רואים רחוק רואים איכות: ההיי טק של הרשתות

קיץ, וגם היתושים חוגגים... אך יותר אין צורך לסבול מהם. בזכות דינמיקה רשתות - מותג הרשתות המוביל בישראל, אפשר לשבת בבית וליהנות. דינמיקה רשתות מעניקה מגוון פתרונות לעיצוב והגנה מפני יתושים, אשר יתאימו לכל סוג חלון.

וטרינה
הקיץ והחום מביאים איתם אין ספור דברים מהנים ושמחים. אך יחד עם הכיף, ויחד עם טמפרטורות הגבוהות, מגיעים גם חרקים שונים.יתושים, ג'וקים ושאר חרקים יכולים להוות מטרד של ממש בעונה זו, אם אין בבית רשתות איכותיות. אנשים רבים מוותרים על רשתות מהחשש שהדבר יפגום בעיצוב החלון, ימנע מהאוויר להכנס או יטשטש את הנוף. כיום רשתות  נגד יתושים כבר לא צריכות להפריע לאוויר ולנוף להיכנס הביתה, לדינמיקה רשתות יש פתרון לכל חלון, אשר ישתלב בעיצוב ולא ימנע מהאוויר או הנוף להכנס מבעד לרשת.
פתיחת חלון עץ
דינמיקה רשתות חברה משפחתית בעלת נסיון והתמחות מעל 35 שנה, בייצור ובהתקנה של רשתות נגד יתושים וזבובים. לדינמיקה רשתות יש את מבחר הפתרונות הגדול בשוק עם שיתופי פעולה עם החברות המובילות והמפותחות ביותר באירופה בתחום. לחברה מוניטין רב של שנים, צוות מקצועי ומנוסה אשר מלווה לקוחות ותיקים וחוזרים ולקוחות חדשים.
וטרינה זכוכית
דינמיקה רשתות משיקה את : טרנספטק – הכוכבת של הרשתות בעולם!
שנים של מחקרים הובילו את NEHER, החברה המובילה באירופה לפתרונות ברשתות, לפיתוח של רשת ייחודית להגנה מפני חרקים –
רשת הטרנספטק. רשתות אלו, מעניקות שילוב של שקיפות מירבית עם חוזק ומעבר אוויר.
יתרונות הרבים של רשת הטרנספטק:
• שקיפות המאפשרת חדירת אור רב יותר
• חדירת אוויר טובה יותר
• עמידות וחוזק
• היכולת לראות מבעד לרשת זו בבירור- כאשר מתבוננים מבעד לרשת זו כמעט ולא ניתן להבחין בה. המראה הנשקף דרך החלון נותר ללא שינוי.
• צפיפות הרשת – הרשת צפופה באופן מיוחד ומונעת כניסה חרקים ואף את זבוב החול ובכך נמנעת עקיצה ומעבר מחלות.
        מניעת מעבר זבוב החול חשובה מאד. זבוב החול הוא זבוב אשר גורם למחלת הלישמניה, בשל גודל המיניאטורי במיוחד יוכל לעבור דרך          רשתות אחרות אך לא דרך רשת הטרנספטק.
• הרשת מיוצרת ללא פי.וי.סי – רשת הטרנספטק, מיוצרת מחומר גלם איכותי ללא תוספת הפי.וי.סי, במקום זאת ישנו FSR-KEDER ,              תוסף בעל אלסטיות גבוהה התורמת לקיבועה וחיזוקה של הרשת לאורך זמן ומונעת הווצרות "קמטים" על פניה לאורך זמן.
 
הניסון הרב והמפגש לאורך שנים עם סוגי חלונות רבים וצרכים שונים ומגוונים של לקוחות, גרם לחברת דינמיקה רשתות לפיתוח מוצרים רבים. החברה מציעה כיום מגוון רחב של מוצרים ופתרונות לכל חלון ומטרה, אשר הלקוח יחפש.
הרשתות של דינמיקה רשתות:
רשת הזזה לחלון, רשת כנף לממ"ד, רשתות הזזה לדלתות סלון ורשתות גלילה.
הפתרונות חדשניים של דינמיקה רשתות:
רשת מתקפלת, רשתות הזזה פנימיות מוגנות, רשת מעבר לחתולים וכלבים, רשת דו-כיוונית – רשת המערב הפרוע ורשת גלילה חשמלית.
הרשתות המיוחדות של דינמיקה רשתות:
רשת נגד יונים, רשת עמידה בפני בעלי חיים, רשתות סטריליות לבתי חולים ומעבדות, רשתות עמידות בפני אבקנים אשר נועדו לאלרגנים ורשתות אשר עמידות בקרינה גבוהה.
חברת דינמיקה רשתות, מודעת לפן העיצובי שכה התפתח בשנים האחרונות,  ולכן היא דאגה לפתח ולעבוד עם רשתות אשר מציעות פתרונות ויוכלו להשתלב בכל עיצוב בית. ישנן מגוון רשתות אלומניום בשלל צבעים ורשתות, אפורות ושקופות, עשויות פיברגלס מארה"ב אשר ידועות באיכות ובעמידות הגבוהה.
צוות דינמיקה רשתות
553
תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...