מוגן: בדלתיים פתוחות: הטרנדים החמים של עולם דלתות הפנים לשנת 2020

אם חשבתם שלבן הוא הטרנד בעולם דלתות הפנים, תחשבו שוב. צבעוניות חדשה, מפסטלים ועד שחור, מכתיבה את הבחירות העכשוויות, ודלתות קו אפס, אסם או וינטג' משגעות את בעלי הבתים. כל מה שצריכים להכיר כשאתם פותחים את הדלת

דלת צהובה

צילום: עידן גור

דלתות דרור
דלת צהובה

כשבוחרים היום דלתות לפנים הבית, ברור לכולם שגווני עץ כבר אינן אופציה מבוקשת כבעבר. הדלתות הבהירות כובשות את השוק כדי להעניק תחושת גודל בחלל, אבל השינוי הדומיננטי ביותר הוא התעוזה והאומץ לבחור בעיצובים מיוחדים לדלתות. "הלהיט הנוכחי מתמקד בדלת אחת שהיא ה'וואו' שאוהבים בעלי הבית, שתהיה לא כמו של כולם, ובה מגולמים החלומות שלהם", אומרים שלום דרור ושחר חדד, שותפים ומנכ"לים של "דלתות דרור" ומצביעים על דלתות חדרי השירותים כמובילות השינוי. גם בדלתות ה"המאסטר בדרום" אוהבים מראה של סוויטה מלכותית ובוחרים דלת גדולה בעלת שתי כנפיים.

דלת כניסה כחולה

צילום: עידן גור

דלתות דרור
דלת כניסה כחולה
דלת לבנה

עיצוב פנים: רוני ברטל. צילום: עידן גור

דלתות דרור
דלת לבנה

באולם התצוגה הגדול בפתח תקווה מוצאים לצד הדלתות הסטנדרטיות ודלתות הפולימר בעלות העמידות המקסימלית במים, גם דלתות המעוררות קריאות התפעלות, למשל דלת שחורה ומבריקה הצבועה ב-100% גלוס ולה חלון עגול בסגנון ספינת האהבה, או דלת אסם מבוקשת שעשויה מלוחות עץ רחבות בלוק מחוספס וכובשת את הבתים הכפריים. דלת זו ניתן לצבוע במנעד צבעים חזקים ולצרף לה פרזול שחור לגימור מושלם – מה שמוביל אותנו לטרנד המשמעותי ביותר לשנה הנוכחית: דלתות בצבעים. "אנשים כבר לא מפחדים מצבע", אומרים שלום ושחר, "ואנחנו מייצרים דלתות בצבע חרדל, צהוב, אפור, פיסטוק, והרבה שחור, שהוא ללא ספק המוביל. הצבעוניות הזו מתמקדת בדלתות חדרי השירותים או שירותי האורחים, בעוד לשאר הדלתות גוונים רגועים ועדינים של פסטל". לעיתים הדלת מפרידה בין שני חללים השונים באווירה ובצבעוניות שלהם, ולכך נמצא הפתרון לייצר צד אחד בשחור וצד שני בלבן.

דלת לבנה

עיצוב פנים: רוני ברטל. צילום: עידן גור

דלתות דרור
דלת לבנה

לצד המשחק בצבעים, עלתה הדרישה מצד אדריכלים במגזר הפרטי לדלתות קו אפס בעלות המראה האלגנטי והיוקרתי, הנמצאות במישור אחד עם הקיר והופכות כך לבלתי נראות. טרנד אחר הוא שילוב של חומרים המבוססים על עיצובי וינטג', כמו דלתות פנים עם זכוכית סבתא, זכוכית בעיצוב גלים, זכוכית עם הטבעה של רשת מתכת עדינה, דגמים של פרחים ואלמנטים רומנטיים ועוד. הצבע השחור שולט גם בפרזול, כשצירים וידיות שחורות על דלתות אפורות הן הדבר הבא. כל הדלתות המיוחדות ניתנות לייצור בגובה לא סטנדרטי של 2.40 מטר, בפתיחה כפולה ובקו אפס.

דלת שחורה

צילום: איתי בנית

דלתות דרור
דלת שחורה

גם תחום הפטנטים לא מפסיק להפתיע, וכאן ניתן לציין עינית אטומה לצד ידית שמדליקה אור כחול כשחדר השירותים תפוס, או את המנעולים המגנטיים שמאפשרים לדלת להיסגר לבד ובשקט, ללא לשונית. כמו כן, קיימת אפשרות המשחק עם המשקופים בהלבשה ישירה, גם כשהקירות בבית בעובי משתנה.

דלת מנעול

צילום: עידן גור

דלתות דרור
דלת מנעול

"דלתות דרור" הן החופש לבחור מבין כל האפשרויות. זהו עסק משפחתי לייצור ועיצוב דלתות זה 20 שנה עם שישה אולמות תצוגה בפריסה ארצית (פתח תקווה, קריית עקרון צומת ביל"ו, ראשון לציון, רעננה, נתניה וירושלים) ושניים נוספים הצפויים להיפתח באזור הצפון והדרום עד 2021. כל הדלתות מיוצרות בישראל לפי דרישות תו תקן כחול לבן. אנחנו כאן כדי לעזור בבחירת הדגמים המעודכנים באיכות הטובה ביותר ובמחיר הנוח עבורכם וכדי לתת את השירות הטוב ביותר.

דלת לבנה

עיצוב פנים: רוני ברטל. צילום: עידן גור

דלתות דרור
דלת לבנה

 

לאתר של דלתות דרור : www.drordoors.co.il

לדף הפייסבוק: "דלתות דרור"

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...