תכשיט של ידית: הטאץ' הזעיר שיקפיץ כל ארון ומגירה

הגדירו את הסגנון, תכננו את הרהיט והוסיפו לו את התכשיט שישנה את המראה ויגנוב את ההצגה. בסך הכול ידיות קטנות, אבל גם להן יש תפקיד בעל ערך בעיצוב

עיצוב מתחיל מרעיונות גדולים ויורד אט אט מטה, החל בהתייחסות לקירות ולריצוף ועד לרהיטים וחפצים. גם הפרטים הקטנים ביותר נכללים בעיצוב וחשובים לקבלת התמונה השלמה, ולכן לידיות הרהיטים והארונות יש תפקיד משמעותי – הם התכשיטים שבחדר. הזמנה של ידית ייחודית לרהיט שתכננתם, או החלפה של ידיות קיימות בשידות וארונות קיימים, יכולות לשנות מראה בקלות ובלי להכביד על הכיס, מאחר שמדובר בסכומים קטנים ולא מעיקים. כך משיגים את הטאץ' המיוחד והעדכני באיזה סגנון שתרצו:

 

בוטניקה לנוער


סדרת הידיות הבוטניות של "גלא" נוצרה מתוך הבנה שחדרי הילדים היום אינם ילדותיים כמו פעם, ולכן רצוי שגם ידיות הארונות והשידות ידברו בשפה לא ילדית. הצבעוניות שנבחרה היא רכה ומתאימה גם לבנים וגם לבנות, אבל אין בעיה להאיר איתן רהיטים גם בחללים אחרים כמו חדרי שינה, רחצה או מבואת כניסה. 28 שקלים ליחידה, להשיג באתר.

 

ידיות בוטניות ידיות בוטניות של גלא. צילום: גל אלמוג

 

 

וינטג' עם קריצה


כמי שמאמינה שעיצוב פנים מעניין ונכון הוא כזה שמערב את הפרטים הקטנים ביותר, שמה המעצבת דנה ברוזה דגש רב על כך בעבודתה. ידיות הארנב שבחרה למטבח בעיצובה השלימו את החוויה שביקשה להשיג במטבח, שעוצב בקווים ובגוונים ניטרליים עם נגיעת וינטג'. חוץ מהשייכות הסגנונית, מוסיפות הידיות, שנרכשו בחו"ל ב-12 דולר אחת, קריצה ועניין לעיצוב.

 

ידית ארון של ארנבעיצוב פנים: דנה ברוזה, סטודיו DANKA design. צילום: יואב פלד

 

 

גיאומטריה ידנית 


אם טרם שולב אלמנט גיאומטרי בבית, אפשר להכניס נגיעה קטנה ברוח הזמן גם בידיות. הידיות של PaintedWoodenThings עשויות בעבודת יד, ולכן כל אחת נראית שונה. הצבעוניות שלהן עליזה – כחול נייבי, ורוד חיוור, שילוב של כחול וזהב ועוד. כל אחת עולה £5.50, אבל אם רוכשים שש, המחיר יורד. להשיג בחנות האטסי.

כפתור וחבל


אהבתה האינסופית של המעצבת עדי רדעי מ-Studio Rust לחומרים וטקסטורות מביאה אותה למחקרים רבים ועבודה עם חומרים במגוון טכניקות. בעבודתה היא יוצרת מוצרים טבעיים ככל האפשר ומשתמשת בצבעים ולכות על בסיס מים, הידידותיים לסביבה ולילדים. ידיות הכפתורים שלה עשויות עץ אלון ומשלבות חבל כותנה. כמו שאר המוצרים, הן נובעות ממוטיבים והשראות ממשחקים ישנים, מהטבע ומחיי היום יום ובעלות מראה אסתטי נקי. 29 שקלים לידית, להשיב באתר.

 

ידיות כפתורים ידיות כפתורים של Studio Rust. צילום: עדי רדעי

 

 

מיקס בוהו שיק 


במיוחד לרהיטים שיושבים בבית כמה שנים באותה תנוחה וקצת נמאס לראות אותם מדי יום, מוצעות הידיות השובבות של "דומיסיל" לרהיטים, שעוצבו בעבודת יד. מתוך מגוון רחב של צבעים וחומרים שונים, בהם זכוכית, אמייל, נירוסטה וקרמיקה, מציגה כל ידית סיפור שונה, עיצוב אחר, עם ניחוח מסורתי-מודרני. ביחד הן נותנות טאץ' לרהיט, במיוחד אם מערבבים ביניהן ויוצרים רהיט יוצא דופן. 60-11 שקלים לידית, להשיג בדומיסיל, לח"י 24 בני ברק.

 

ידיות מעוצבות ידיות של "דומיסיל". צילום: מיקי שיין 

 

 


 

מרכזית
תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

המלצות נוספות
בודק...