק...