פריצת דרך: כל אחד יכול לעצב את ביתו בקלות בתלת מימד

כמה פעמים התלבטתם האם נכון יותר לקנות ספה גדולה עם 2 כורסאות או מערכת ישיבה עם שזלונג, ומה לגבי אי במטבח האם זה מתאפשר בבית? הגיע הזמן להפסיק לדמיין ולהתחיל לעצב בקלות את הדירה שלכם בתלת מימד בצורה ידידותית וללא עלות. המערכת שחייבים להכיר

האם אנחנו עומדים בפני מהפכה בעולם העיצוב? פיתוח ישראלי חדש מספק עבורכם כלי קל ונגיש באמצעותו תוכלו בקלות לבנות ולעצב את דירתכם בתלת מימד! רולינום הנה היישומון האינטרנטי הראשון מסוגו בישראל אשר מאפשר לכם בצורה אינטראקטיבית לשרטט בשניות את דירתכם, לעצב אותה בהתאם לרצונכם ולשתף אותה, והקטע הטוב שניתן לעשות את הכל בחינם!

 מתוך המערכת – רולינום

 

המערכת הידידותית תאפשר לכם בשניות להקים את קירות דירתכם, לאחר מכן לבחור ריהוט מתוך הקטלוג הרחב ובנוסף, המערכת  תאפשר לכם לשנות את גדלי הריהוט, את חומרי הגלם של הרהיטים, הרצפה וקירות הדירה והכל בהתאם לרצונכם. למקצוענים שבניכם המערכת תאפשר לייצר תמונות מציאותיות ומקצועיות באיכות גבוהה אשר לוקחות בחשבון את מיקום השמש ותאורת הפנים בדירה ומאפשרת לייצר תמונות אשר לא נופלות מצילום אמיתי.

 

יש לכם תכנית דירה אבל אין לכם זמן? רולינום מאפשרת לכם לשלוח אליהם את תכנית דירתכם, והם כבר יעשו עבורכם את הקמת הדירה ועבודת העיצוב.

 

הדמיה

 תמונה מרונדרת מתוך המערכת רולינום

 

רולינום נוסדה על ידי צמד יזמים בשיתוף אתר האינטרנט מדלן, אשר מספק בין היתר זירה להצגת דירות חדשות מפרויקטים באמצעות תלת מימד אינטראקטיבי. לדברי רועי רוזנבלט, מנכ"ל החברה "ישנו קושי רב לדמיין כיצד תראה הדירה לאחר שינוי עיצובי. האם באמת ניתן להכניס ספת 3 + 2 לסלון? כיצד תיראה פינת האוכל החדשה? והאם יש מקום לשידה חדשה בחדר השינה? שאלות מסוג זה עולות כל הזמן ובמיוחד כאשר מדובר בדירה "חדשה על הנייר". הכלי שפיתחנו מאפשר לכל אדם להיות המעצב של עצמו ולבעלי המקצוע מאפשר לשמש ככלי מקצועי ללקוחותיהם."

 

הדמיה

תמונה מרונדרת מתוך המערכת רולינום

 

 

אז איך עושים את זה? מאוד פשוט! נכנסים לאתר רולינום מבצעים רישום קצר למערכת, מעלים תכנית דירה, בונים את הקירות, מכניסים מודלים תלת מימדיים ומתחילים לעצב את החלום שלכם.

 

 

 

                                      סרטון הדגמה למערכת רולינום

 

 

 

רוניליום rollinom.co.il

 

 

 

 

 

 

 

553
8 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא ממש עובד
מאוד קשה לעבוד עם התוכנה, יש עובד הרבה מה לתקן בחווית משתמש

מערכת מדהימה ושירות מעולה
שלחתי אליהם את הדירה שלי ותוך חצי יום קיבלתי את הדירה שלי מעוצבת

לא עובד

המערכת מיועדת לפתיחה מהמחשב
מהמחשב המערכת עובדת פגז! מהטלפון המערכת לא עובדת.

על הפנים איפה זה ואיפה הדמיות

אין לי מילים
אני מעצבת פנים עובדת עם סקאטצ'אפ כבר המון שנים. מה שעשיתם פה זה פשוט מדהים! שאפו

לא עובד מהמק שלי בכלל
לא עובד מהמק שלי בכלל

שאפו לרולינום עבודה מקצועית
קבלתי שירות מקצועי ואדיב העבודה יצאה ברמה מאוד מקצועית תודה רבה על היחס החם של יובל והמקצועיות של רועי

בודק...