המובילים בישראל מסדרים לכם טיפים למעבר דירה שיחסכו לכם כסף

איך אפשר לחסוך כסף במעבר דירה? קבלו טיפים שמגיעים ישירות מהמומחים הגדולים בתחום - המובלים

כניסה לבית חדש היא אירוע משמעותי בחיים. גם כשמדובר בדירה חדשה לגמרי שזה עתה הושלמה הבנייה שלה, וגם כשמדובר על בית שכבר גרו בו בני אדם אבל הוא חדש עבורנו. במקביל להתרגשות ולציפייה, יש כמובן גם אינספור מטלות שחשוב להשלים בזמן כדי שהשינוי יתבצע בצורה חלקה. הטיפים הבאים יעזרו לכם לעבור דירה בקלות, בלי לחץ וגם ללא הוצאות מופרזות – כך שההנאה מהמהלך החשוב תהיה מושלמת.

ספה מלאה בקופסאות
Packed household stuff for moving into new house
  1. רשימת מטלות מפורטת ומסודרת

לקראת מעבר דירה יש כאמור המון פעולות שחובה לבצע: לתאם את העברת תשתיות האינטרנט והטלוויזיה, לסגור חשבון מול הרשות העירונית, תאגיד המים, ספק הגז וחברת החשמל, אם יש ילדים סביר להניח שהם ייכנסו למסגרות חדשות וחשוב לתאם זאת, לעבור מרפאה, לארגן קרטונים, אולי לצבוע (את הדירה שאליה עוברים ו/או את זו שיוצאים ממנה), הדברה ועוד.
ברוב המקרים גם בתקופה שלפני שינוי הכתובת ממשיכים לעבוד כרגיל, ולכן התוצאה עלולה להיות עומס רב. איך אפשר להיות בטוחים שלא שוכחים שום מטלה חשובה? עורכים רשימה. את הרשימה אפשר ליצור במחשב, בסמארטפון או על דף נייר, המשקיעים ישתמשו בצבעים שונים כדי להדגיש מה כבר נעשה ועל מה עדיין אי אפשר לסמן V, כשמדובר במשפחה שעוברת דירה כדאי לחלק משימות וגם החלוקה תופיע ברשימה, ואם תרצו תוכלו לציין ליד כל פעולה גם מה הדדליין עבורה.

  1. להתחיל לארוז 3-4 שבועות לפני מועד המעבר

הפעולה שמחייבת את ההשקעה הרבה ביותר של זמן היא אריזת תכולת הבית, ובמיוחד בדירות גדולות או באלה שהצטברו בהן חפצים רבים מאוד. במקרים שבהם משפחה שלמה עוברת דירה, מומלץ להתחיל את מלאכת האריזה כבר 3-4 שבועות לפני יום ההובלה. לקראת הובלות דירה של בן אדם אחד אפשר לחכות עד שבועיים לפני העזיבה, אבל בכל מקרה חשוב להימנע מדחיינות שעלולה לעלות לכם ביוקר.
פריסת האריזה על פני פרק זמן ממושך מפחיתה באופן דרמטי את מפלס הלחץ, מבטיחה מקסימום תשומת לב לפריטים השבירים והרגישים ומספקת גם הזדמנות מצוינת למיון יסודי: אם לא תקחו אתכם את מה שכבר לא באמת מספק לכם תועלת, תפנו מקום לדברים חדשים בחיים, תוזילו את עלות ההובלה (בזכות צמצום מספר הקרטונים), בחלק מהמקרים אפילו תוכלו למכור פריטים מסוימים וגם אם תתרמו אותם לנזקקים תרוו לא מעט נחת.

  1. חסרים לכם פריטים מסוימים? חכו עם הקנייה

כשעוברים דירה, השינוי מחייב התארגנות מחדש כולל קניית דברים שנחוצים בבית החדש. ההמלצה היא לחכות עם הרכישה עד אחרי המעבר. בדרך זו תוכלו לדעת בדיוק מה אתם צריכים ומה לא חובה, וכך לא לבזבז כסף על מה שאינו הכרחי. במידת הצורך תוכלו לבצע הובלת פריטים בודדים בעלות נמוכה ומהרגע להרגע. עוד כדאי לקחת בחשבון שכמעט כל רהיט או מכשיר חשמלי שתרצו, תוכלו למצוא בלוחות יד2 ובפייסבוק, וכך גם לחסוך כסף וגם להתנהל לפי ערכי הקיימות.

קופסאות
Moving home
  1. לפנות זמן גם להנאה

גם בתוך התקופה הלחוצה שלקראת העברת דירה ומיד אחריה, חשוב לפנות זמן לבילויים – עם חברים, עם המשפחה ואפילו מסעדה אהובה או הופעה מוצלחת. אמנם זמן הוא משאב יקר ערך והמשימות רבות, אבל כשמקפידים גם ליהנות, מתמלאים באנרגיות החיוניות ואפשר לבצע את המטלות ביעילות רבה יותר.

  1. לכתוב על כל קרטון בדיוק מה הוא מכיל

לאריזה יש כמובן דדליין קשיח – לפריקה לא. אמנם מן הסתם ישנו רצון להשלים את ארגון הבית החדש בהקדם האפשרי, אבל מצד שני אפשר גם לפרגן התנהלות רגועה, הסתגלות למקום החדש והבנה טובה יותר לגבי מהו המיקום האידיאלי לכל פריט. כדי להבטיח פריקה יעילה אחרי הובלות דירה רצוי לכתוב על כל קרטון בדיוק מה יש בו, ובפירוט. כך תוכלו לדעת איזה קרטונים חשוב לפתוח מיד ומה אפשר לדחות בכמה ימים.

  1. למצוא מובילים אמינים ומנוסים

אחד החששות העיקריים לקראת המעבר הוא ההובלה עצמה. מובילים שלא מגיעים במועד שנקבע, בין אם זה "רק" איחור ובין אם הם נעלמו לגמרי, עבודה לא זהירה שגורמת לנזקים לרכוש, התנערות מהצעת המחיר אחרי שכבר סוכם הסכום שישולם, גסות רוח – כל אלה עלולים לשבש את היום המרגש. על-מנת לעבור בראש שקט חשוב לוודא שבחרתם אנשי מקצוע אמינים ומנוסים, והדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא להיכנס לאתר המובילים בישראל. דרך פורטל מוביל זה תקבלו הצעות מחיר אטרקטיביות מאוד עבור כל סוגי השירותים, כולל הובלת פריטים בודדים, ובנוסף מובטחות לכם מקצועיות גבוהה ויושרה מלאה.

המאמר באדיבות המובילים בישראל – הובלות בפריסה ארצית

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...