המהפכה השקטה של המזגן הביתי

Hisense Hybrid Mini VRF - פתרון איכותי, שקט ומעוצב, מתקדם טכנולוגית וכן, גם חסכוני לטווח ארוך - דור חדש בעולם המיזוג

יח"צ חו"ל

הסיטואציה מוכרת: אתם עומדים בפני שיפוץ או מעבר לבית חדש ומתקשים להחליט איזה מזגן לבחור – מיני מרכזי או מזגן מפוצל לכל חדר. בזמן שרובכם עדיין מתלבטים, כובש את השוק פתרון חדש ומהפכני – מערכת מיזוג אוויר שלוקחת את הטוב מכל אחת מהשיטות המוכרות, משאירה מאחור את מה שפחות טוב ושמה קץ לדילמה – Hisense Hybrid Mini VRF, הדור הבא של המיזוג הביתי.

מזגן מיני מרכזי, כמו שכולם מכירים אותו, מקרר או מחמם את כל הבית באותו זמן ללא יכולת בקרה ושליטה על כל אחד מהאזורים, בשל כך החשמל נצרך גם בחדרים ריקים שאינם דורשים חימום/קירור ובכך הופך את צריכת החשמל לבזבזנית. על אלו מתווספות הכנות לוגיסטיות מוקדמות (הנמכות גבס לתעלות המיזוג, חציבה בקיר לצורך פריסת תשתית חשמל ועוד..). זו הסיבה שרבים נוטים לוותר על האופציה הזאת ולבחור במזגן מפוצל (בדרך כלל עילי), שמופעל אומנם לפי צורך נקודתי, אבל מצד שני דורש יחידה חיצונית ותשתית לכל מזגן בנפרד ורחוק מלהחמיא לעיצוב החדר.

מזגן
מזגן

Hisense Hybrid Mini VRF (ראשי תיבות של Variant Refrigerant Flow, הזרמת נוזל בצורה מדידה) הופך את היוצרות ומטביע על הקיר את הכתובת שכולנו חיפשנו ולא מצאנו עד עכשיו: מיזוג ביתי בעל טכנולוגיה מתקדמת, שפועל שונה מכל מזגן שהכרנו. היחידות הפנימיות שלו נפרדות ועצמאיות לכל חדר, כך שאפשר לבחור לכל חדר יחידות מותאמות אישית, ולהפעיל את המזגן בדיוק לפי הצרכים בכל נקודת זמן.

והנה עוד עובדות שחשוב שתדעו על המערכת החדשנית הזאת:

איכות ואמינות

מערכת ה- Hybrid Mini VRF מותאמת לתנאי האקלים בישראל, גם באזורים בהם הטמפרטורות נחשבות קשות מהרגיל, Hybrid Mini VRF אמינה ובעלת אורך חיים גבוה. מעבר לשליטה עצמאית בכל חדר, המיזוג נעים ויעיל יותר ואפשרויות העיצוב נרחבות.

טכנולוגיה מתקדמת

המערכת מבוססת על טכנולוגיית האינוורטר, כלומר הגז זורם מהמנוע ליחידות הפנימיות בשקט ובחיסכון משמעותי, ומאפשרת שליטה בכל חדר בנפרד, בעוד מיני מרכזי פועל בו זמנית לכל החדרים באותה עוצמה. בנוסף, ה- Hybrid Mini VRF מתחבר בצורה מלאה לכל מערכות הבית החכם ויש לו מגוון רחב של יחידות שליטה ובקרה.

2
3

חיסכון בחשמל

המערכת עובדת בצורה רציפה ושומרת על טמפרטורה קבועה, ומטפלת בכל עומס החום בחדר. המערכת מווסתת את פעולת המנוע, וכך בעצם היא חסכונית והחזר ההשקעה בה משתלם יותר.

שקט

מגוון היחידות של מערכות Hisense Hybrid Mini VRF שקטות במיוחד, בעלות עליונות טכנולוגית המאפשרת מיזוג מושלם בשקט מירבי.

עיצוב

נגמר עידן הקופסאות המגושמות התלויות בחדר, וההכרח בהנמכות גבס מגושמות, בתעלות ארוכות ובלתי נגמרות ובצינורות מאסיביים המשתחלים בתוכן. היחידות הפנימיות של Hisense Hybrid Mini VRF, שמספרן יכול להגיע גם ל-19, יכולות להסתתר בתקרה, בסינרי גבס דקורטיביים, מאחורי הטלוויזיה, בתוך ארון או מחוצה לו – הכול תלוי במבנה הבית או הדירה וברצון שלכם ושל האדריכל/ית שלכם.

גמישות בהתקנה

את מערכות ה- Hybrid Mini VRF ניתן להרחיק באופן משמעותי מהבית ולמקם את יחידות החוץ באופן מיטבי גם על גבי גג גבוה או חצר מרוחקת.

מהפכה שקטה, אבל מהפכה. אנחנו כאן כדי למזג לכם את החלום.

למגוון מערכות ה VRF המתקדמות של Hisense מקבוצת ח.י., היכנסו>> 

למגוון דגמי המזגנים הביתיים של Hisense מקבוצת ח.י., היכנסו>> 

4
תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

המלצות נוספות
בודק...