מי מפחד מהחושך: מוצרים מעוצבים לחדר חמים ורגוע

הילדים גדלים ואיתם גדל גם הדימיון שעובד שעות נוספות כשמתג האור יורד והחושך נכנס לתמונה, האייטם הבא מוקדש לילדים שמפחדים מהחושך ובו רעיונות למוצרים מעוצבים שיהפכו את החדש לחמים ונעים

♫" יש דובים גדולים ביער
ופחד מורגש
יש מפלצת בתוך הנהר
רעבה וערה
אבל החדר חמים ונעים
ואת ישנה"

השיר היפהפה הזה של דן תורן מסכם בכמה מילים את תחושת ההגנה והביטחון שהיינו רוצים להעניק לילד שלנו ביום ובעיקר בלילה. אז לכל אותם זאטוטים אהובים שהדמיון שלהם עובד שעות נוספות, והם קצת חוששים להיפרד מההורים לעת לילה, אספנו כמה מוצרים נחמדים שעשויים להקל עליהם בפרידה, ולהרגיש בטוחים גם כשההורים מכבים את האור. לילה טוב!

חד קרו מאיר

הפתרון המתבקש הראשון והמאיר הוא גופי תאורה עם אור רך שיאפשרו לילדכם להיפרד ממכם ומהאור בהדרגה ולקבל את החשכה לאחר ההירדמות. המנורות מבית סמיילינג פייס הבריטי, מפיצות אור חמים אשר יביא נגיעה של יופי טבעי לחדר הילדים. ניתן להניח על גבי מדף או לתלות על הקיר. עשויות מעץ.
חד קרן מואר
עשויות מעץ ומאירות פלאים. 199 ש"ח, ניתן להשיג ברשת חנויות "טפליא" ובאתר האינטרנט
יש דובים ביער

זה אולי נדוש אבל אין כמו בובה חברה לעשות איתה שיחה קצרה לפני השינה. אל תהססו לומר לילדיכם: אנחנו הולכים אבל היא בהחלט נשארת לידכם. חפץ שכזה עשוי לשמש כמעין חפץ מעבר מרגיע שנותן ביטחון. לה פורט בלאנש מציעים חברים מחייכים בדמות דובונים רחבים ומאירי פנים וסט ציפיות חמוד עם הכתובת Sleep well כאשר עין בציפית אחת פתוחה. ככל שתתנו מקום לפחדים ותאפשרו לילדים להיערך אליהם, הם יהפכו למוכרים ופחות מפחידים.
בובות סרוגות
בובות סרוגות, חברות בחושך La Porte Blanche. צילום: מירי שמעונוביץ. 130 ש"ח לזוג ציפיות או לבובה סרוגה
מצעים
La Porte Blanche  זוג ציפיות לכריות מיטה מבד. צילום: מירי שמעונוביץ
צב הדימדומים

צב הדמדומים הופך את החדר החשוך ממקום מפחיד למקום זרוע כוכבים באמצעות שריון המקרין קבוצות כוכבים אמיתיות על תקרת החדר וקירותיו. מדריך הכוכבים המאויר של צב הדמדומים מסייע לזהות את "העגלה הגדולה", "הדובה" ועוד מערכות כוכבים המנצנצות מעליכם. בעזרתו, ההורים יכולים להסביר ולנהל שיחה לאחר כיבוי האורות. מקל את הפחד מפני החושך מקרין מערכות כוכבים אמתיות ובעל כיבוי אוטומטי לאחר 45 דקות המבטיח חשיכה מוחלטת בזמן שהילד ישן. שלושה צבעים מרגיעים להקרנה לבחירה: : כחול, ירוק וחום-צהבהב כולל חוברת מדריך כוכבים כדי לסייע בזיהוי מערכות כוכבים.
צב
צב ומפת הכוכבים המאירה של רשת "טפליא". 179 ש"ח ניתן להשיג בחנויות  רשת "טפליא" ובאתר האינטרנט. צילום: יח"צ
למפחדים ללכת לשירותים

שלוש לפנות בוקר, חורף, קר והילד שפוחד מהחושך צריך לשירותים ולא מגיע למתג האור, עם הפריט הבא כבר אין צורך לקום ולהדליק אותו בשבילו;  Teka  מציגה את  קולקציית ברזי  Moonlight הזוהרים בחושך. ברזי הסדרה , שיוצרו בפטנט שפיתחה החברה, מאירים את הכיור וסביבת האמבט, זוהרים בחושך במשך 12 שעות בזכות גימור ייחודי ומוצעים בשלושה צבעים,ירוק, כחול ואדום.
ברז כיור זוהר בחושך
מאירים גם מחוץ לחדר. 989 ש"ח, להשיג באולמות הקונספט החדש של Teka. צילום: יח"צ
מי מפחד מהחושך 553
תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...