נפרדים מהצבע הלבן: עיצוב מודרני בגוונים רכים

במקום הלבן הסטנדרטי, נבחרו לדירה הזאת צבעים רכים, היוצרים עיצוב מודרני ומתוחכם לצד אווירה נעימה ורגועה

160,000
140 מ"ר
אופיר דהאן
אופיר דהאן, o.d studio
אופיר דהאן, o.d studio
קיר טלוויזיה

נגיעה מחממת של חמרה

דירה בבת ים
קיר טלוויזיה

הדיירים: זוג + 4

מיקום: בת ים

 

זוג עם ארבעה בנים ביקש לעצב מחדש את דירתו, ולהעניק לה עיצוב מודרני, מרווח וחמים עם שפע של מקומות אחסון. בנוסף, ביקש הזוג ליצור פינת אוכל נעימה, שבני המשפחה ישבו סביבה לארוחות משותפות, ולהפוך את חדר השינה שלהם לחדר מפנק כמו בצימר או במלון.

סלון קיר טלוויזיה

קירות בגוון אפרפר-תכלת בהיר במקום לבן

דירה בבת ים
סלון קיר טלוויזיה
קיר טלוויזיה

אריחי קרמיקה דמויי בטון בחלל המרכזי

דירה בבת ים
קיר טלוויזיה

 

הפרויקט החל בשיפוץ כללי של החלל המרכזי המשלב את פינת האוכל, הסלון והמטבח, בו היה צורך לפרק ספריות גבס מהעבר בקיר הסלון ובקיר מולו, ולצבוע את הקירות בגוון אפרפר-תכלת בהיר במקום לבן. בכל החלל המרכזי בעל העיצוב המודרני הודבקו אריחי קרמיקה דמויי בטון, ובחדר השינה הותקן פרקט פישבון מעץ אגוז אמריקאי. במטבח פורק האי הישן ונוצר דלפק, גם הוא מעץ אגוז אמריקאי. הריהוט והתאורה הוחלפו בכל הבית, נוספו וילונות ואף נוצרו פריטי נגרות אישית חדשים.

נגרות בסלון

נגרות אישית הגדילה את מקומות האחסון

דירה בבת ים
נגרות בסלון

 

בסלון תוכנן ארון קיר גדול ומסוגנן, שהגדיל משמעותית את מקומות האחסון בחלל, ועל קיר הטלוויזיה תוכנן מזנון תלוי ארוך במיוחד, שהדגיש את גודל הסלון וייצר קו נקי ומעודן. המזנון נתלה על קיר שחופה בטפט מיוחד, שיצר אלגנטיות מאופקת. הצבעוניות שנבחרה לבית תואמת את העיצוב המודרני ומוסיפה לו תחכום בזכות גווני האפור, התכלת והירוק בהיר. הגוונים האלה  גם יוצרים רוגע, נעימות ורכות. לצידם משולבות נגיעות של צבע חמרה שמקפיצות את החלל ומחממות את האווירה.

בר מטבח

שילוב של אפור, תכלת וירוק בהיר

דירה בבת ים
בא מטבח
סלון ומטבח יחד

צבעוניות מודרנית אך מתוחכמת

דירה בבת ים
סלון ומטבח יחד

 

שולחן פינת אוכל עגול נבחר כך שלא ישתלט על החלל ויצור למשפחה פינה חמה, שכולם אוכלים בה ורואים זה את זה ללא כל היררכיה בין היושבים סביבו. כחיפוי לפלטת השולחן נבחרה פורמייקה דמויית אבן המייחדת את העיצוב המודרני ומשדרת יוקרה. נגיעות חמות מעץ אגוז אמריקאי שולבו בבר המטבח, שעשוי מפלטת עץ מלא, וכן בחלון בארון הקיר, עליו הועמדו פריטי אקססוריז, שיוצרים עניין. מאחר שבני הבית ביקשו הרבה אור, נבחרו גופי התאורה בקפידה ונשזרו בחלל בצבעי שחור עם נגיעות של פליז.

פינת אוכל עגולה

פינת האוכל עם פורמייקה דמויית אבן

דירה בבת ים
פינת אוכל עגולה
ספרייה

פריטי אקססוריז יוצרים עניין

דירה בבת ים
ספרייה

 

בחדר השינה נבחרו גווני הירוק כדי להשרות רוגע ונוספו גוונים שונים על אותו בסיס צבע כדי לייצר עומק ועניין בין כל הפריטים בעיצוב המודרני. "אל תפחדו להשתמש בצבעים", אומר המעצב אופיר דהאן, "ובמיוחד בתתי צבעים מהסקלה שנבחרת לחלל. הם יוצרים עניין ועומקים, לצד הצבעים השגרתיים והידועים כמו אפור, שחור ולבן".

חדר שינה מלון

חדר שינה עם נגיעות ירקרקות

דירה בבת ים
חדר שינה מלון

 

רשימת ספקים חלקית:

נגרות ועבודת מתכת: קשת צבעים חידוש מטבחים

ריהוט: ARIK Design אריק דיזיין

חדר שינה: ARIK Sleep מרכז שינה

גופי תאורה: שופ לייט Shop light

שטיחים: השטיח האדום

פרקט: פרקט עד הבית

קרמיקה: נגב

 

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עיצוב מקסים, אלגנטי ואינטלגינטי. אווירת הצימר נוכחת! אופיר דהאן, אמן מוכשר וחד פעמי, יפה לראות את התנועה המגוונת שלך, משמרת תמיד אסתטיקה ואיכות

המלצות נוספות
בודק...