בחירה אישית: עיצוב פנטהאוז מדהים עטוף שיקיות וחמימות

המעצב גיא עזריאלי, מלווה ביחס חם ואישי לאורך כל אורכו של תהליך השיפוץ. שלבי התכנון נובעים מהצרכים של הלקוחות תוך ניצול החללים השונים והאפשרויות הטמונות בהם, עם שימת דגש על מתן פתרונות יצירתיים, תוך התייחסות להיבטי תקציב וללוחות הזמנים.

190 מ"ר
שי אפשטיין
ביצוע שלד עד מפתח גמר ושיפוצים
גיא עזריאלי

סלון קלאסי

 

דיירים: זוג + 3

מיקום: הוד השרון

כאשר רכשו הלקוחות פנטהאוז מפנק, הם הטילו את מלאכת עיצוב ותכנון הבית על האדריכל גיא עזריאלי, אותו הכירו מפרוייקט קודם שיצר עבורם. אך הפעם בשונה ממיזמים קודמים, מדובר בביתם החדש. הלקוחות פנו אל גיא עוד בשלב של בחירת הדירה. מההתחלה ראה גיא את הפוטנציאל הרב ואת הייחודיות של הדירה. יחד עם האילוצים המאתגרים שהמבנה הציב.

הלקוחות, ביקשו דירה מעוצבת במראה עכשווי ומודרני, עם תחושת חום וביתיות ועם המון אור טבעי שנכנס לדירה בשעות היום בכיווני המרפסת ההיקפית.

סלון בסגנון אורבני

 

הנוף האורבני שנשקף דרך שלוש וטרינות גדולות , עם הכניסה לבית, משתלב עם הצמחייה המגוונת במרפסת ההיקפית, ותוחם את כל החלל הציבורי- המטבח, פינת האוכל והסלון.

בפינת אוכל והסלון לא נעשו שינויים בחלל, מבחינת בינוי, מלבד תכנון תאורה ומערכת אודיו וידאו, שנשמעים בכל החלל הציבורי, כולל המרפסת. גיא תכנן קיר טלוויזיה עם ספרייה שחורה ומדוקקת, בתוך נישה שהייתה קיימת בדירה והוזמנו וילונות בגוון אפור בהיר למראה מעט דרמתי לחלל, תוך מחשבה על מתן של תחושת פרטיות בשעות הערב.

 

טלויזיה על קיר בטון

 

בעלי הדירה אוהבים לארח ועל כן ביקשו, שפינת האוכל תעניק תחושה של קירבה בין האורחים בשעת הסעודה ולכן, שולחן פינת האוכל תוכנן כשולחן ריבועי 150/150 ס"מ המאפשר אירוח של עד 8 סועדים. לסלון, נרכשו ספה באורך של 3 מטר, 2 כסאות מעוצבים בניצב והדום בגוון הספה להשלמה למראה.

פינת אוכל וסלון קלאסי
את המטבח המקורי שתוכנן בצורת "ח", החליף גיא למטבח 2 פסים ויחידת משטח תומכת בניצב. נעשה שינוי העמדה של הארונות הגבוהים (לקיר הנגדי) אל מתחת הנמכת הגבס של מערכת המיזוג, תוך שהם בולטים מעט מעבר לקו הנמכה ונותנים הרגשה של פריט/רהיט נגרות בגמר פורניר עץ אלון ש"מרחף" מעל הרצפה. המטבח נצבע בתנור ונבחר עבורו משטח דקטון לבן.
מטבח עם פורמייקה
אי עם כיריים
חדר ההורים במקורו, תוכנן כחדר קטן עם מקלחת וחדר ארונות קטנים. על מנת ליצור סוויטה מפנקת להורים נעשו מספר שינויים.
הקיר בין חדר הורים המקורי לחדר השינה הצמוד הוסר,כלל החדרים חוברו לחדר אחד גדול, עם מקלחת רחבה וכיור כפול לשימוש בני הזוג במקביל. חדר הארונות הוחלף לארונות קיר בשילוב קיר טלוויזיה וכניסה למקלחת הורים דרך דלת הזזה לכיס של פנדור, שהותאמה בגוון הצבע לזה של הקיר.
כריות נוי על מיטה
קיר שהוא ארון ודלת
אקססוריז בחדר רחצה

ארון אמבטיה

 

מטבח חוץ

 


קרדיטים בפרויקט:

דלתות: דלתות פנדור  

מטבח ונגרות אומן: קוקאי נגרות בע"מ

משטחי דקטון למטבח והמטבחון חוץ – צחי שבירו

מטבחון חוץ: דומיסיל – מטבחי חוץ

רצופים, חיפויים וכלים סניטרים: א.א קרמיקה

תאורה: Luce lighting – לוצ'ה תאורה, קמחי תאורה

חשמל חכם/אודיו וידאו: זרמים פלוס בע"מ – בית חכם , מצלמות , אזעקה , אינטרקום ומערכת קולנוע ביתית

טיח דקורטיבי: אסף בר-עוז פרוייקטים וצביעה דקורטיבית

וילונות: Orit Traub – אורית טראוב

ריהוט: Arena רהיטים – עיצובים בהתאמה אישית

שטיח: צמר שטיחים יפים – Tzemer

אקססורייז: Gali Livneh – גלי ליבנה

 

553
5 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בעיקרון יפה. הכותרת שיקיות וחמימות עושה שירות דוב
אני חושבת שיש עוד עבודה לעשות כדי לתת לחלל שיק. חמימות זה גם לא הצד החזק של העיצוב פה. לטעמי העיצוב כבסיס ממש מוצלח (לחובבי מודרני עירוני) . נקודות מוצלחות במיוחד- תאורה יפה ומתוכננת טוב, מטבח מוצלח (כבסיס. גם בו חסריים דברים כמו קולט, אולי ארונית נוספת לשים עליה מה שתופס כמעט כל המקום בשיש כרגע) , וילונות יפים. ביקורת- לא יודעת למה הוחלט להשאיר התכנון המקורי !!! אולי שיקולי תקציב אבל על הנייר 190 מר פנטהאוז מפנק ובפועל החלל הציבורי בכלל והסלון בפרט נראים של דירה רגילה 90 מר. כניסה הכי פשוטה ללא מבואה וישר למטבח, סלון קטן יחסית וקרבה גדולה מדי של כל הפונקציות. לאן הלך כל השטח? בית ענק שלא נותן תחושת מרחב?

איפה החום, איפה?!
בסך הכל בסדר אבל קר קר

פשוט מהמם!נקי! מדהים!

שיקיות??

מטריף הכל מושלם ממש לטעמי תהנו ושאפו למעצב

המלצות נוספות
בודק...