מהפכה בתאורה: אתר גופי התאורה הגדול באירופה נחת בישראל

בונים או משפצים ורוצים לתת טאץ' מיוחד לבית עם תאורה חדשה, אך חוששים שההוצאה תהיה גבוהה מידי? נגמרו ימי הרכישות היקרות בארץ או הצורך לנסוע לחו"ל כדי להביא תאורה. dmlights הקימה עבורכם אתר מדהים, פורץ דרך בתחום התאורה, אשר מאפשר בלחיצת כפתור דרך האתר להזמין מגוון עצום של גופי תאורה איכותיים ובמחירים מהטובים באירופה אשר יגיעו במהירות ישירות עד לביתכם.

גוף תאורה בצורת יהלום Luceplan Hope – עדשות הפוליקרבונט משווים לה מראה של יהלום נוצץ, ממש תכשיט לבית
בחירת תאורה נכונה תשדרג את עיצוב חללי הבית, ועל כן, כבר בשלבים הראשונים של תכנון הבית, יש לתכנן את דרישות התאורה ואת רכישת גופי התאורה בהתאמה.
לעיתים, מוצאים עצמם לקוחות, בזמן שיפוץ או בניית בית, בתקציב מוגבל או חסר לתאורה ומכאן משוטטים בין חנויות התאורה הרבות, במטרה למצוא פתרון תאורה הולם לבית. לרוב מוצאים את עצמם פורצים את מסגרת התקציב שהוגדר או מתפשרים על איכות גופי התאורה, ולא במעט מקרים אף דוחים את הרכישה.
תאורת קיר עם משחקים של צללים
מנורה עומדת PostKrisi מרהיבה ואפשרויות לתאורת קיר עם משחקים של צללים וצבע מבית Catallani & Smith 
dmlights, היא חברה בלגית ותיקה המתמחה בשיווק ומכירת גופי תאורה באונליין בכל רחבי יבשת אירופה כבר משנת 2004, לאחרונה החליטה להשיק בישראל אתר מלווה בנציגות מקומית ומותאם לצרכן הישראלי. בכך פרצה דרך בתחום התאורה בארץ והביאה את בשורת הזמנת תאורה Online ישירות מאירופה לצרכן הישראלי בדגש על: מגוון רחב ואיכותי של גופי תאורה, מחירים מהטובים באירופה גם בישראל, משלוח מהיר, אחריות ושירות מקומי.
רינת בעלת הנציגות המקומית, מספרת כי הכול החל כששיפצה את ביתה ורצתה לרכוש גופי תאורה מאירופה. השיפוץ חרג מהתקציב שהוגדר מראש, כמו שקורה בחלק נכבד מן המקרים. כשהגיעה העת לבחור תאורה, הבינה רינת כי המחירים יקרים ממה שתכננה.
בהשוואה שעשתה באינטרנט גילתה כי את אותם מותגים היא מוצאת באתר dmlights, בפער מחירים משמעותי, הכולל משלוח עד לבית הלקוח. החנויות המקומיות נתנו לה הנחות שנשמעו מדהימות (יותר מ 50%) ואולם היא גילתה שגם לאחר הנחות אלו, הפער נותר משמעותי לטובת הזמנת גופי התאורה ישירות מאירופה.
יצירת אמנות שהיא מנורת עמידה
Tuareg Terra מבית Foscarini, נראית יותר כמו יצירת אמנות מאשר מנורת עמידה
מגוון ענק של גופי תאורה
ב dmlights, תוכלו למצוא את מותגי התאורה האיכותיים והמובילים בעולם במחירים הטובים בישראל !
ייצוג מגוון גדול מאוד של מותגים ומעצבי תאורה מהמובילים בעולם –
Flos, Foscarini, Artemide, Moooi, Luceplan, Catallani & Smith, Tom Dixon, Louis Poulsen, Vibia….
באתר ניתן למצוא מעל 40,000 מוצרי תאורה לכל חללי הבית האפשריים, לפי סגנון עיצוב ובכל תקציב.
האתר מונגש בצורה ברורה ללקוח. במקום להסתובב אצל מספר יבואנים וחנויות אשר נמצאים בפריסה ארצית, בזכות האתר ניתן להיחשף למגוון עצום בחתכים שונים בלחיצת כפתור.
באתר תוכלו למצוא גופי תאורה בכל טווח המחירים, תמיד באיכות ותו תקן אירופאי ולהתאים את פתרון התאורה שלכם לתקציב שהגדרתם – וכל זאת תחת קורת גג אחת.
גוף תאורה לתקרות גבוהות מאוד
Wireflow מבית Vibia לתקרות גבוהות מאוד, שקיפות ונוכחות בחלל באותו הזמן 
מנורת תלייה מרשימה
Aeon Rocket מבית Lightyears היא מנורת תלייה מרשימה בזכות המבנה הייחודי שלה – איזון עדין בין החומרים המרכיבים אותה וכ-100 פתחים המפיצים אור ישיר ועקיף מרהיב ביופיו  
מנורות מרהיבות
מנורות מרהיבות מבית Tom Dixon משתלבות בכניסה לחלל תעשייתי. באתר תוכלו למצוא תאורה לפי סגנון העיצוב שלכם – מודרני, קלאסי, כפרי, סקנדינבי ועוד
תאורת חוץ
לשמור על מהות הטבע וליהנות מתצוגת אור מרתקת – את התחושה המרגיעה הזו Vibia Bamboo מציעה לכם בקליק
מחירים מהטובים באירופה ישירות לצרכן הישראלי 
כוח הקנייה הגלובאלי של dmlights, יחד עם מודל העבודה באונליין, מאפשר קניית גופי תאורה במחירים  מהטובים באירופה. כדי לשמר ולהנגיש את המחירים, ללא שינוי לצרכן הישראלי, הוחלט ב dmlights  לבסס את העסק על מודל בו הצרכן מייבא את הגופים ביבוא אישי ! כל הטבה הנובעת מכך, משוקפת בזמן אמת ללקוח למשל: רפורמת נטו הוזלות – ביטול מכסים על גופי תאורה משוקף מיד במחיר ללקוח, ללא שום תלות במלאי קיים בישראל.
גופי תאורה איכותיים ומעוצבים במחיר שווה לכל כיס
ב dmlights, תוכלו למצוא תאורה איכותית כמו מבית Philips סדרות MyLiving ו MyBathroom ולקבל פתרון תאורה מלא, בתקציב שהגדרתם, כבר עם סיום השיפוץ וכניסה לבית החדש.
מנורת שולחן ומנורה תלויה
בתמונה מימין מנורת שולחן ומנורה תלויה Ring מסדרת MyLiving
הסדרה החכמה Philips Hue מציעה לכם את אפקט Hue שיאפשר לכם לשלוט בארבעה גוונים של אור (חם, יום, קר, קר מאוד) וכן בעצמת בהירות משתנה לכל גוון וכל זאת באמצעות מפסק/עמעם ייעודי כאביזר אינטגראלי. כך תוכלו לקבל אוירה משתנה בחלל בהתאמה אישית.
מנורה שיכולה להתאים
Hue Fair, בזכות הקו הנקי והפשטות יכולה להתאים לכל חלל
בתוספת Hue Bridge תוכלו לקבל את כל צבעי הקשת וליצור את האווירה המתאימה לכם באין סוף אפשרויות וכל זאת על ידי הסמארטפון שלכם באמצעות אפליקציית Hue!
מנורת תלייה
מנורת תלייה Beyond White שמציתה את הדימיון באין סוף גוונים ובשליטה מלאה מכך ידך
תאורת חוץ
לתאורת חוץ, Absinthe מציעה מגוון רחב של אפשרויות איכותיות ומעוצבות למרפסת, גינה או חצר להשלמת האווירה בבית
משלוח לישראל
dmlights עושים מהפכה בתחום המשלוח לישראל !
כאשר מגיעים לשלב המשלוח בקניות ברשת ולבטח במוצרי תאורה, קיימים שני אתגרים מרכזיים:
1. עלות המשלוח כשמדובר בנפחים ומשקלים גדולים.
2. מהירות ונוחות ניהול המשלוח.
ל dmlights , היה חשוב שהצרכן הישראלי יקבל את המוצר בעלות המשלוח הנמוכה ביותר ובמהירות הגבוהה ביותר, ומכאן האתר מציע:
משלוח חינם בכל הזמנה מעל 500 אירו, ללא מגבלת נפח ו/או משקל במשלוח אווירי UPS Express.
המשמעות היא, שמוצרים במלאי יגיעו לארץ כשלושה ימים לאחר ההזמנה עד לדלת בית הלקוח !
מוצרים שדורשים הזמנה מהיצרן, יסופקו אל בית הלקוח תוך שבוע עד חודש מיום ההזמנה ובהזמנות קטנות מ 500 אירו, עלות המשלוח קבועה בסך 100 אירו.
אחריות ושירות
החברה מעניקה שנתיים אחריות בישראל לכלל גופי התאורה שנרכשו באתר. במהלך תקופה זו, כל בעיה תקבל מענה משירות מקומי בישראל אשר ידאג לטיפול מלא עד החלפת גוף התאורה ככל שנדרש. כמו כן, ניתן מענה מלא לסוגיות צרכניות כגון:
• החזרה: החזרת מוצרים עד 30 יום ! (במקום 14 יום הנקובים בחוק)
• החלפה: קיבלת גוף שאינו תואם את ציפיותיך, זכותך לבקש החלפה בגוף תאורה אחר  !
שיתופי פעולה ופרויקטים 
אדריכלים ומעצבים כבר בוחרים לעבוד יחד עם dmlights במטרה משותפת לספק את פתרון התאורה האופטימאלי ללקוח ובהתאמה מלאה להעדפות ואילוצי הלקוח כמו: תקציב מוגדר, שיקולים אדריכליים, המלצות יועצי תאורה וכו'.
כבר בשלב מוקדם בניווט משותף עם הלקוח, ניתן לבחור גופי תאורה שעונים על מספר קריטריונים שבסופו של דבר מספקים את מכלול הדרישות והאילוצים כולל כמובן הטעם האישי של הלקוח שמהווה עוד טביעת אצבע אישית בתוצאה הסופית.
המבחר, האיכות, האחריות והמהירות בה מגיעה ההזמנה לבית הלקוח, מאפשרים לכל אדריכל ומעצב פנים לספק ללקוחותיו את השירות הטוב ביותר!
המעצבת, דנה לוי מיצ'וניק, בחרה את גופי התאורה ישירות מהאתר:
"נדהמתי לגלות את המבחר העצום, החל מגופים פשוטים ועד למותגי על, נוחות החיפוש ותהליך הרכישה – עם הקליק להזמנה, קיבלתי אישור מיידי במייל ולאחר 48 שעות קיבלתי את הגוף עד הבית. שמחתי לגלות שאין מכס על גופי תאורה ונדרשתי לשלם רק מע"מ ואגרת שחרור זניחה .כאשר נזקקתי למידע וסיוע טכני קיבלתי מענה מקצועי ומהיר על ידי הצוות המקומי".
מנורות מעוצבות
דוגמא מהפרויקט של המעצבת דנה לוי מיצ'וניק, שבו כל גופי התאורה נרכשו באתר. חיבור בין הומור ונתינת צבע לבית שכולו בטון.
ברקע התמונה מימין, פסי תאורה מגנטיים אשר משתלבים עם העיצוב המודרני של הבית, ומאידך מנורה הומוריסטית וקלילה שמדברת בשפה של האריחים.
התאורה של dmlights משלימה לך את הבית…בקליק !
על פניו נראה שב dmlights, חשבו על הכל על מנת לאפשר ללקוח הישראלי קנייה בטוחה לגופי תאורה ב-Online:
החל ממשלוח אקספרס חינם ברף הזמנה נמוך, דרך השירות והאחריות המקומית וכלה בהגנות לצרכן במסגרת הרכישה.

 

553
4 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תודה
נראה אתר נהדר וטוב לדעת לפני השיפוץ הקרוב. אמריקה בישראל

שאפו ענק, חבל שלא הכרתי את זה לפני שנה...
איך לא חשבו על זה קודם.. הקץ למעצבים שגוזרים קופון כפול, הקץ לחנויות שנותנות הנחה מזוייפת של 70 אחוז ועדיין מרוויחים...

Dmlights
מה שאהבתי פה מעבר לאיכות ולמהירות הרכישה וקבלת המוצר בזמן הוא העובדה שכאן ברור לי שבעל המקצוע שליווה אותי עובד נקי ולא ײגוזר קופוןײ גם על הרכישות. זה הפך אותו לנקי ואמין בעיני. אני שמח שיש אפשרות כזו ללא מסחור בעלי המקצוע.

עבודה לשם שמיים
לא כי הם=אתם עובדים לשם שמיים עדיף כבר ישירות מאליאקספרס

בודק...