נדנדה לבית: עוד משהו משמח בעיצוב הפנים

מעצבות פנים שחשבו מחוץ לקופסה, הפכו פרויקטים שלהם לוואו, איך? הן שילבו בעיצוב הפנים נדנדה של חברת eaes swing

נדנדה
יולי לוביש יוטבת זלצמן שחם

הן ניסו, הצליחו וחולקות אתכם את החוויה

כל המעצבים יודעים ששם המשחק הוא: התחדשות. מפרויקט לפרויקט הם מרגישים צורך להתחדש. לפעמים, די באלמנט עיצובי אחד שיעשה את ההבדל בין עיצוב שחוזר על עצמו לבין האחד שמשדר חשיבה מחוץ לקופסה. בנדנדות של חברת eaes swing  טמון רעיון נהדר שמעבר לעיצוב ייחודי הוא משמח ילדים ומבוגרים.

לפניכם סיפוריהן של שלוש מעצבות שהתלהבו מהרעיון, ניסו והצליחו מעל המשוער. הראשונה, היא המעצבת אורלי גונן שחולקת איתנו את רשמיה: "את שפת התכנון והעיצוב שלי אני משווה להוט קוטור, אופנת עילית שנתפרת לפי מידה. לפיכך בעבודתי אני קודם כל מאבחנת את החלל המיועד לתכנון ועיצוב, כי בכל חלל נדרש ארגון שונה המיועד לאנשים אחרים. להם צרכים ורצונות שונים ובעיקר אופי שהוא רק שלהם. היות והבית חייב לייצג את האנשים שגרים בו, אני עובדת מהלב ובהתלהבות וקשובה לרחשי ליבם של לקוחותיי. דוגמה לכך הוא החדר של ליאם. אחרי שהוחלט לשלב נדנדה בעיצוב חדרו, בחרתי לתת ביטוי מלא לשמחת החיים והשובבות של הילד. ודווקא בחדרו של בן, עם קריצה מתוקה לעולם הקולינרי, שילבתי נדנדה וורודה שהוא צבע אופטימי שמעודד חשיבה חיובית, בחדר שמאופיין בעיצוב חי ותוסס".

חדר ילדים נדנדה

חדר ילדים עם נדנדה דגם מקרון וורוד

חדר ילדים עם נדנדה
צילום: אורן עמוס | עיצוב: אורלי גונן

איזון בגישתה של המעצבת מיה גונן:

״בתור מעצבת בראש ובראשונה אני מחפשת את האיזון הנכון בין עיצוב יפה, מדויק והרמוני לבין הצרכים, הרצונות והווי החיים שלהם. במקרים רבים מקורות ההשראה שלי באים מהטבע, אני אוהבת לשלב בעיצוב חומרים טבעיים בבתים. נוהגת לשלב בין ישן לחדש ותמיד מוצאת מקום לפריטים קטנים שנותנים אופי לבית ויוצרים סביבם סיפור. לדוגמה אני שמחה להציג את פרויקט נתיב העשרה. בזכות אהבתם של הדיירים לטבע ולפשטות, בחרתי לשלב בעיצוב את ה- DRUM WHITE OASIS. נדנדה שמייצרת חיבור משמח בין הפנים לחוץ. הגוון הבהיר שלה משתלב עם הצבעוניות השוררת במרחב החברתי, היא משקפת את סגנון החיים הקליל והדינמי של בני הבית והיא מתחברת בהרמוניה שלמה לחומרים הטבעיים והצמחייה שמשולבת בעיצוב".

סלון עם נדנדה

סלון עם נדנדה דגם DRUM WHITE OASIS

סלון עם נדנדה
צילום: יונתן תמיר | עיצוב: מיה גונן

שפת העיצוב של המעצבת דני בן שמעון:

״שפה עיצובית נובעת ממשפיעים רבים: תנועה, צורה, צבע, אור, מרקמים, ואפילו ניחוחות ומוזיקה. כל אלה שמאוגדים יחד יוצרים גם אווירה ותחושת שייכות שמחברת את הדיירים לביתם. בפרויקטים שלי אני מעודדת את לקוחותיי להעז ולצאת מהקופסה, להתנסות בצבעים, חומרים, מרקמים ואלמנטים שייצרו להם מעטפת חיים ייחודית ומעוררת שמחה. דוגמה נהדרת לכך זו דירה תל אביבית, 100  מ"ר שטחה, שעברה שיפוץ בעקבותיו גדל במרחב החברתי. בקו העיצוב המודרני והמינימליסטי שילבתי צבעוניות עשירה שהעניקה לדירה מראה שיקי וייחודי. לכך הוספתי את הנדנדה הירוקה שמתחברת למהות באזור האירוח, לצמחייה בתוך הבית ולנוף העצים שחודר פנימה מהחוץ".

סלון עם נדנדה

סלון בדירה עם נדנדה מדגם מקרון מינט

סלון עם נדנדה
צילום: יונתן תמיר | עיצוב: דני בן שמעון

סלון בדירה עם נדנדה מדגם מקרון מינט

סלון בדירה עם נדנדה מדגם מקרון מינט

סלון בדירה עם נדנדה מדגם מקרון מינט

סלון בדירה עם נדנדה מדגם מקרון מינט

סלון בדירה עם נדנדה מדגם מקרון מינט

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...