הטרנד שיכבוש אתכם: אודות הקטיפה

מראה הטקסטיל העשיר שמעניקה הקטיפה מעורר השראה, והכניסה שלה למרחב חלל הבית מעניקה מראה רך ועשיר במיוחד. עם בוא החורף, הקטיפה יוצאת מהארון ונכנסת גם לחדרים

סלון מרווח עם כורסת קטיפה ירוקה
ישראלביץ אדריכלים, צילום עודד סמדר
עונת החורף מביאה עימה יציאה מהארון של סוגי אריגים שונים, המתאימים לעונה הקרה בלבד. צמר, פלנל, פליס וקורדרוי למשל. איתם מגיעים טרנדים של צבעים חדשים ומעבר מצבעים קרים, לצבעים חמים ומזמינים. מי שעושה קאמבק בכל שנה, ובצדק, היא הקטיפה.
לאורך השנה, היא מככבת פחות, מאחר והיא נחשבת לבד חם וכבד משהו. אך בחורף, היא כוכבת העונה. היא מלכותית ועשירה, ולא במקרה, תמצאו אותה בדרך קבע מעטרת את אולמות התיאטרון והקולנוע הגדולים, כל השנה. כוכבת. כבר אמרנו?
כרית נוי מקטיפה
כרית נוי מקטיפה בגולף & קו אונליין. צילום: ערן סלם
עוצמה רכה

הקטיפה משתלבת נפלא בריפוד מערכות ישיבה שלמות וכורסאות, או בנגיעה קלה בכריות ובפופים. היא תעניק מראה חמים ומפנק בסלון וגם בחדר השינה. היתרון שלה הוא בכך שהיא משתלבת נהדר עם חומרים שונים כמו עץ או מתכת, ומתאימה כמעט לכל עיצוב קיים, אם עושים זאת בחוכמה. כמובן שגם וילונות קטיפה באים בחשבון, ויכולים לשנות את מראה החדר כולו.
וילון קטיפה
וילון קטיפה של אורגון. צילום: אבי כהן
שמיכת קטיפה וכרית נוי, יתנו לחדר את הטאץ' החורפי שאתם רוצים. ניתן להשלים את המראה. עם שטיחים,  אהילים, אגרטלים, פריטי טקסטיל ודקורציה, שמשולבת בהם קטיפה, להשלמת הקונספט.
גם הקירות לובשים קטיפה

גם חברות הצבעים מציעות צבע ייחודי עם אפקט הקטיפה – אפקט דקורטיבי על בסיס מים, המיועד ליישום על קירות פנים ומקנה לקיר מראה משי קטיפתי מהודר. אפקט הקטיפה, מעניק לקיר 15% ברק רך ומעברי צבע עדינים בדמוי בד הקטיפה. את האפקט ניתן ליישם במגוון אפשרויות גימור. מומלץ להשתמש במברשת, מאלדג' נירוסטה או ספוג ויסקוזה – תלוי בגימור המבוקש.
אמבטיה מאורכת וקיר זהב
 BG Paint, טרנד הקטיפה גם בקירות הבית. צילום: ניר עצמון
עם אפקט הקטיפה ניתן לשדרג את חלל הבית בצורה קלה ופשוטה וליצור חלל מעוצב שיש בו אמירה עם הרבה סטייל ובעיקר להעניק לחלל תחושה מעוצבת חדשה. אידיאלי לצביעת קיר אחד בחלל הסלון, חדר המשפחה או חדר השינה.
צבעי הקטיפה מגיעים בכל הגוונים לקירות הבית, חלקם טבעיים ועדינים וחלקם עזים ומלאי נוכחות, ומעניקים את אפקט הברק והעושר בחדרי האירוח, השינה, המטבח והרחצה. הצבעים רחיצים, ניתנים לניקוי בקלות ומתאימים אף לקירות החיצוניים של הבית.
כרית קטיפה
Zara Home כיסוי רקום לכרית קטיפה. צילום: יח"צ חול
כורסא מקטיפה
כורסת קטיפה מדגם WORLD של ניקולטי. צילום: יח"צ
ספה וכורסאות
מערכת ישיבה, כורסאות והדומים מקטיפה של ניקולטי. צילום: גיא שרון
קטיפה
1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבה מצויינת
אכן קטיפה זה הדבר החם ביותר

המלצות נוספות
בודק...