TUVAL-MINIMAL חדשנות בעולם קלאסי – הדור הבא של חלונות בלגיים מבודדים

כשברזל וטכנולוגיה נפגשים - נוצר חלון בלגי שהוא תכשיט על-זמני. בחלונות בלגיים מברזל, אסור להתפשר! חברת תובל מינימל פיתחה את הדור הבא של חלונות הברזל התרמיים. שילוב מוקפד של פיתוחים טכנולוגיים ואין סוף אפשרויות עיצוביות.

תובל מינימל מובילה את עולם החלונות הבלגיים מברזל בישראל משלב התכנון, הייצור וההתקנה. הפתרונות שתובל מפתחת לחלונות ולדלתות מזכוכית ומברזל, משלבים יכולות הנדסיות חדשניות, חיסכון אנרגטי וגמישות עיצובית. זו הסיבה שאדריכלים מובילים בוחרים בתובל כדי להגשים חלומות עיצוביים, מבלי להתפשר על הבידוד התרמי,  ומבטיחים שהעיצוב העילי יראה כחדש גם אחרי עשרות שנים.

דלת יציאה לגינה

החוזק של הברזל מאפשר גמישות עיצובית

דלת יציאה גינה כפרי בריקים
צילום: עמית גרון | עיצוב: אדריכלים: שדה-דגן

הגמישות העיצובית, החוזק והמראה האצילי של חלונות בלגיים מברזל

הברזל כחומר גלם מאפשר לאדריכלים גמישות תכנונית, בזכות חוזקו, והיעדר המגבלות ההנדסיות, שקיימות בעץ ובאלומיניום. חלונות הברזל היוקרתיים משמשים כאלמנט עיצובי בפני עצמו, תודות למראה המינימליסטי של הפרופיל.

האתגר העיצובי מחייב פיתוח פתרונות טכנולוגיים חדשניים

המגמה העדכנית בעיצוב בתי יוקרה מקצה שטח נרחב יותר לחלונות. תכנון אדריכלי שכולל יותר פתחים במעטפת הבית, מחייב שכל החלונות והדלתות יהיו אטומים, ובעיקר מבודדים יותר. כל זאת מבלי לפגום במראה המרהיב של הברזל.

ידית זהב לדלת שחורה

נעילה רב מוקדית ותכשיטנות בברזל מעצבת

ידית זהב דלת שחורה
צילום: נופר בוגנים | עיצוב: ריקי קורי

מערך ציפויים המונע חלודה ומדגיש את המראה העוצמתי של הברזל

תובל פיתחה מערך ציפויים מתקדם, למניעת חלודה, האופיינית לברזל. שלבי תהליך הייצור החדשניים מגינים מפני חלודה וכוללים: גלוון בשיטת התזת אבץ חם; יצירת ציפוי חייץ עבה והגנה קתודית מחלודה; צביעה בכמה שכבות של צבע יסוד אפוקסי וצבע עליון פוליאוריטן. שלבים אלו מבטיחים הגנה מושלמת מחלודה, מבלי לפגום במראה הייחודי של הברזל.

חדר רחצה שחור ולבן

פרופיל ברזל נגד חלודה לחדרים הרטובים

חדר רחצה שחור לבן פרופיל בלגי
צילום: גדעון סליבקין | עיצוב: אנה גולדברג

חלונות בלגים מבודדים – דור העתיד

כבר לא צריך להתפשר על יכולות הבידוד והאיטום כדי לקבל את המראה הייחודי של הברזל. החלונות מהדור החדש של תובל נבחנו בתקנים אירופים ואמרקאים (NFRC) ורמת הבידוד שלהם טובה מחלונות אלומיניום רגילים. הזכוכיות המתקדמות בעלות מסנני קרינה (LOW-E), וגז ארגון שמשפר את הבידוד התרמי.

פרט חלונות בלגים מבודדים

פרופיל ברזל מבודד עם נתק תרמי – TUVAL-MINIMAL

חלונות בלגים מבודדים

הפרופילים משלבים דיוק שוויצרי של OTTOSTUMM ועיצוב איטלקי של Mogs

הפרופילים המיוחדים הם פרי של שיתוף פעולה עם חברת OTTUSTUMM/MOGS (שוויץ/איטליה) שמציעה את מערכות הפרופילים הבלגים המתקדמות בעולם. הפרופילים התרמיים בעלי מקדם הולכה U-Factor בהתאם לתקן האמריקאי המחמיר  – NFRC לבטיחות, לבידוד ולבניה ירוקה. מגוון הפרופילים המיוחדים כולל פרופילים מברונזה, מקורטן ומנירוסטה.

פרופיל ברונזה בחירת גוון ההשחמה

פרופיל ברונזה בחירת גוון ההשחמה - TUVAL-MINIMAL

פרופיל ברונזה בחירת גוון ההשחמה TUVAL-MINIMAL

כשהחוץ נכנס פנימה מקסימום פתיחה מינימום תקלות ותחזוקה

המגמה הרווחת בתכנון בתי יוקרה, לאפשר מעבר מקסימלי בין הפנים לחוץ ולהפך. תובל פיתחה פתרונות הנדסיים שמאפשרים מקסימום פתחיה במינימום תקלות וצורך בתחזוקה. מנגנוני הפתיחה המיוחדים כוללים: פתיחה בהזזה ופתיחה בקיפול, שמאפשרים מפתח מירבי.

מבחר גימורים אומנותיים וטקסטורות מרהיבות, הופכים את חלון הברזל לתכשיט על זמני

שיטת הצביעה המתקדמת המבוססת על צביעה איכותית בהתזה, מאפשרת לשלב מגוון גימורים וטקסטורות, מבלי להתפשר על ההגנה המיטבית נגד חלודה. החלון הופך לפריט מעוצב בזכות בחירה מדוייקת של גימור במראה טבעי או צביעה אומנותית שמשמרת את המראה הטבעי של הברזל, ללא צורך בתחזוקה.

גימור טבעי ברזל ללא חלודה

גימור טבעי ברזל ללא חלודה - TUVAL-MINIMAL

גימור טבעי ברזל ללא חלודה

תובל מינימל מגשימים חלונות – שילוב של יכולות הנדסיות ופיתוחים טכנולוגיים. כך תוכלו להגשים כל רעיון עיצובי ותשמרו על המראה המרהיב של הברזל לשנות דור.

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...