שולטים מרחוק: שלט המזגן אצלכם בסמארטפון

שוב שכחתם לכבות את המזגן? הכירו את הפתרון שיעשה לכם חיים קלים וממזוגים בעזרת שליטה מלאה על מערכת המיזוג גם כשאתם רחוקים מהבית

מכירים את התהיה שתוקפת אותנו כמעט בכל פעם שאנחנו יוצאים מהבית "האם כיביתי את המזגן?" או את הרצון העז כשאתם חוזרים הביתה ביום קיץ חם שהבית יהיה קריר וממוזג? חברת "בר מערכות" מצאה בשבילכם את הפתרון המושלם: שליטה מרחוק בפעולות המזגן מרחוק, דרך כל סמארטפון, טאבלט ומחשב. מהיום כל מזגן יכול להיות מזגן חכם באמצעות מהפכת השליטה מרחוק שלא מפסיקה לצעוד קדימה.

 

הסמארטפון נכנס לחיינו לפני כשמונה שנים בערך מאז חיינו השתנו . אנו עושים כמעט הכל דרך הסמארטפון: מתעדכנים בחדשות, מדברים בקבוצות ורשתות חברתיות, מצלמים ומעלים תמונות ועוד. אבל מה עם שליטה במזגן? עד היום השליטה מרחוק הייתה מותנית בהתקנת מערכת בית חכם יקרה ומסורבלת. מהיום בעזרת מתאם התקשורת INTESISHOME הספרדית ,אשר מיובא על ידי "בר מערכות", השליטה על המזגן היא באמצעות  אפליקציה אשר ניתנת להורדה בחינם מה- App store  ומה-google play.

אייפון

דרישות המערכת הן רק אינטרנט אלחוטי סטנדרטי, התקנה פשוטה ומשם החיים משתנים. הממשק נוח וקל לשימוש ובעזרת מתאם התקשורת ניתן לשלוט על כל האפשרויות הבאות:

– כיבוי והדלקת המזגן

– שינוי מצב העבודה של המזגן

– קבלת נתוני אמת של טמפרטורת החדר

– שליטה על מהירות המזגן

– תכנות חודשי ללא מגבלת חזרות (יתרון לשומרי שבת)

– ניתן לחבר עד כ 50 יחידות מיזוג למשתמש בודד

 

אייפד מזגן

 

שליטה מרחוק מהטלפון

מכשירי חשמל

 

אייפון

אייפון

 

שליטה מהסמארטפון

 

 

553
תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...