האורחים לא הולכים? פתרונות האחסון שיהפכו כל חלל לחדר אורחים בין רגע

חדר מגורים ביום וחדר אורחים בלילה: בין אם אתם מתמודדים עם חלל קטן ובין אם התברכתם בדירה רחבת ידיים, קבלו את כל פתרונות האחסון שיהפכו את הסלון שלם לחדר אורחים מפנק ברגע

יח"צ

אוהבים לארח? הילדים מקפידים על מסיבת פיג'מות אחת לחודש לפחות? לא משנה מה גודל החלל שלכם, אתם לגמרי יכולים לעשות את זה, גם מבלי להקדיש חדר שלם לאירוח. בכתבה הבאה תלמדו כיצד כל חלל יכול להפוך בין רגע לחדר אורחים, באמצעות כמה אלמנטים פשוטים. כך תעשו את זה נכון.

 

 

ריהוט מודולרי


כניסת הריהוט המודולרי לשוק הרהיטים הכניסה עימה משב רוח רענן, הן מבחינה עיצובית אסתטית והן מבחינה פונקציולית, הריהוט המודולרי מאפשר משחקי גדלים בחלל, ומתאים את עצמו לשטח החדר באופן קל וכמעט מיידי. "אנו תמיד מחפשים אחר נקודות החיבור הנכונות בין המידות ומבנה הרהיט האידיאלי לבין צרכי הלקוח הישראלי הדורש גמישות מודולרית רבה והתאמה לדירות בישראל" אומר אופיר ליבר מנכ"ל רהיטי דורון. "גמישות ומודולריות מאפשרים חיסכון רב במקום ופותחים עולם של אפשרויות עיצוב." בקטגוריית הריהוט המודולרי תמצאו רהיטים מפתיעים ומקוריים, ביניהם לכדה את עינינו "ספת השוקולד"- ספה ססגונית, המיועדת לישיבה נמוכה על הרצפה בנוחות ורכות מרבית עם מנגנון כיוון למשענת לחמישה מצבים. הספה מעוצבת ונוחה, בעלות מנגנון כוונון מיוחד עם 5 מצבים החל משכיבה ב- 180 מעלות ועד ישיבה זקופה. הספה מונחת על הרצפה ומיועדת לישיבה ייחודית וחווייתית ומוצעת במגוון צבעים: אדום, סגול,ורוד וירוק, כך שניתן להתאימה לכל חלל, סלון, חדר שינה וחדר ילדים. ההשראה לעיצוב הכורסא, באה מטבלת השוקולד הידועה ומכאן שמה.

 ספת שוקולד מתכווננת לחמישה מצבי ישיבה שכיבה

ספת שוקולד מתכווננת לחמישה מצבי ישיבה שכיבה. רהיטי דורון. צילום יח"צ 

בבוקר ספה, בערב מיטה


ספות-מיטות הן פתרון מושלם למרחב מצומצם. הן מצוינות לדירות עירוניות, ולחדרים של בני נוער. הן מאפשרות לנו ליצור חדר שימושי וצעיר והן מאפשרות אירוח מפנק, נוח ואסתטי בשילוב עם פרקטיות וסגנון. מלבד אסתטיקה ופרקטיות, הריהוט בו נבחר צריך גם להתאים למרחב שלנו. את הספה- מיטה ניתן לסגור בקלות ונוחות לכדי ספה סלונית מעוצבת ושימושית.

 ספה נפתחת למיטה

כורסא ההופכת למיטה, 1580 שקלים ב URBAN צילום: ישראל כהן

את גודל הספה-מיטה ניתן לבחור מתוך מגוון גדול של אפשרויות. כשיש אורחים או במצבים בהם הסלון הוא גם חדר השינה, ובסוף היום צריך להכין אותו לשינה, הרהיט הפונקציונאלי הזה הופך בזריזות ויעילות למיטה מזמינה. בבוקר, כמעט בלי מאמץ, החדר חוזר להיות סלון מעוצב. השילוב של עיצוב, פרקטיות ואסתטיקה בספות-מיטות נובע מהרצון לתת מענה לאורח החיים העכשווי ולדרישות המשתנות בבתים מודרניים או בחדרי הבית שבמקרים רבים, אינם גדולים במיוחד.

 ספה נפתחת למיטה

ספה ביום, מיטה בלילה. 7490 שקלים ב- Innovation. צילום: יח"צ חו"ל

ספות-מיטות יכולות להיות חלק מחדר המגורים או האירוח או שניתן ליצור באמצעותן פינה אינטימית נפרדת.העיצוב החדש של ספות-מיטות מוכיח שעולם העיצוב לא קופא על שמריו. הן מעוצבות בזוויות וקווים ישרים, יש להן משענות גב פיסוליות והן יכולות לעמוד על רגלי מתכת מעוצבות שנותנות להן מראה קליל, נוח לתזוזה ועדכני.

 ספה מיטה קטנה

ספה- מיטה בקו צעיר ומשמח, המתאים את עצמו לשלל אפשרויות אירוח. 1790 שקלים ב URBAN. צילום: ישראל כהן

ספות-מיטות מהוות אופציה נוחה ופשוטה, והמבחר בשוק הינו גדול. ניתן למצוא סוגי מזרנים שונים המאפשרים לנו למצוא התאמה מושלמת להעדפותינו ולתקציב העומד לרשותנו, מבלי להתפשר על נוחות, שתי דוגמאות מנצחות שמצאנו הן ספות המיטה של Innovation הדנית וספות המיטה של חברת URBAN שממשיכה להפתיע עם רהיטים פרקטיים בקו צעיר וקליל. מיטות הספה יכולות להגיע עם קפיצים ועם מזרנים בדרגות קושי שונות. לרוב אפשר גם להחליף את המזרן עם הזמן או מתי שמתחשק. כיסוי המיטה ניתן להסרה ואז תמיד אפשר לרענן ולחדש ולקבל מראה אחר לחלוטין או רק לכבס.

אחסון פרקטי לפריטי מיטה

אחסון פרקטי לכלי המיטה, בשעות בהן הרהיט מתפקד כספה. 3890 שקלים ב- Innovation. צילום: יח"צ חו"ל

553
תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...