שופינג איי.אל: המקומות הנכונים לרכישות לבית לפי סגנון עיצוב

אחרי המדריך הזה לא תהיה לכם בעיה להתאים לבית סגנון עיצוב כמו שחלמתם עליו. מבחר ענקי של חנויות עיצוב שתרצו לגזור ולשמור

תכינו תיק גדול, רשימה לפי חדרים עם עדיפות לאקסל מפורט היטב וצאו לדרך, כי יש לנו מדריך שיעשה לכם סדר בנבכי חנויות העיצוב השוות בישראל. זה ממש לא סוד שהשפע המסחרר עשוי לגרום לנו לאבד את הדרך ולהשאיר אותנו בבית, ספונים בין קירות שהספקנו אולי לצבוע אבל עם סלון ישן וריפוד דהוי. כשרוצים לחדש את הבית או לרכוש רהיטים לבית החדש ולא יודעים לאן ללכת, כדאי להתחיל מהחנויות שיתאימו לסגנון הרצוי ומשם כבר יהיה קל יותר עם הכוונה של מעצב, אדריכל או יועצי המכירות במקום.

חנויות לכל הסגנונות

חלק מהרהיטים והחפצים יכולים להתאים לכמה סגנונות. לפעמים המראה שלהם נקי אבל משדר רטרו ולפעמים הוא משופע בחומרים טבעיים שיצדיקו סגנון בוהו שיק, קאנטרי שיק או אפילו את הכפר.

לילוהום: יוקרתיות חמימה

בית עיצוב לרהיטי יוקרה עם אוספי אמנות מתחלפים, אקססוריז לבית, טקסטיל, גופי תאורה ועוד בתמהיל אקלקטי של סגנונות עיצוב: בוהמייני, מראה טבעי, מודרני, תעשייתי, מינימליסטי, סקנדינבי ועוד. הדגש בחנות על חומרים טבעיים ואיכותיים, כשהמלאי מצומצם ומיוצר בהזמנה אישית בלבד כדי למנוע שימוש מיותר בחומרי גלם. לבעלים והמעצבת הראשית לי שדמי חדד כתב יד המזוהה עם יוקרה וחמימות ביתית. מדינת היהודים 95 הרצליה פיתוח

חלל מסחרי לילו הום

לילוהום: יוקרתיות חמימה

חלל מסחרי לילו הום
צילום: איתי בנית

אלמנטו: על זמניות

בית עיצוב לבית עם אופי ייחודי. המעצב יוסי גולדברג יוצר רהיטים נצחיים, מטבחים ואביזרים לבית מחומרי יוקרה המשתלבים בכל סגנון, מעכשווי ועד רטרו. הברזל 30 תל אביב. 

 

אתם חייבים לראות את המדריך לעיצוב הסלון – לחצו כאן >>

 

חדר שינה טפט כחול

אלמנטו

חדר שינה טפט כחול
צילום: לימור קלר

ביתילי: טרנדית ועל זמנית

חנות המאופיינת באקלקטיות של סגנונות ומציעה פריטים טרנדיים לצד על זמניים, ממיטה ועד ספה, משולחן אוכל ועד כורסת רביצה, מאגרטל ועד תאורה עכשווית. בשנים האחרונות אפשר לעצב בהתאמה אישית את הריהוט בהתאם לצרכי גודל, גובה, רמת קושי, סוג או צבע עץ ובדים. יש לה ליין רהיטים בשם "ביתילי AS IS" עם ריהוט פנים כספות, כורסאות, שולחנות וכיסאות אוכל, שזול בכ-30% מהטווח הממוצע שלה. לרשת 10 סניפים וסניף עודפים וכן אתר אונליין.

חלל מסחרי ריהוט מעוצב

ביתלי

חלל מסחרי ריהוט מעוצב
צילום: מנחם עז

הרמס by רנבי: עיצוב עילי

RENBY by HERMES היא חנות בתוך חנות RENBY כיכר המדינה שסגנונה אלגנטי למעריכי עיצוב עילי. הרמס הוא מותג יוקרה בן 178 שנה ובו מוצעים מערכות אוכל והגשה בעיטורים ומוטיבים אופייניים לצד מוצרי הטקסטיל, בדי הריפוד והטפטים של רנבי. 

חנות יוקרה חלל מסחרי

רנבי

חנות יוקרה חלל מסחרי
צילום: אורי אקרמן

FOX HOME: קז'ואל אופנתי

רשת לייף סטייל בסגנון עכשווי בתחומי המטבח, אירוח ושולחן, טקסטיל, אמבטיה ונוי שמציעה מוצרי קז'ואל אופנתיים לבית. מכלים ומוצרי חשמל קטנים למטבח ועד מצעים, מגבות ואגרטלים. לרשת 81 חנויות ואתר און ליין.

חלל מסחרי ריהוט מעוצב

פוקס הום

חלל מסחרי ריהוט מעוצב
צילום: שוקה כהן

CASTRO HOME: לבן ואדמה

מותג כלי בית ולייף סטייל חדש יחסית שבו מוצעים טקסטיל, כלי אוכל, כלי אמבטיה, מטבח, ניחוחות ומתנות לבית שמדגיש את הצבע הלבן, את החיבור לטבע באמצעות צבעי אדמה וחומרים טבעיים כמו קש, עץ, זכוכית ממוחזרת או פשתן. למותג 15 חנויות, בהן בגן העיר ת"א, ראש פינה, כרמיאל, חדרה, ראשל"צ, אשדוד, ירושלים ובאר שבע.

כריות בחנות עיצוב

CASTRO HOME

כריות בחנות עיצוב
צילום: לנס הפקות

FINE LAB: חיים בניטרליות

FineLab של המעצבת לי-מור מורבר מאופיינת בקווים נקיים של לבן, אפור, שחור בשילוב עם חומרים טבעיים, המסמלים בהירות, שקט, פשטות, ביטחון, ניקיון ומינימליזם. החנויות ממוקמות ברחוב שבזי 38 בתל אביב, מרכז פיאנו עיר ימים נתניה ורחוב הצבר עין ורד. 

אגרטלים בחנות עיצוב

החנות בעין ורד

אגרטלים בחנות עיצוב
צילום: לי-מור מורבר

GOLF & CO: הכול מהכול

בחנויות הרשת פריטי טקסטיל ועיצוב הבית: מצעים, מגבות, שמיכות, חלוקי רחצה, חומרי אמבט וטיפוח, כלי מטבח ועיצוב, ריהוט קל כמו כורסאות, שולחנות קפה וצד, קונסולות, מוצרי חשמל, מוצרי ספא ומתנות. לרשת 70 חנויות ואתר אונליין.

ספה בסלון מודרני

צילום: ערן סלם ועידן מלכה

ספה בסלון מודרני
צילום: ערן סלם ועידן מלכה

חותם: תמהיל לכל מטרה

גלריית רהיטים ופריטים  משלימים לבית המיובאים מצרפת, הולנד, אינדונזיה, נפאל, מרוקו וסין. תמהיל של כפריות עם קו עכשווי בשולחנות אוכל, מערכות ישיבה, ויטרינות, חדרי שינה ועוד. התע"ש 6 כפר סבא, סניף הום סטיילינג ברוטשילד 43 כפר סבא וסניף תל מונד. תציצו

אסופה + סאגה: בית למעצבים מקומיים

אסופה היא חנות שמקדמת מעצבים צעירים ומקומיים שיוצרים מוצרים כמו מנורות, אגרטלים, שעונים, בובות, תכשיטים, אקססוריז, אמנות לקיר, איורים מגוונים ועוד. כל המוצרים סדרתיים, מיוצרים בסדרות קטנות ובייצור מקומי, ולכל מוצר ערך מוסף, מקור השראה מעניין, מחקר חומרי חדשני, שימוש ברדימייד כחומר גלם, היקש תרבותי או אמירה על חיינו בתרבות הישראלית והגלובלית. דיזנגוף 212 ונחמן 2 בשוק הפשפשים יפו תל אביב.

חנות האם של אסופה היא SAGA TLV, גלריה לעיצוב מקומי, בעלת אותו קונספט אך עם פריטים גדולים יותר של ריהוט, אמנות, גופי תאורה ועוד, שניתן לשלב בסגנון אקלקטי, נורדי, רטרו, כפרי או נקי. מוצגות בה עבודות של מעצבים ותיקים ומוכרים לצד מעצבים חדשים ומבטיחים מתחומי עיצוב שונים כמתמו עיצוב מוצר, עיצוב קרמיקה וזכוכית, נגרים, אדריכלים ואמנים רב תחומיים.

חנות אמנות ועיצוב

אסופה ביפו

חנות אמנות ועיצוב
צילום: דוריאן קרידו

White Butterfly: בשורת הצפון

חנות גלריה חדשה שהתמקמה בצפון וכולה עיצוב, ריהוט ודקורציה של הבית והחוץ. בעלי החנות מסתובבים בעולם, צדים ומייבאים מותגי עיצוב בינלאומיים מובילים שחלקם מגיעים בפעם הראשונה לישראל, מדנמרק, איטליה, צרפת, טיבט, פיליפינים, ובנוסף יש בה פריטים של אמנים ישראלים ופרטי וינטג' מיוחדים. מעין מיקס של פילוסופיות: החמימות של הוגה, השלמות בחוסר שלמות של וואבי סאבי והצבעים הרכים והמינימליזם הנורדי. יצחק שדה 17 נהריה, צמוד למסעדת "בנחלה"

חנות עיצוב חלל מסחרי

White Butterfly

חנות עיצוב חלל מסחרי
צילום: אסף וייסמל

חנויות לסגנון נקי ומודרני

ישראלים אוהבים את הקו המודרני המינימליסטי, אולי בשל חום השמש המכביד ואולי בגלל המראה הנקי שמזכיר להם בתי מלון בחופשה.

טולמנ'ס וטולמנ'ס דוט

טולמנ'ס היא חנות של תרבות עיצוב בינלאומי בסגנון עיצוב על זמני עם אייקונות שנכנסו לפנתיאון העיצוב לצד קלאסיקות של מותגים מובילים. החנות בהרצליה משתרעת על 2,000 מ"ר בשתי קומות ומציגה בתי עיצוב מובילים בעולם. TOLLMAN’S DOT היא האחות הצעירה והשובבה של TOLLMAN’S והקונספט שלה מבוסס על Smart & Fresh עם מותגי עיצוב בינלאומיים הנושאים את בשורת ה-affordable design. בחנות כל מה שנדרש בתחום הלבשת הבית: מטבח, פינת אוכל, סלון וחדרי שינה להורים ולילדים ואבזור מלא, ובנוסף ריהוט גן, כלים ושטיחים. לרשת שבעה סניפים.

חלל מסחרי ריהוט מעוצב מודרני

TOLLMAN’S

חלל מסחרי ריהוט מעוצב מודרני
צילום: עמית גרון
חלל מסחרי ריהוט מעוצב

TOLLMAN’S.DOT

חלל מסחרי ריהוט מעוצב
צילום: עמית גרון

הביטאט VITRA: נשיקה למודרניזם

נפתחה לפני שנה וחצי במתחם הביטאט הרצליה ברחוב המדע 12. לצד כיסאות אייקוניים שעוצבו בשנות החמישים של המאה העשרים, והשפעתם על העיצוב המודרני ניכרת גם אחרי שבעה עשורים, מוצגות מערכות ישיבה עכשוויות, עמדות עבודה ואביזרים משלימים. הדיוק בפרופורציות, השפה הצבעונית, הארגונומיה, הוורסטיליות וההומור ממחישים את ה-DNA הייחודי של ויטרה. באולם התצוגה רהיטים פרי שיתוף פעולה עם מעצבים בינלאומיים ופריטי ריהוט קלאסיים של המודרניזם, החתומים בידי שמות כמו צ'ארלס וריי אימס, ז'אן פרובה, ג'ורג' נלסון, אלכסנדר ג'יראר, ורנר פנטון.

חלל מסחרי ריהוט מעוצב

הביטאט VITRA

חלל מסחרי ריהוט מעוצב
צילום: עמית גרון

IDdesign

ב-IDdesign עיצוב עדכני בארבעה אולמות תצוגה ברחבי הארץ. העיצובים מודרניים בעלי סטייל ייחודי כשהקולקציות מתעדכנות בהתאם למגמות והטרנדים המובילים בעולם העיצוב. היא פונה לטעם אירופאי בינלאומי, כלומר אוהבי עיצובים שיקיים ונקיים. לחנות קונספט של טוטאל לוק, בה משתלבים רהיטים, פריטים דקורטיביים, כלי בית ושטיחים

חלל מסחרי ריהוט מעוצב

IDdesign

חלל מסחרי ריהוט מעוצב
צילום: מנחם עז

PRAT LIVING: מינימליזם דני

סטודיו לריהוט, אקססוריז ועיצוב פנים של כרמית ודורי רדליך, מתמטיקאית ומעצב פנים, שמתמחה בייבוא מותגי איכות מרחבי אירופה בניחוח דני משובח. בחנות פינות מעוצבות עם שולחנות, כיסאות, ספות, כורסאות, גופי תאורה, שטיחים מראות, פריטי דקורציה וכלי הגשה של שלל מותגים בחומרי גלם כמו ברזל ושיש בגימור עדין, כותנה, קטיפה ועץ, וכולם במינימליזם מוקפד. החשמל 4 תל אביב

סלון חלל מסחרי מעוצב

PRAT LIVING

סלון חלל מסחרי מעוצב
צילום: יח"צ

TEMA: כאן ועכשיו

חנות קונספט בבעלותה של שרון תעוז עם אוסף של מוצרי עיצוב, ריהוט, טקסטיל, אופנה, אקססוריז ותכשיטים עם מותגי עיצוב בינלאומיים נבחרים. הסגנון עכשווי, נקי ומינימליסטי ברובו. קריית שאול 26 תל אביב.

 

רוצים לראות עוד סלונים מעוצבים? לחצו כאן >>

חלל מסחרי ריהוט מעוצב

TEMA

חלל מסחרי ריהוט מעוצב
צילום: מאיה אבגר

TWO.M: מינימליזם שופע

סטודיו בלב אזור התעשייה של חולון בו מייצרות מיטל ומיריי מוצרי טקסטיל 100% כותנה אקולוגית, נרות ומבשמים ומייבאות מוצרים מחברות דניות ומוצרי אקססוריז לבית ולגינה. הקו נקי ומונוכרומטי, לעיתים מחוספס, הצבעוניות בשחור, לבן וגווני אפור וחומרי הגלם טבעיים כיאה לסטודיו ששואב השראה מעולם העיצוב הסקנדינבי. בין הפריטים מגשים, מדפים, שולחנות, שידות, כלים לעציצים, שטיחים ועוד. תציצו

סוהו: היכל הגאדג'טים

מוצרים וגאדג'טים מעוצבים לבית פרי יצירה של מעצבים מהארץ ומהעולם, חפצי נוי, אביזרים למטבח ולאירוח, אביזרים לאמבטיה, אביזרי אופנה, מוצרים למשרד, פריטים לילדים וקולקציות של כלי בית. יש לה 12 סניפים בתל אביב, ראשון לציון, ירושלים, חיפה והקריות, רמת השרון, כפר סבא ורחובות, ואתר לרכישה אונליין.

חלל מסחרי ריהוט מעוצב

סוהו במתחם G CITY

חלל מסחרי ריהוט מעוצב
צילום: איה ווינד


חנויות לסגנון אקלקטי או כפרי

אם הכפריות ומראה השדות לא עוזבים אתכם וכל מה שאתם חולמים עליו כולל עץ, רצוי במראה כבד, קאנטרי שיק, פיתוחים וסלסולים ברמה כזו או אחרת, הגעתם לסוג הנכון של החנויות.

ג’ינג’ר: פולקלור בצבעים

חנות של לייף סטייל ואופנה לבית בעצימות גבוהה של צבעים וטקסטורות עם מוצרים כמו כריות נוי, מפות שולחן, שטיחים, כלים מעוטרים, מוצרי אחסון, ריהוט קל, פריטי נוי, חפצים אישיים ופריטי אופנה המחברים בעל זמניות פולקלור, מסורות טקסטיל עתיקות ועבודות יד מקצווי תבל עם הכאן ועכשיו. המותג משקף את כתב היד של המעצבת אורית קסטן והשראותיה ממסעות בעולם. סניפים בקניון שרונים הוד השרון, דיזינגוף סנטר תל אביב ואוסישקין 50 רמת השרון.

חלל מסחרי ריהוט מעוצב צבעוני

ג’ינג’ר

חלל מסחרי ריהוט מעוצב צבעוני
צילום: אורית ארנון

Jemma: פיסת של טבע

חנות ביישוב יודפת בגליל שהקימו ימימה ואלרון קרוב לבית בהשראת הירוק מסביב והעונות המתחלפות. את פריטי הטקסטיל מעצבת, מייצרת ומייבאת ימימה מהודו אחרי בחירת בדים איכותיים וצבעים רכים שמעניקים תחושת בית חמימה. אלרון שמגיע מעולם העיצוב התעשייתי ועיצוב המוצר, יוצר פריטי ריהוט מעץ בשפה המשלבת פשטות ותחכום, חספוס ורוך. על המדפים גם כלים לבית, סבונים ופריטים משלימים בשפה העיצובית. מתחם "בואכה יודפת" וגם באתר אונליין.

חלל מסחרי ריהוט מעוצב

Jemma

חלל מסחרי ריהוט מעוצב
צילום: מעין תמיר

הבית של עידה: ממתק להלבשת הבית

חברה משפחתית קטנה ונשית לעיצוב פנים שמתמחה בהלבשת הבית ומעניקה שירותי עיצוב שונים בהתאמה אישית. אולם התצוגה של עידה מכיל מגוון גדול של מוצרים כמו ספות, כורסאות, ספריות, מזנונים, שטיחים, טפטים, פינות אוכל, טקסטיל, תאורה ואביזרי נוי, והוא עצמו מעוצב בצבע וסטייל כמו בית חמים או חנות ממתקים למעצבים וחובבי עיצוב.

חלל מסחרי ריהוט מעוצב

הבית של עידה

חלל מסחרי ריהוט מעוצב
צילום: עידית זכריה

יעקב טוינה: מקורי מהבית

גלריה לרהיטים בעיצוב מקורי מחדרי שינה ופינות אוכל ועד ריהוט משלים ואקססוריז מיוחדים שהקים יעקב טוינה לפני עשרות שנים, לאחר שעזב את עולם הרפואה. הגנן 32 מודיעין (אזור תעשייה ישפרו סנטר.

חדר שינה נורדי

יעקב טוינה:

חדר שינה נורדי
צילום: אריק טוינה

SAGE TLV: מעבר לטרנדיות

בגלריה בת שתי הקומות מערכות ישיבה, פינות אוכל, חדרי שינה, שולחנות וגופי תאורה לצד אקססוריז וכלי בית ונוי בחומריות מגוונת בייבוא מרחבי העולם, חלקם בעבודת יד. החומריות מתאפיינת בעץ, מתכת, טקסטיל, קרמיקה ועוד למי שעבורו חדשנות ולייף סטייל הם מעבר לטרנד. עולי ציון 13, שוק הפשפשים תל אביב ואתר אונליין

סלון בחלל מסחרי ריהוט מעוצב

SAGE TLV

סלון בחלל מסחרי ריהוט מעוצב
צילום: שי אדם

גלי ליבנה: קש, ראטן וטבע

חנות אינטימית של גלי לבנה שהקימה אותה בעקבות אהבתה לעיצוב. המוצרים נעים מטקסטיל ושטיחים ועד ריהוט קל, גופי תאורה, כלים, אקססוריז, תמונות לקיר ועציצים המתאפיינים בחומרי גלם טבעיים כמו קש וראטן. מתחם סופר בונוס, רמת השרון.

חלל מסחרי ריהוט מעוצב

גלי ליבנה

חלל מסחרי ריהוט מעוצב
צילום: גלי ליבנה

טורקיז האוס: בדרך אל הכפר

תמהיל כפרי, ראסטיק, ניאו אורבני ואקלקטי של כל מה שצריך לבית, החל מספות וכורסאות, כיסאות חוץ ושידות ועד גופי תאורה, עציצים וכלי בית. מושב בני דרור.

סלון ספה אפורה

טורקיז האוס

סלון ספה אפורה
צילום: חגית אריאלי | עיצוב: מור קלפ

קנה'קש: בשורת הבמבוק

כשמה כן היא, חנות שמביאה את בשורת הבמבוק ומשלבת בין חומרים, טקסטורות ומרקמים עם פרטי עיצוב שמתיישנים באופן טבעי בבמבוק, בטון וברזל. הלח"י 24 בני ברק, רחוב שיבולים אזור התעשייה תנובות.

שולחן פינת אוכל קש

קנה'קש

שולחן פינת אוכל קש
צילום: שחר דרורי

IN AND OUT: מסע בין עולמות

חנות ותיקה לעיצוב הבית בכניסה לרמת השרון עם פרטי ריהוט ועיצוב שנאספים על ידי הבעלים באופן פרטני מכל העולם: אינדונזיה, מקסיקו, סין, מרוקו, הודו ואירופה ולצידם פריטי עבודת יד של אמנים ישראלים. בחנות שטיחים ייחודים בעבודות יד, ספות, כורסאות, ויטרינות, שידות ועוד וגם ואזות, פרחי משי, כלים לבית, תמונות, שעוני קיר וגופי תאורה. בחצר מזרקות מים עתיקות, פסלים דקורטיביים, ריהוט גן מעץ, ברזל ובמבוק וגם ספסלים, נדנדות, אפריונים, שולחנות ועוד. דרך משה סנה, פינת צומת ראשונים, רמת השרון.

basic: הפראות שבחומר

מותג עיצוב וטקסטיל לבית של ענת ועינת, החולקות תשוקה לחומרי גלם פראיים. בחנות אוסף של פריטים מחומרים טבעיים: כלי בית, מטבח ורחצה, נרות, מגבות, שטיחים, תיקים, כריות נוי, ומוצר הדגל מצעים איכותיים, נעימים וממכרים, עשויים 100% כותנה אורגנית, סרוקה וסרוגה. מתחם הרכבת בית יהושוע ובאתר.

08 Home Code: אורבני בגווני כרום

חנות קונספט לעיצוב הבית וסטיילינג בשפלה, שבה קולקציות מתחדשות שנבחרות לפי טעמה של נעמה שמן אורן וכולן בגווני כרום אורבני ותעשייתי. מאופנה ומוצרי נייר ועד אביזרים לבית ופריטי וינטג'. מרכז לב גדרות, התדהר 1 מושב עשרת.

חלל מסחרי ריהוט מעוצב

IN AND OUT

חלל מסחרי ריהוט מעוצב
צילום: נעה גריאני

URBAN: טרנדי וצעיר

חנות מותג המבוססת על שיווק אינטרנטי, שהוקמה עבור קהל צעיר וטרנדי בתקציב מוגבל. החנויות ממוקמות באזורי קניות מרכזיים והיא מונה 19 סניפים בפריסה ארצית ואתר אונליין. תציצו

חלל מסחרי ריהוט מעוצב

URBAN

חלל מסחרי ריהוט מעוצב
צילום: מנחם עז

נושא כלים: סטיילינג לבית

חנות כלי בית, חפצי נוי, שולחנות קפה, שידות, מערכות מדפים, שרפרפים, טקסטיל, עציצים ומתנות ברחוב העבודה 28 ראש העין

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...