יד ראשונה משוודיה

אז מה חדש על המדפים של איקאה? כמה שלא נרדוף אחר העולם הדיגיטלי, נחכה מדי שנה לדפי הנייר המבריקים של הקטלוג. לחלחנו אצבע ודפדפנו בין כל העמודים כדי לברור כמה מהבשורות החדשות שיעצבו לנו את הבית

חדר שינה עם טקסטילגם זה מתוך קטלוג איקאה החדש
מדי קיץ מתרחשת הסערה: הסייל הגדול מבשר על סיומה של תקופה ותחילתה של השנה החדשה, שבה יתמלאו סניפי איקאה במאות מוצרים חדשים. עין מנוסה, שמטיילת בשבילי המסלול האפור עם החיצים, תדע להבחין בהם ממבט ראשון. יחד איתם יוצא לאור הקטלוג השנתי החדש, המתורגם ל-38 שפות ב-55 מדינות, ומהווה סוג של תנ"ך לאוהבי הז'אנר, שלא זזים בלעדיו.
גם השנה מובילה את הקונספט האיקאי בקטלוג השאיפה ליצור חיים טובים יותר לאנשים רבים ככל האפשר. הוא מבוסס על שבעה בתים, שבכל אחד מהם מוצג סיפור חיים שונה – משפחה מרובת נפשות, זוגות מבוגרים, בתים ירוקים וחכמים ועוד. בכולם ממשיך הקו העיצובי, ששם דגש על פונקציונליות וכמובן, על מחיר שווה לכל כיס. שלפנו מתוכו 7 מוצרים חדשים ובדקנו לאיזו מציאות הם נכנסו. או במילים אחרות – מי חדש ואיזו אופציה הוא יכול להחליף.

לסלון

נעים מאוד: מזנון טלוויזיה

מזנון טלוויזיה
נתונים פיזיים: HEMNES עשוי עץ אורן מלא צבו בציפוי לכה, רוחב 148 ס"מ, עומק 47 ס"מ, גובה 57 ס"מ, מחיר 1,100 שקלים.
כמה שלא ננסה למצוא פתרונות לטלוויזיה, בין אם ספסלים, קירות גבס וארונות מצניעים, כנראה נחזור תמיד לאופציית המזנון, שנותן למכשיר מסגרת ומאפשר לאחסן בו מיני מכשירים וממירים וגם כמה כלים, מפות ושאר חפצים. הפעם יחסכו לכם את ההאקינג בעזרת שילוב עם צבע לבן.
מוכר לנו מפעם: מעמד לטלוויזיה מעץ 1,100 שקל
מעמד לטלוויזיה מעץ
נעים מאוד: כרית נוי

כרית נוי
נתונים פיזיים: INNER/FRANSINE כיסוי עשוי צמר, כותנה וחומר אקרילי. כרית פנימית עשויה פוליאסטר, 50X50 ס"מ, מחיר 75 שקלים.
הכריות יוצאות מן המונוכרומטיות המוכרת וחוזרות לשורשיות, כשהן מביאות הפעם שיק צבעוני שבטי בצבעי אדמה. הדוגמה נועזת יותר, לא לבעלי לב חלש.
מוכרת לנו מפעם: כרית שחור לבן LAPPLJUNG 75 שקלים 
ומוכרת גם כרית VIGDIS במחיר 55 שקלים.
כרית נוי

לפינת האוכל

נעים מאוד: אגרטל ורוד

אגרטל ורוד
נתונים פיזיים: GRADVIS עשוי חרס, גובה 21 ס"מ, 49 שקלים.
תחום הוואזות מיישר קו עם גווני הוורוד הרכים שאהובים כל כך בשנה האחרונה. מי שאין לו אומץ לזעוק את הצבע הוורוד בקירות או בספות, בשטיחים וכורסאות, יכול להסתפק באגרטל עדין וקטן.
מוכר לנו מפעם: אגרטל חום דגם YPPERLIG מחיר 145 שקל
אגרטל

לחדר המשפחה

נעים מאוד: פופים

פופים
נתונים פיזיים: SANDARED עשוי פוליאסטר, קוטר 45, 56, 71 ס"מ, 495/395/295 שקלים.
שרפרף פחוס מקש אולי פחות רלוונטי לרביצה בחדר הטלוויזיה או המשחקים, ולכן נשמח להחליף אותו השנה בשלושה דגמים עבים, שמנמנים וגבוהים יותר ואפילו לקבל אותם בצבעים.
מוכר לנו מפעם: שרפרף קש ALSEDA מחיר 145 שקל
 

למרפסת 

נעים מאוד: כלי לצמחים

כלי לצמחים
נתונים פיזיים: BRYTART עשוי חרס, גובה 15 ס"מ, מחיר 19 שקלים.
מדי שנה מצטרפים כלים חדשים לצמחייה הרעננה או המלאכותית, שתופסת במלוא עלעליה את המחלקה האחרונה לפני היציאה מהחנות. אחרי מכלי הכסף והזהב הטרנדיים מחזירה לנו איקאה את לוק הטרה קוטה, שבטח עוד נשמע על אודותיו השנה.
מוכר לנו מפעם: כלי לצמחים מפלדה מגולוונת או בזהב, 3 שקלים

לחדר הילדים

נעים מאוד: כורסה לילדים

כורסה לילדים
נתונים פיזיים: STRANDMON עשוי פוליאסטר, רוחב 56 ס"מ, עומק 62 ס"מ, גובה 71 ס"מ, מחיר 545 שקלים.
כבר מזמן אנחנו יודעים שגם לילדים מגיע עיצוב כהלכה, והכורסה החדשה מוכיחה זאת. אם למבוגרים הומצאו הכורסאות הפרחוניות והירוקות גבוהות המשענת, מתעדכן צבעה של כורסת הילדים כאילו היה זה עולמם של המבוגרים – באפור. הכורסה המקורית נוצרה בהשראת דגם איקאה משנות ה-50 והותאמה לחיים העכשוויים.
מוכרת לנו מפעם: כורסה דגם STRANDMON בריפוד צבעוני 1,100 / 1,295 שקלים
כורסה

לאמבטיה

נעים מאוד: ארגונית

ארגונית נעלים
נתונים פיזיים: STUK ארגונית נעליים עשויה פוליאסטר, רוחב 51 ס"מ, גובה 140 ס"מ, מחיר 35 שקלים.
תחליטו אתם לאן יתאים לכם המתלה הגאוני – לאמבטיה, לארון בחדר השינה, לחדר הילדים או העבודה – בכל מקרה הוא יפתור לכם לא רק את בעיית המיקום של הנעליים או המברשות אלא יסייע בארגון של כל הפיצ'פקעס הקטנים שלא מוצאים להם מקום. הוא גם מכיל הרבה יותר כיסים (16) ולא יגזול מקום, משום שהוא מתלבש על הדלת או על וו בקיר.
מוכר לנו מפעם: מתלה דגם NORDRANA מחיר 125 שקלים
 ארגונית לחדר אמבטיה

 

מרכזית
3 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ישן!

לא חדש בכלל.

איך לא הזכרתם את הידיות עור המהממות?!

בודק...