ססגונית במפתיע: שיפוץ דירה בשכונת רוממה בחיפה

המטרה הייתה בכלל לאחד חדרים ולהגדיל את המטבח וחדר השינה, אבל תהליך השיפוץ שלפניכם קיבל תפנית צבעונית במיוחד והותיר דירה מודרנית וצעירה

110 מ"ר
דלית ונגרובסקי

המקום: שכונת רוממה בחיפה
השטח: 110 מ"ר

בעלת הבית ביקשה להפוך את דירתה בת חמשת החדרים ל-4 חדרים, ולמעשה לבטל חדר לטובת הגדלת חדר שינה ותוספת חדר ארונות, להגדיל את המטבח ככל שניתן ולהפוך דירת קבלן פשוטה וישנה לדירה בעלת עיצוב מודרני, צעיר וססגוני. לחלל המרכזי היה מבנה מלבני וצר שבחלקו קווים אלכסונים, והאזורים היו די מוגדרים, כך שהמטרה הייתה ליצור חלל פתוח ומעברים נוחים, ולתת להם אופי מיוחד.

 

הסלון החדש בולט בססגוניות שלו, שמשתקפת בריהוט ובאקססוריז. מעל הספה תלויים צמחי אוויר שנראים כמרחפים ויוצרים מקצב מוזיקלי וזרימה. מעליהם גוף תאורה דקורטיבי שעוצב במיוחד לפי המבנה האלכסוני של הקיר – גוף התאורה מתחיל בסלון וממשיך עד הכניסה לבית.

סלון מעוצב

ספה ירוקה וכריות צבעוניות

כורסא תכלת

לד בתקרה

פינת האוכל מעוצבת בסגנון קליל וצבעוני – שולחן זכוכית בשילוב כיסאות בצבעים שונים, וגופי תאורה באורכים שונים מעל בגוון שחור שמשתלבים עם מדף "תולעת הספרים" אשר מוסיפים עניין ותשומת לב לחלל. המטבח פתוח עד כמה שניתן, והוא מעוטר בהדפסה ססגונית על זכוכית אשר בולטת על רקע הארונות הלבנים.

פינת אוכל מעוצבת

פינת אוכל

חדר השינה של בעלת הדירה גדל בצורה משמעותית כתוצאה מאיחוד שני חדרים. בחדר שידת מגירות, פינת ישיבה וחדר ארונות פתוח לחדר השינה. החדר מתאפיין בנגיעות של צבע אדום, ובו שטיח צבעוני ועליז בחדר הארונות הבולט על רקע הארונות הלבנים. מאחורי המיטה טפט בעל צורות גאומטריות, ווילונות לבנים בסגנון מודרני.

חדר שינה
כיסא איקאה מסתובב

חדר הממ"ד משמש לחדר של הבן החייל, ומבחינה עיצובית הוא היווה אתגר בגלל מבנה הקיר האלכסוני שלו שגובל עם הסלון. עיצוב הארון הפינתי טשטש את המבנה האלכסוני, והחדר נראה כמלבני רגיל. בחדר בולטים גווני אפור ולבן וסגנון מנימליסטי. לעומתו, חדר הנערה המתבגרת בולט בנגיעות של ורוד פוקסיה על רקע הלבן והאפור.

כורסא אדומה

שטיח עיגולים צבעוניים

מיטה זוגית

חדר ילדות

חדר האמבטיה הכללי עוצב בשחור-לבן בשילוב אביזרים דקורטיביים עם קריצה הומוריסטית. חדר האמבטיה של הבת קטן יחסית, אבל העיצוב הופך אותו למיוחד ושיקי.

חדר רחצה שחור לבן

חדר רחצה וינטאג'

שירותים מרחף

הדירה לפני השיפוץ:

לפני שיפוץ

תוכניות הדירה:
תכנית לבית

רשימת ספקים חלקית:

מטבח – רגבה

ריצוף, חיפויים, כלים סניטריים – רצף

ריהוט – טולמנס, סוהו, אליתה ליבינג, איידידיזיין

תאורה – תאורה באופק

וילונות וטפטים – ענק הוילונות

שטיחי איתמר, פיין לאב

ארון טלוויזיה  חדר נערה – הרדור

553
36 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מושקע אבל התעייפתי .
בית הוא חלון הראווה שלנו (ובמידת הניתן גם משקף את האופי שלנו) אבל מעבר לכל הוא צריך להיות פינת השקט והרוג של המשפחה) בבית הזה יש יותר מידי "מחויבות" ואי שקט והעיקר שהדיירים מרוצים .

אהבתי !

בית מהמם!!!!
מאיפה המראה עם מסגרת השחורה? מאיפה המדף המתעגל שתלוי בפינת האוכל?

ברמה אהבתי

אין שפה עיצובית ואין קו מקשר
מה הקשר בין הוילונות בסלון, הכריות, שילוב הצבעים, החומרים...נראה כמו בליל חפצים מודרניים. ומאוד לא נוח לטעמי צנצנות הצמחים מעל הספה, אבל כמו שכבר כתבו, אם בעלי הדירה מרוצים, אז זה הכי חשוב.

חדרי הרחצה מגניבים!
גם חדר ההורים נחמד. כל היתר לא אהבתי. למה היה צריך לרבע את הממד? מה רע בחדר שאחד מקירותיו לא אורתוגונלי? היה אפשר לעשות ארון נורמלי על הקיר האלכסוני ולקבל חדר יותר מרווח ונעים, במקום חתיכות קטנות ולא ברורות של ארון שכולו נועד להסתיר. בכלל, חדרי הילדים זעירים. בטח לעומת אימפרית ההורים. חדר הארונות של ההורים , למרות שהוא גדול כחדר, יעילותו נמוכה ויש בו ארון שהיה אפשר להכניס גם בלי לזלול את כל השטח הזה. בקיצור - התכנון לא אופטימלי.

מה הדיוק צבעוני כאן ? הריףוד? צבע הסדין?
צאבדת אצון במח שנותן שמות ותארים לבתים. אתם מפספסים אותי כלקוחה נלהבת, עם הבתים המשעממים וההותרות הלא תואמות. נדיר שאתם מצלמים בית ממש בטעם.

דירה יפייפיה , מושקעת ומעוצבת בטוב טעם!

מרהיב ביופיו ,כל הכבוד למעצבת המוכשרת!!!

נהדר

איזה שינוי לדירה! איכותי ומושקע!

חדרים מדהימים, כיף לילדים!

מקסים ויפה

שאלה- מהיכן גופי התאורה השחורים מעל
פינת האוכל והסולם השחור עם הסלסילות באמבטיה ?

מאיפה נקנה השטיח בסלון?

מאיפה נקנה השטיח בסלון?

מקסים מרענן וצעיר (מנחם תתעורר)

מראות עגולות
האם הן מאיקאה?

מהאיפה נקנו האביזרים בשירותים?

ספקים
חלק מהספקים רשומים בכתבה: שטיח - שטיחי איתמר אביזרים באמבטיה - אורבניקה, סוהו מראות עגולות מאיקאה גופי התאורה השחורים -תאורה באופק

דירה מיוחדת וצבעונית מאוד

דירה יפייפיה

מאיפה כוננית " תולעת הספרים?

אבקש לדעת מהו הדגם של הווילון?

מאיפה נקנה השטיח בסלון?

יצירתיות ומקוריות מעצבת ברמה אחרת בחיפה!!

יוקרתית ומיוחדת כל הכבוד למעצבת

דירה יפיפיה
מעצבת מוכשרת .נכנסתי לאתר שלה אהבתי את כל הדירות שהיא עיצבה. מוכשרת בטירוף

מאיפה המתקן של נייר הטואלט?

דירה מקסימה + שאלה
אשמח לדעת מה המרחק בין המיטה לארון טלוויזיה בחדר של הנערה המתבגרת? תודה רבה...

חלק יפה חלק פחות אהבתי
בעיקרון הדירה מסוגננת בצורה חביבה אך מפריע שגם הארונות לבנים וגם הרצפה מאוד בהירה. כמה אפשר לנקות? מאוד אוהבת עציצים אך לא מצליחה להבין את הקישוט בסלון. מזל שהוסיפו שטיחים אחרת הכל היה מאוד לבן. מצטיינת הדירה היא המקלחת.

אהבתי הכל

אהבתי אבל אולי די למריחה ועיוות התמונות

הדירה מאוד יפה אהבתי, כל הכבוד למעצבת!!

אחת היפות שצילמתם פה

ריצוף
היי, עיצוב יפיפה. אהבתי מאוד. מה הדגם של הריצוף?

בודק...